Peršokti į turinį

Uždefinintų simbolių naudojimai.


LeveL.

Ši tema yra neaktyvi. Paskutinis pranešimas šioje temoje buvo prieš 3804 dienas (-ų). Patariame sukurti naują temą, o ne rašyti naują pranešimą.

Už neaktyvių temų prikėlimą galite sulaukti įspėjimo ir pranešimo pašalinimo!

Recommended Posts

Su uždefinintais simboliais yra daug papraščiau naudotis, ir atskirt kur kas yra.
Imkim pavizdį su dialog‘ais.

Prie visų define‘ų kurie yra gamemodo viršuje (prie spalvų) parašome:

#define KICK_DIALOG (1)

Tada kuriame dialog’ą.

ShowPlayerDialog(playerid,KICK_DIALOG,DIALOG_STYLE_MSGBOX,“Antraštė“,“Ar tikrai norite save išmesti iš serverio ?“,“Taip“,“Ne“);

O tada OnDialogResponse callbacke rašome

if(dialogid == KICK_DIALOG)
{
if(response)
{
SendClientMessage(playerid,SPALVA,”Tu pasirinkai išmesti“);
Kick(playerid);
return 1;
}
if(!response)
{
SendClientMessage(playerid,SPALVA,“Tu pasirinkai Ne“);
}

return 1;
}


Norint prieš tam tikrą funkciją informuoti žaidėją, jog kažkas įvyks, reikia informuoti prieš galutinį veiksmą.
Pvz.: Jeigu pirmiausia parašysime Kick(playerid); o tada SendClientMessage(...  , tai pirmiausia žaidėją išmes iš serverio, o tada turėtų žinutę nusiųst tačiau žinutės negaus, nes jis jau bus nebe serveryje, tat reikia pirmiausia pranešti o tada išmesti. Taip pačiai su visom sąlygom. Jei banins – pirmiausia informuoti kas, dėl ko, kada , kaip, o tada baninti.
Svarbu ir eiliškumas.

 

 

 

 

 

Kitas pavyzdys:

Vėl ten pat prie visų define prirašai:
 

#define PINIGU_DIALOG (2)

 

Toliau,

ShowPlayerDialog(playerid,PINIGU_DIALOG,DIALOG_STYLE_MSGBOX,”Pinigai”,”Pasirinkite sumą pinigų, kurią norite gauti”,”500 LT”,”555 LT”);

Tada, OnDialogResponse rašai:

if(dialogid == PINIGU_DIALOG)
{
if(response)
{
SendClientMessage(playerid,SPALVA,”Gavai 500 LT);
GivePlayerMoney(playerid,500);
return 1;
}

if(!response)
{
SendClientMessage(playerid,SPALVA,”Gavai 555 LT);
GivePlayerMoney(playerid,555);
}
return 1;
}

Tai gi, principas tas pats.
Tik kai kuri kitus define’us – skliaustuose pakeisk skaičių, kuo toliau – tuo labiau didink kas vienu vienetu.
Jei dabar yra (1),(2) tai sekantis bus (3) taip ir didink.

Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

Ši tema yra neaktyvi. Paskutinis pranešimas šioje temoje buvo prieš 3804 dienas (-ų). Patariame sukurti naują temą, o ne rašyti naują pranešimą.

Už neaktyvių temų prikėlimą galite sulaukti įspėjimo ir pranešimo pašalinimo!

Prisijungti prie diskusijos

Palikti atsakymą galite iš karto, o užsiregistruoti vėliau. Jeigu jau turite paskyrą mūsų forume, Prisijunkite.

Svečias
Atsakyti šioje temoje...

×   Įklijuotas tekstas turi teksto formatavimą.   Pašalinti teksto formatavimą

  Galimi tik 75 veidukai.

×   Nuoroda buvo automatiškai įterpta.   Įterpti nuorodą paprastai

×   Jūsų ankstesnis pranešimas buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   Jūs negalite įkelti nuotraukas tiesiogiai.Įkelkite arba įdėkite nuotraukas iš URL.

  • Šiame puslapyje naršo:   0 nariai

    • Nėra registruotų narių peržiūrinčių šį forumą.

Skelbimai


×
×
  • Sukurti naują...