Peršokti į turinį
  • ŽAIDIMAI
  • , ŽAIDIMAI
  • ŽAIDIMAI

[Pagalbos]Compiller nemeta klaidų , tačiau funkcija neveikia.


Ši tema yra neaktyvi. Paskutinis pranešimas šioje temoje buvo prieš 3791 dienas (-ų). Patariame sukurti naują temą, o ne rašyti naują pranešimą.

Už neaktyvių temų prikėlimą galite sulaukti įspėjimo ir pranešimo pašalinimo!

Recommended Posts

Štai kur problema:

Šis script turėtų suteikti mentui galimybę surakinti žmogų su 6 bet ji neveikia, o klaidų nemeta.

if( newkeys & KEY_ANALOG_RIGHT ) // Jei paspaude NUM 6
{
if( playerDB[ playerid ][ darbas ] == 1 ) // Ne?inau kaip pas tave tikrina ?aidejo darba ir ne?inau koks policininko darbo ID, todel ?ia eilute pasikeisi.
{
new // Susikuriam kintamuosius, kuriuos naudosime kode.
Tekstas [ 100 ],
pName [ 34 ],
zName [ 34 ],
ID = GetPlayeridMid ( zName ),
Float:Pozicija [ 3 ];

GetPlayerPos ( playerid, Pozicija[ 0 ], Pozicija[ 1 ], Pozicija[ 2 ] ); // I?gauname ?aidejo ( policininko ) koordinates.
GetPlayerName ( playerid, pName, 34 ); // I?gauname policininko varda.
GetPlayerName ( ID, zName, 34 ); // I?gauname ?aidejo varda.
for( new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++ ) // Loopinam ?aidejus, kad galetume i?gauti kas yra arciausiai policininko ir ji surakintume.
{
if( ID == playerid ) return 1;
if( IsPlayerInRangeOfPoint( i,2.0,Pozicija[0],Pozicija[1],Pozicija[2])
{
 if( !playerDB[ ID ][surakintas] ) // Jei ?aidejas nera surakintas, ji surakinsime.
 {
	 playerDB[ ID ][ surakintas ] = true;
	 TogglePlayerControllable( ID, false ); // Padarom, kad ?aidejas negaletu judeti.
	 SetCameraBehindPlayer ( ID ); // ?i funkcija nera butina. Su ?ia funkcija nustatysime surakinto ?aidejo kamera u? nugaros.
	 format ( Tekstas, 100, "> {ff7e7e}Tave surakino {ffffff}%s", pName ); // Formatuojam teksta, kuri siusime ?aidejui.
	 SendClientMessage ( ID, -1, Tekstas ); // Nusiunciam suformatuota teksta.
	 format ( Tekstas, 100, "> {ff7e7e}Surakinai {ffffff}%s", zName ); // Formatuojame teksta, kuri siusime policininkui.
	 SendClientMessage ( playerid, -1, Tekstas ); // Siunciame teksta policininkui.
 }
 else if( playerDB[ ID ][ surakintas ] ) // Jei ?aidejas atrakintas, ji paleisime.
 {
	 playerDB[ ID ][ surakintas ] = false; // Duodam sistemai ?inoti, kad ?aidejas paleistas.
	 TogglePlayerControllable ( ID, true ); // Padarom, kad ?aidejas galetu judeti.
	 format ( Tekstas, 100, "> {ff7e7e}Tave paleido {ffffff}%s", pName ); // Formatuojam teksta, kuri siusime ?aidejui.
	 SendClientMessage ( ID, -1, Tekstas ); // Nusiunciam suformatuota teksta
	 format( Tekstas, 100, "> {ff7e7e}Paleidai {ffffff}%s", zName ); // Formatuojame teksta, kuri siusime policininkui.
	 SendClientMessage( playerid, -1, Tekstas ); // Siunciame teksta policininkui.
 } else {
	 SendClientMessage( playerid, -1, "> {ff7e7e}Prie taves nera ?aideju, kuriuos galetum surakinti/paleisti." ); // Jei aplink policininka nera ne vieno ?aidejo per 2 metrus - siunciam jam ?inute.
	 return true;
 }
}
}
} else {
SendClientMessage( playerid, -1, "> {ff7e7e}Tu ne policininkas." ); // Jei ?aidejas nera policininkas, siunciam jam ?ia ?inute.
return true;
}
}

Prašau pagalbos : jei nerašysite čia - pakvieskite į skype. killer80049

Redaguota , nario sFierroGaming
Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

tą eilutę su "else" nuleisk žemiau kad būtų

}

}

else SendClientMessage( playerid, -1, "> {ff7e7e}Tu ne policininkas." ); // Jei žaidejas nera policininkas, siunciam jam šia žinute.

