Peršokti į turinį
  • ŽAIDIMAI
  • , ŽAIDIMAI
  • ŽAIDIMAI

Pirmasis mano bukkit pluginas


TheGN

Ši tema yra neaktyvi. Paskutinis pranešimas šioje temoje buvo prieš 3750 dienas (-ų). Patariame sukurti naują temą, o ne rašyti naują pranešimą.

Už neaktyvių temų prikėlimą galite sulaukti įspėjimo ir pranešimo pašalinimo!

Recommended Posts

Na kaip ir matot temos pavadinime, pasirašiau, jog tai mano pirmasis bukkit pluginas.
Apie pluginą:
Na plugino pavadinimas yra:
Blokai
Plugino funkcijos:
Bandant susprogdinti serveryje kokį nors bloką, jie nesusprogs o tesiog išsitaškys i kitas puses, kitaip sakant jis nesusprogs.
FOTO:

9d0bb24dc04e4d8d43addb38f63a7f8e666.png

Beto pluginas nesukurs jokio naujo folderio, neišsigąskit, kad neveikia, jis pilnai veikiantis.
Pluginas veikia ant bukkit 1.7.2 versijos!
Parsisiuntimas: http://www.failai.lt/782ijcnabfg8/blokai.rar.htm

 

Gero naudojimo!

 

Redaguota , nario iŽygiss
Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

  • Parašė po 2 savaičių...

Gal kodu pasidalintum?

package blokai;

import java.io.PrintStream;
import org.bukkit.Material;
import org.bukkit.Server;
import org.bukkit.World;
import org.bukkit.block.Block;
import org.bukkit.entity.FallingBlock;
import org.bukkit.event.EventHandler;
import org.bukkit.event.Listener;
import org.bukkit.event.entity.EntityExplodeEvent;
import org.bukkit.plugin.PluginManager;
import org.bukkit.plugin.java.JavaPlugin;
import org.bukkit.util.Vector;

public class blokai extends JavaPlugin
  implements Listener
{
  public static void main(String[] args)
  {
    System.out.println(-5.0F + (float)(Math.random() * 11.0D));
  }

  public void onEnable() {
    getServer().getPluginManager().registerEvents(this, this);
  }

  @EventHandler
  public void onEntityExplode(EntityExplodeEvent event) {
    for (Block b : event.blockList()) {
      float x = -5.0F + (float)(Math.random() * 11.0D);
      float y = -6.0F + (float)(Math.random() * 13.0D);
      float z = -5.0F + (float)(Math.random() * 11.0D);

      FallingBlock fallingBlock = b.getWorld().spawnFallingBlock(
        b.getLocation(), b.getTypeId(), b.getData());
      fallingBlock.setDropItem(false);
      fallingBlock.setVelocity(new Vector(x, y, z));

      b.setType(Material.AIR);
    }
  }
}
Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

Ši tema yra neaktyvi. Paskutinis pranešimas šioje temoje buvo prieš 3750 dienas (-ų). Patariame sukurti naują temą, o ne rašyti naują pranešimą.

Už neaktyvių temų prikėlimą galite sulaukti įspėjimo ir pranešimo pašalinimo!

Prisijungti prie diskusijos

Palikti atsakymą galite iš karto, o užsiregistruoti vėliau. Jeigu jau turite paskyrą mūsų forume, Prisijunkite.

Svečias
Atsakyti šioje temoje...

×   Įklijuotas tekstas turi teksto formatavimą.   Pašalinti teksto formatavimą

  Galimi tik 75 veidukai.

×   Nuoroda buvo automatiškai įterpta.   Įterpti nuorodą paprastai

×   Jūsų ankstesnis pranešimas buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   Jūs negalite įkelti nuotraukas tiesiogiai.Įkelkite arba įdėkite nuotraukas iš URL.

  • Šiame puslapyje naršo:   0 nariai

    • Nėra registruotų narių peržiūrinčių šį forumą.

Skelbimai


×
×
  • Sukurti naują...