Peršokti į turinį
  • ŽAIDIMAI
  • , ŽAIDIMAI
  • ŽAIDIMAI

cTree - lengviausias būdas sukurti Kalėdų eglutę!


BlueKat

Ši tema yra neaktyvi. Paskutinis pranešimas šioje temoje buvo prieš 3057 dienas (-ų). Patariame sukurti naują temą, o ne rašyti naują pranešimą.

Už neaktyvių temų prikėlimą galite sulaukti įspėjimo ir pranešimo pašalinimo!

Recommended Posts

  • Parašė po 2 savaičių...

Geriau manau būtų tiesiog žaidime ją sukurti :D T.y. perdaryti į kitokį, kam to reiktų? Manau mažiau laiko būtų sugaišta, nors ir taip nieko.

Lyg sunku pačiam į komandą persikelt.

CMD:cTree( playerid )
{
new Float:pos[3];

GetPlayerPos(playerid, pos[0], pos[1], pos[2] );
CreateTree( pos[0], pos[1], pos[2] );
}
Geras darbas! :) Redaguota , nario Martis.`
Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

  • Parašė po 4 savaičių...
  • Parašė po 4 savaičių...

Pagal funkciją

CreateObject

Galima sukurti bet kokį objektą, nebūtinas tas visas kodas.

 

Na turbut blogai supratai , nes vartojant sita include'a galima sukurti bent koki object'a in-game . Tik reikia viska pagal save pakeisti ir viskas .

Redaguota , nario PlayFair
Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

Žinau, kad visi jau pasidarė kaip kam reikia, bet nagai suniežėjo ir padariau tą naikinimo f-ją.

/*
    cTree - v0.1
    by KarolisK

*/
new ctree[ 10 ];

stock createTree( Float:x, Float:y, Float:z )
{
    ctree[ 0 ] = CreateObject(19076, x, y, z-1.0,0.0,0.0,300);
    ctree[ 1 ] = CreateObject(19054, x, y+1.0, z-0.4,0,0,0.0,300);
    ctree[ 2 ] = CreateObject(19058, x+1.0, y, z-0.4,0,0,0.0,300);
    ctree[ 3 ] = CreateObject(19056, x, y-1.0, z-0.4,0,0,0.0,300);
    ctree[ 4 ] = CreateObject(19057, x-1.0, y, z-0.4,0,0,0.0,300);
    ctree[ 5 ] = CreateObject(19058, x-1.5, y+1.5, z-1.0,0,0,0.0,300);
    ctree[ 6 ] = CreateObject(19055, x+1.5, y-1.5, z-1.0,0,0,0.0,300);
    ctree[ 7 ] = CreateObject(19057, x+1.5, y+1.5, z-1.0,0,0,0.0,300);
    ctree[ 8 ] = CreateObject(19054, x-1.5, y-1.5, z-1.0,0,0,0.0,300);
    ctree[ 9 ] = CreateObject(3526, x, y, z-1.0,0,0,300);
}

stock deleteTree( )
	for(new i = 0; i < 10; i++)
	    DestroyObject( ctree[ i ]);


Redaguota , nario DavidB
Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

  • Parašė po 3 savaičių...

Ši tema yra neaktyvi. Paskutinis pranešimas šioje temoje buvo prieš 3057 dienas (-ų). Patariame sukurti naują temą, o ne rašyti naują pranešimą.

Už neaktyvių temų prikėlimą galite sulaukti įspėjimo ir pranešimo pašalinimo!

Prisijungti prie diskusijos

Palikti atsakymą galite iš karto, o užsiregistruoti vėliau. Jeigu jau turite paskyrą mūsų forume, Prisijunkite.

Svečias
Atsakyti šioje temoje...

×   Įklijuotas tekstas turi teksto formatavimą.   Pašalinti teksto formatavimą

  Galimi tik 75 veidukai.

×   Nuoroda buvo automatiškai įterpta.   Įterpti nuorodą paprastai

×   Jūsų ankstesnis pranešimas buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   Jūs negalite įkelti nuotraukas tiesiogiai.Įkelkite arba įdėkite nuotraukas iš URL.

  • Šiame puslapyje naršo:   0 nariai

    • Nėra registruotų narių peržiūrinčių šį forumą.

Skelbimai


×
×
  • Sukurti naują...