}

return 1;

Šitas neveikia

} else return SendClientMessage( playerid, -1, "> {ff7e7e}Tu ne policininkas." ); // Jei žaidejas nera policininkas, siunciam jam šia žinute.

Manau, turėtų veikti

return parašius :

C:\Users\Simonas\Desktop\Rlife.us.lt padarytas Updeitas\gamemodes\RLIFE.pwn(8407) : error 029: invalid expression, assumed zero

C:\Users\Simonas\Desktop\Rlife.us.lt padarytas Updeitas\gamemodes\RLIFE.pwn(8407) : warning 215: expression has no effect

C:\Users\Simonas\Desktop\Rlife.us.lt padarytas Updeitas\gamemodes\RLIFE.pwn(8407) : error 001: expected token: ";", but found "return"

Pawn compiler 3.2.3664 Copyright © 1997-2006, ITB CompuPhase

2 Errors.

Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

   } else return SendClientMessage( playerid, -1, "> {ff7e7e}Prie taves nera žaideju, kuriuos galetum surakinti/paleisti." ); // Jei aplink policininka nera ne vieno žaidejo per 2 metrus - siunciam jam žinute.
  }
 } else SendClientMessage( playerid, -1, "> {ff7e7e}Tu ne policininkas." ); // Jei žaidejas nera policininkas, siunciam jam šia žinute.
}
}return 1;

Tiksliau šitas tinka bet :

C:\Users\Simonas\Desktop\Rlife.us.lt padarytas Updeitas\gamemodes\RLIFE.pwn(8407) : error 029: invalid expression, assumed zero

C:\Users\Simonas\Desktop\Rlife.us.lt padarytas Updeitas\gamemodes\RLIFE.pwn(8411) : warning 225: unreachable code

Pawn compiler 3.2.3664 Copyright © 1997-2006, ITB CompuPhase

1 Error.

Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

(redaguota)

Atsiprašau - Įkėliau šitokį script'ą:

// Antrankiai
if( newkeys == KEY_ANALOG_RIGHT ) // Jei paspaude NUM 6
{
if( playerDB[ playerid ][ darbas ] == 1 ) // Nežinau kaip pas tave tikrina žaidejo darba ir nežinau koks policininko darbo ID, todel šia eilute pasikeisi.
{
new // Susikuriam kintamuosius, kuriuos naudosime kode.
Tekstas [ 100 ],
pName [ 34 ],
zName [ 34 ],
ID = GetPlayeridMid ( zName ),
Float:Pozicija [ 3 ];

GetPlayerPos ( playerid, Pozicija[ 0 ], Pozicija[ 1 ], Pozicija[ 2 ] ); // Išgauname žaidejo ( policininko ) koordinates.
GetPlayerName ( playerid, pName, 34 ); // Išgauname policininko varda.
GetPlayerName ( ID, zName, 34 ); // Išgauname žaidejo varda.

for( new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++ ) // Loopinam žaidejus, kad galetume išgauti kas yra arciausiai policininko ir ji surakintume.
{
if( ID == playerid ) return 1; // Kad neitu saves surakinti. Turetu veikti, jei ne - vietoje "return 1;" parašyk "return 0;"
if( IsPlayerInRangeOfPoint( i,2.0,Pozicija[0],Pozicija[1],Pozicija[2]) // Jei ?aidejas, kuri norime surakinti yra prie policininko per 2 metrus.
){
if( !playerDB[ ID ][surakintas] ) // Jei ?aidejas nera surakintas, ji surakinsime.
{
playerDB[ ID ][ surakintas ] = true;
TogglePlayerControllable( ID, false ); // Padarom, kad žaidejas negaletu judeti.
SetCameraBehindPlayer ( ID ); // Ši funkcija nera butina. Su šia funkcija nustatysime surakinto žaidejo kamera už nugaros.
format ( Tekstas, 100, "> {ff7e7e}Tave surakino {ffffff}%s", pName ); // Formatuojam teksta, kuri siusime žaidejui.
SendClientMessage ( ID, -1, Tekstas ); // Nusiunciam suformatuota teksta.

format ( Tekstas, 100, "> {ff7e7e}Surakinai {ffffff}%s", zName ); // Formatuojame teksta, kuri siusime policininkui.
SendClientMessage ( playerid, -1, Tekstas ); // Siunciame teksta policininkui.
}
else if( playerDB[ ID ][ surakintas ] ) // Jei žaidejas atrakintas, ji paleisime.
{
playerDB[ ID ][ surakintas ] = false; // Duodam sistemai žinoti, kad žaidejas paleistas.
TogglePlayerControllable ( ID, true ); // Padarom, kad žaidejas galetu judeti.
format ( Tekstas, 100, "> {ff7e7e}Tave paleido {ffffff}%s", pName ); // Formatuojam teksta, kuri siusime žaidejui.
SendClientMessage ( ID, -1, Tekstas ); // Nusiunciam suformatuota teksta.

