Peršokti į turinį
  • ŽAIDIMAI
  • , ŽAIDIMAI
  • ŽAIDIMAI

SA-MP 0.3z oficialus išleidimas


bebras

Ši tema yra neaktyvi. Paskutinis pranešimas šioje temoje buvo prieš 3705 dienas (-ų). Patariame sukurti naują temą, o ne rašyti naują pranešimą.

Už neaktyvių temų prikėlimą galite sulaukti įspėjimo ir pranešimo pašalinimo!

Recommended Posts

Sveiki, jau ilgą laiką žinome apie šios versijos egzistavimą, tačiau šiandien ji pagaliau buvo išleista oficialiai.

 

- An optional lag compensation mode improves shooting accuracy.
- New server callbacks allow greater control over weapons and vehicles.
- Network statistics functions will make it easier to admin servers.
- Many minor security updates for both the client and server.

 

 

- Neprivalomas lag'o kompensavimas šaudant

- Papildomi callback'ai. "OnPlayerWeaponShot" bei prie OnPlayerTakeDamage ir OnPlayerGiveDamage pridėtas "bodypart" parametras.

- Tinklo statistikos funkcijos*

- Daugybė smulkių saugumo atnaujinimų ir serveriams ir klientams.

 

* Tinklo funkcijos

// Extended admin network stats
native NetStats_GetConnectedTime(playerid);
native NetStats_MessagesReceived(playerid);
native NetStats_BytesReceived(playerid);
native NetStats_MessagesSent(playerid);
native NetStats_BytesSent(playerid);
native NetStats_MessagesRecvPerSecond(playerid);
native Float:NetStats_PacketLossPercent(playerid);
native NetStats_ConnectionStatus(playerid);
native NetStats_GetIpPort(playerid, ip_port[], ip_port_len);

 

Oficiali išleidimo tema čia.

 

RC versijų tema su smulkesniu atnaujinimų aprašymu čia.

 

Parsisiųsti galite bet kurioje iš aukščiau esančių nuorodų ir pagrindiniame SA-MP puslapyje čia.

 

 

 

Pavyzdžiai

 

 

Labai paprastai galime uždrausti "headshot",  tai yra šūvius į galvą,tiksliau žaidėjui bus gražintos gyvybės:

OnPlayerTakeDamage(playerid, issuerid, Float: amount, weaponid, bodypart)
{
   if(bodypart == BODY_PART_HEAD)
   {
      new Float:hp;
      GetPlayerHealth(playerid,hp);
      SetPlayerHealth(playerid,hp+amount);
   }
}

Labai panašiai galima padaryti, jog žaidėjas, kuriam pataikė į koją, pargriūtų ant žemės. 

 

 

Objektas į kurį pataikius sprogtų:

new Vezlys;

public OnGameModeInit()
{
   //Sukurs vezlio objektą, nesusiję su 0.3z
   Vezlys = CreateObject(1609,0.0,0.0,3.0,0.0,0.0,0.0);
   return 1;
}
public OnPlayerWeaponShot(weaponid, hittype, hitid, Float:fX, Float:fY, Float:fZ)
{
    if(hittype == BULLET_HIT_TYPE_OBJECT) //Jeigu pataikė į kokį nors objektą
    {
        if(hitid == Vezlys) //Jeigu pataikė būtent į aukščiau sukurtą objektą
        {
            new Float:x,Float:y,Float:z;
            GetObjectPos(Vezlys,x,y,z);
            //Galime ir naudoti koordinates, nes žinome kur pastatėm objektą..
            CreateExplosion(x,y,z,1,30.0);  //Sukurs sprogimą objekto vietoje
            DestroyObject(Vezlys); //Pašalins objektą
            return 1;
          
        }
    }
    return 1;

}

Tai pat, labai smagu būtų pasityčioti iš sukčių, jiems neleisti nieko padaryti su ginklais, jeigu gražinsime 0 OnPlayerWeaponShot funkcijoje, žala nebus padaryta.

 

 

Pavyzdžių tiek, jei norite kad kažką konkretaus aprašyčiau, rašykite komentaruose.

Redaguota , nario Justas Š.
  • Teigiamai 8
  • Neigiamai 1
Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

Labai nusivyliau tuo ką pamačiau. Tiek laiko laukėm naujos versijos ir praktiškai nieko įpatingo negavom. Man atrodo, kad tai jie padarė per vieną dieną. Taip aišku nebuvo, bet susidariau tokį įspidį. Lagg shot, kurį galime palyginti su kulkos kelevimo laiku kuris egzistuoja ir tikrame gyvenime. Žinoma netoks didelis kaip per sa-mp, bet vistiek tai egzistuoja, todėl tai tikrai nebuvo vienas iš dalykų kurį reikėtų taisyti pusę metų.
Viena iš geriausių versijų buvo c, d nes gavome daug naujų obijektų. O toliau nežinau ko tikėtis kitoje samp versijoje....

Redaguota , nario Expert*
  • Teigiamai 1
Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

tipaa nebūs ant 0.3z cytu ? ;d

Gal kažkurį laiką ir sumažės, bet žinoma vėliau vėl atsiras.

 

Labai nusivyliau tuo ką pamačiau. Tiek laiko laukėm naujos versijos ir praktiškai nieko įpatingo negavom. Man atrodo, kad tai jie padarė per vieną dieną. Taip aišku nebuvo, bet susidariau tokį įspidį. Lagg shot, kurį galime palyginti su kulkos kelevimo laiku kuris egzistuoja ir tikrame gyvenime. Žinoma netoks didelis kaip per sa-mp, bet vistiek tai egzistuoja, todėl tai tikrai nebuvo vienas iš dalykų kurį reikėtų taisyti pusę metų.

Viena iš geriausių versijų buvo c, d nes gavome daug naujų obijektų. O toliau nežinau ko tikėtis kitoje samp versijoje....

Kaip jau buvo kažkur kalbėta, 0.3x turėjo būti paskutinė versija 0.3 serijoje, o 0.4 turėtų būti(ir tikriausia bus) didelis. 

Kaip žinia, buvo rasta didelė saugumo klaida, būtent tokio tipo klaidas(saugumo) 0.3z ir taiso... Apskritai neturėjo būti nieko kito kaip saugumo atnaujinimai.

Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

 

Papildomi callback'ai. "OnPlayerWeaponShot" bei prie OnPlayerTakeDamage ir OnPlayerGiveDamage pridėtas "bodypart" parametras.

Šis atnaujinimas sakyčiau gan naudingas ypač laisvo stiliaus serveriams, lengviau padaryti headshot, gyvybių atėmimą nuo ten kur pataikė ir t.t; kitkai nematau, tiek aktualaus, tas tinklas tai manau labai retas serveris, kuris tai panaudos...

Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

Ši tema yra neaktyvi. Paskutinis pranešimas šioje temoje buvo prieš 3705 dienas (-ų). Patariame sukurti naują temą, o ne rašyti naują pranešimą.

Už neaktyvių temų prikėlimą galite sulaukti įspėjimo ir pranešimo pašalinimo!

Svečias
Ši tema yra užrakinta.
  • Šiame puslapyje naršo:   0 nariai

    • Nėra registruotų narių peržiūrinčių šį forumą.

Skelbimai


×
×
  • Sukurti naują...