Peršokti į turinį

dEntrances - įėjimai/išėjimai su viena eilute!


BlueKat

Ši tema yra neaktyvi. Paskutinis pranešimas šioje temoje buvo prieš 3705 dienas (-ų). Patariame sukurti naują temą, o ne rašyti naują pranešimą.

Už neaktyvių temų prikėlimą galite sulaukti įspėjimo ir pranešimo pašalinimo!

Recommended Posts

dEntrances

 

Include kūriau sau, savo kuriamai modifikacijai, bet kartu include pasidalinsiu ir su jumis. Bendrai include kūriau apie 1h su testavimu. Kuo šis include skiriasi nuo dLc ? O gi tuo, kad turi platesnį pritaikymą, bei yra šiek tiek 'modernesnis'.

 

Kaip sukurti įėjimą/išėjimą

Įkeliame failą į pawno/include ir modifikacijos viršuje rašom:

#include <dEntrances>

Tuomet po OnPlayerKeyStateChange callback'u rašome:

entrances_init(playerid, newkeys, oldkeys);

Sukuriame kintamąjį:

new iejimas;

OnGameModeInit callback'e susikuriam tokį dalyką:

iejimas = CreateEntrance( "kazkoks tekstas", x,y,z, isejimo_x, isejimo_y, isejimo_z, interior_i_kuri_eis_zaidejas);
// pvz: CreateEntrance( "Testinam", 132.154, 	-104, 	1.42969, 132.154, 	-150 ,	1.42969,0);

Ir turime išėjimą ir įėjimą.

 

Konfigūravimas

 

Kaip jau ir minėjau visą include galite konfigūruoti net nekišdami į jį nosies. Viską galite daryti modifikacijoje su define's.

#define MAX_ENTRANCE_TEXT		500 //maksimalus teksto ilgis įėjimo tekstui
#define MAX_ENTRANCES			100 //kiek viso bus įėjimų
#define MAX_DRAW_DISTANCE		25.0 // atstumas per kurį matysis įėjimų/išėjimų tekstai
#define OBJECTS_CREATE_DELAY	        2000 // laikas per kurį žaidėjas bus užfreezintas ir bus kraunami objektai
#define KEY_TO_ENTER			KEY_SECONDARY_ATTACK //mygtukas kurį paspaudus suveiks įėjimas
#define LOAD_OBJECTS_ON_ENTER           // nustatymas kurio pagalba įjungsite objektų krovimą po įėjimo/išėjimo

Visi define's nėra privalomi, juos galite ir nerašyti, include jie yra uždefininti default.

DEFINE RAŠYKIT PRIEŠ INCLUDINDAMI dEntrances!

 

Papildomos funkcijos

UpdateEntranceText( entranceid, _text[] ) // atnaujina įėjimo tekstą
DestroyEntrance( entranceid ) // sunaikina įėjimą

Parsisiuntimas

 

Kodo peržiūra: http://pastebin.com/AvUDk5vY

Parsisiuntimas: http://www.failai.lt/dtud2h4ff3id/dEntrances.inc.htm

Redaguota , nario BlueKat
Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

Aha, ir išvis, neturėtų kompiliuotis:

stock entrances_init(playerid, newkeys)

Čia naudoji savo define "PRESSED", o jo define:

(((newkeys & (%0)) == (%0)) && ((oldkeys & (%0)) != (%0)))

O iš kur atsiranda "oldkeys" ?

Ok dėkui kad pranešei, nebūtina čia visko ironizuot ir rodyt savo agonišką pašaipą.

Sutvarkiau ir atnaujinau.

Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

  • Parašė po 2 mėnesių...

Ši tema yra neaktyvi. Paskutinis pranešimas šioje temoje buvo prieš 3705 dienas (-ų). Patariame sukurti naują temą, o ne rašyti naują pranešimą.

Už neaktyvių temų prikėlimą galite sulaukti įspėjimo ir pranešimo pašalinimo!

Prisijungti prie diskusijos

Palikti atsakymą galite iš karto, o užsiregistruoti vėliau. Jeigu jau turite paskyrą mūsų forume, Prisijunkite.

Svečias
Atsakyti šioje temoje...

×   Įklijuotas tekstas turi teksto formatavimą.   Pašalinti teksto formatavimą

  Galimi tik 75 veidukai.

×   Nuoroda buvo automatiškai įterpta.   Įterpti nuorodą paprastai

×   Jūsų ankstesnis pranešimas buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   Jūs negalite įkelti nuotraukas tiesiogiai.Įkelkite arba įdėkite nuotraukas iš URL.

  • Šiame puslapyje naršo:   0 nariai

    • Nėra registruotų narių peržiūrinčių šį forumą.

Skelbimai


×
×
  • Sukurti naują...