format( Tekstas, 100, "> {ff7e7e}Paleidai {ffffff}%s", zName ); // Formatuojame teksta, kuri siusime policininkui.
SendClientMessage( playerid, -1, Tekstas ); // Siunciame teksta policininkui.
} else return SendClientMessage( playerid, -1, "> {ff7e7e}Prie taves nera žaideju, kuriuos galetum surakinti/paleisti." ); // Jei aplink policininka nera ne vieno žaidejo per 2 metrus - siunciam jam žinute.
} else return SendClientMessage( playerid, -1, "> {ff7e7e}Tu ne policininkas." ); // Jei žaidejas nera policininkas, siunciam jam šia žinute.
}
return 1;
}
}

Tačiau surakinimas neveikia , kodėl ???

Redaguota , nario sFierroGaming
Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

if( newkeys == KEY_ANALOG_RIGHT ) // Jei paspaude NUM 6
{
if( playerDB[ playerid ][ darbas ] == 1 ) // Ne?inau kaip pas tave tikrina ?aidejo darba ir ne?inau koks policininko darbo ID, todel ?ia eilute pasikeisi.
{
new // Susikuriam kintamuosius, kuriuos naudosime kode.
Tekstas [ 100 ],
pName [ 34 ],
zName [ 34 ],
ID = GetPlayeridMid ( zName ),
Float:Pozicija [ 3 ];
GetPlayerPos ( playerid, Pozicija[ 0 ], Pozicija[ 1 ], Pozicija[ 2 ] ); // I?gauname ?aidejo ( policininko ) koordinates.
GetPlayerName ( playerid, pName, 34 ); // I?gauname policininko varda.
GetPlayerName ( ID, zName, 34 ); // I?gauname ?aidejo varda.
for( new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++ ) // Loopinam ?aidejus, kad galetume i?gauti kas yra arciausiai policininko ir ji surakintume.
{
if( ID == playerid ) return 1;
if( IsPlayerInRangeOfPoint( i,2.0,Pozicija[0],Pozicija[1],Pozicija[2])
{
 if( !playerDB[ ID ][surakintas] ) // Jei ?aidejas nera surakintas, ji surakinsime.
 {
 playerDB[ ID ][ surakintas ] = true;
 TogglePlayerControllable( ID, false ); // Padarom, kad ?aidejas negaletu judeti.
 SetCameraBehindPlayer ( ID ); // ?i funkcija nera butina. Su ?ia funkcija nustatysime surakinto ?aidejo kamera u? nugaros.
 format ( Tekstas, 100, "> {ff7e7e}Tave surakino {ffffff}%s", pName ); // Formatuojam teksta, kuri siusime ?aidejui.
 SendClientMessage ( ID, -1, Tekstas ); // Nusiunciam suformatuota teksta.
 format ( Tekstas, 100, "> {ff7e7e}Surakinai {ffffff}%s", zName ); // Formatuojame teksta, kuri siusime policininkui.
 SendClientMessage ( playerid, -1, Tekstas ); // Siunciame teksta policininkui.
}
else if( playerDB[ ID ][ surakintas ] ) // Jei ?aidejas atrakintas, ji paleisime.
{
playerDB[ ID ][ surakintas ] = false; // Duodam sistemai ?inoti, kad ?aidejas paleistas.
TogglePlayerControllable ( ID, true ); // Padarom, kad ?aidejas galetu judeti.
format ( Tekstas, 100, "> {ff7e7e}Tave paleido {ffffff}%s", pName ); // Formatuojam teksta, kuri siusime ?aidejui.
SendClientMessage ( ID, -1, Tekstas ); // Nusiunciam suformatuota teksta
format( Tekstas, 100, "> {ff7e7e}Paleidai {ffffff}%s", zName ); // Formatuojame teksta, kuri siusime policininkui.
SendClientMessage( playerid, -1, Tekstas ); // Siunciame teksta policininkui.
} else return SendClientMessage( playerid, -1, "> {ff7e7e}Prie taves nera ?aideju, kuriuos galetum surakinti/paleisti." ); // Jei aplink policininka nera ne vieno ?aidejo per 2 metrus - siunciam jam ?inute.
}
return 1;
}
} else return SendClientMessage( playerid, -1, "> {ff7e7e}Tu ne policininkas." ); // Jei ?aidejas nera policininkas, siunciam jam ?ia ?inute.
}

Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

if( newkeys & KEY_ANALOG_RIGHT ) // Jei paspaude NUM 6
{
if( playerDB[ playerid ][ darbas ] == 1 ) // Ne?inau kaip pas tave tikrina ?aidejo darba ir ne?inau koks policininko darbo ID, todel ?ia eilute pasikeisi.
{
 new // Susikuriam kintamuosius, kuriuos naudosime kode.
  Tekstas [ 100 ],
  pName [ 34 ],
  zName [ 34 ],
  ID = GetPlayeridMid ( zName ),
  Float:Pozicija [ 3 ];

 GetPlayerPos ( playerid, Pozicija[ 0 ], Pozicija[ 1 ], Pozicija[ 2 ] ); // I?gauname ?aidejo ( policininko ) koordinates.
 GetPlayerName ( playerid, pName, 34 ); // I?gauname policininko varda.
 GetPlayerName ( ID, zName, 34 ); // I?gauname ?aidejo varda.
 for( new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++ ) // Loopinam ?aidejus, kad galetume i?gauti kas yra arciausiai policininko ir ji surakintume.
 {
  if( ID == playerid ) return 1;
  if( IsPlayerInRangeOfPoint( i,2.0,Pozicija[0],Pozicija[1],Pozicija[2])
  {
   if( !playerDB[ ID ][surakintas] ) // Jei ?aidejas nera surakintas, ji surakinsime.
   {
 playerDB[ ID ][ surakintas ] = true;
 TogglePlayerControllable( ID, false ); // Padarom, kad ?aidejas negaletu judeti.
 SetCameraBehindPlayer ( ID ); // ?i funkcija nera butina. Su ?ia funkcija nustatysime surakinto ?aidejo kamera u? nugaros.
 format ( Tekstas, 100, "> {ff7e7e}Tave surakino {ffffff}%s", pName ); // Formatuojam teksta, kuri siusime ?aidejui.
 SendClientMessage ( ID, -1, Tekstas ); // Nusiunciam suformatuota teksta.
 format ( Tekstas, 100, "> {ff7e7e}Surakinai {ffffff}%s", zName ); // Formatuojame teksta, kuri siusime policininkui.
 SendClientMessage ( playerid, -1, Tekstas ); // Siunciame teksta policininkui.
   }
   else if( playerDB[ ID ][ surakintas ] ) // Jei ?aidejas atrakintas, ji paleisime.
   {
 playerDB[ ID ][ surakintas ] = false; // Duodam sistemai ?inoti, kad ?aidejas paleistas.
 TogglePlayerControllable ( ID, true ); // Padarom, kad ?aidejas galetu judeti.
 format ( Tekstas, 100, "> {ff7e7e}Tave paleido {ffffff}%s", pName ); // Formatuojam teksta, kuri siusime ?aidejui.
 SendClientMessage ( ID, -1, Tekstas ); // Nusiunciam suformatuota teksta
 format( Tekstas, 100, "> {ff7e7e}Paleidai {ffffff}%s", zName ); // Formatuojame teksta, kuri siusime policininkui.
 SendClientMessage( playerid, -1, Tekstas ); // Siunciame teksta policininkui.
   } else {
 SendClientMessage( playerid, -1, "> {ff7e7e}Prie taves nera ?aideju, kuriuos galetum surakinti/paleisti." ); // Jei aplink policininka nera ne vieno ?aidejo per 2 metrus - siunciam jam ?inute.
 return true;
   }  
  }
 }
} else {
 SendClientMessage( playerid, -1, "> {ff7e7e}Tu ne policininkas." ); // Jei ?aidejas nera policininkas, siunciam jam ?ia ?inute.
 return true;
}
}

Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

Ši tema yra neaktyvi. Paskutinis pranešimas šioje temoje buvo prieš 3791 dienas (-ų). Patariame sukurti naują temą, o ne rašyti naują pranešimą.

Už neaktyvių temų prikėlimą galite sulaukti įspėjimo ir pranešimo pašalinimo!

Prisijungti prie diskusijos

Palikti atsakymą galite iš karto, o užsiregistruoti vėliau. Jeigu jau turite paskyrą mūsų forume, Prisijunkite.

Svečias
Atsakyti šioje temoje...

×   Įklijuotas tekstas turi teksto formatavimą.   Pašalinti teksto formatavimą

  Galimi tik 75 veidukai.

×   Nuoroda buvo automatiškai įterpta.   Įterpti nuorodą paprastai

×   Jūsų ankstesnis pranešimas buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   Jūs negalite įkelti nuotraukas tiesiogiai.Įkelkite arba įdėkite nuotraukas iš URL.

  • Šiame puslapyje naršo:   0 nariai

    • Nėra registruotų narių peržiūrinčių šį forumą.

Skelbimai


×
×
  • Sukurti naują...