Peršokti į turinį
  • ŽAIDIMAI
  • , ŽAIDIMAI
  • ŽAIDIMAI

Ši tema yra neaktyvi. Paskutinis pranešimas šioje temoje buvo prieš 4261 dienas (-ų). Patariame sukurti naują temą, o ne rašyti naują pranešimą.

Už neaktyvių temų prikėlimą galite sulaukti įspėjimo ir pranešimo pašalinimo!

Recommended Posts

(redaguota)

Norint padaryt komandą, ar kažkokį veiksmą, su reikiamomis salygomis, reikia nuosėkliai išdėstyti tikrinimus.
Pavyzdys su komanda:

CMD:patirtis(playerid, params[])
{
if(GetPlayerMoney(playerid) <500) – Jei žaidėjas turi mažiau už 500 litų, tai
{
SendClientMessage(playerid,RAUDONA,“Norint nusipikti patirties, reikia turėti 500 litų“);
}
else – Jei žaidėjas turi 500 litų arba daugiau, tai
{
GivePlayerMoney(playerid,-500); - atminusuojame iš jo 500 litų.
GivePlayerScore(playerid, 500); - duodam jam 500 XP
SendClientMessage(playerid,ZALIA,“Už 500 litų nusipirkai 500 XP“); - Pranešam kas įvyko.
}
return 1;
}

Jeigu nori, kad daugiau tikrinimų būtų, tada reikia daryti taip:

CMD:spalva(playerid, params[])
{
if(GetPlayerScore(playerid) > 600 ) SendClientMessage(playerid,RAUDONA,“ Turi turėt ne mažiau kaip 600 XP“); return 1; - tikrinam ar turi daugiau XP nei 600.
else if(GetPlayerMoney(playerid) > 650) SendClientMessage(playerid,RAUDONA,“Turi turėt ne mažiau kaip 650 LT“); return 1; - tikrinam ar turi daugiau pinigų už 650
else – Jei viskas gerai, vykdome veiksmus.
{
GivePlayerMoney(playerid,-650); - atminusuojame pinigus.
SetPlayerColor(playerid,MELYNA); - nustatome norima spalvą.
SendClientMessage(playerid,ZALIA,“Už 650 litų pasidarei savo spalvą mėlyna.“); - pranešame kas įvyko.
}
return 1;- užbaigiam visą funkciją.
}

Jei negaila už pamoka + Rep :) Taip pat pasakykit ar norėtumet dar.

P.S Klaidos istaisytos Dėkui kad pasaket :)

Redaguota , nario BiFfGuYz
  • Teigiamai 2
  • Neigiamai 2
(redaguota)

if(GetPlayerMoney(playerid) > 500) – Jei žaidėjas turi mažiau už 500 litų, tai
{
SendClientMessage(playerid,RAUDONA,“Norint nusipikti patirties, reikia turėti 500 litų“);
}
else – Jei žaidėjas turi 500 litų arba daugiau, tai
{

Žinai kaip daryčiau? Ir čia failas yra krč, ne > o < turėjo būti kur tikrina :D Nes rodo kad daugiau dabar

if(GetPlayerMoney(playerid)<500) return SendClientMessage(playerid, -1, "Hehe");
// Kodas jeigu jau turi čia

Redaguota , nario champion
  • Teigiamai 1
ba4ae573631bb5daab08e4a3f5ae33d3952.png
(redaguota)

CMD:patirtis(playerid, params[])
{
if(GetPlayerMoney(playerid) > 500) – Jei žaidėjas turi mažiau už 500 litų, tai
{
SendClientMessage(playerid,RAUDONA,“Norint nusipikti patirties, reikia turėti 500 litų“);
}
else – Jei žaidėjas turi 500 litų arba daugiau, tai
{
GivePlayerMoney(playerid,-500); - atminusuojame iš jo 500 litų.
GivePlayerScore(playerid, 500); - duodam jam 500 XP
SendClientMessage(playerid,ZALIA,“Už 500 litų nusipirkai 500 XP“); - Pranešam kas įvyko.
}
return 1;
}

O KODĖL NE TAIP?

CMD:patirtis(playerid)
{
if(GetPlayerMoney(playerid) < 500) return SendClientMessage(playerid,-1,"Neturite 500LT");
else
{
GivePlayerMoney(playerid,-500);
GivePlayerScore(playerid, 500);
SendClientMessage(playerid,-1,“Už 500 litų nusipirkai 500 XP“);
}
return 1;
}

galima ir be else daryti, nebūtina. TAVO KODE KLAIDA TU TIKRINI AR TURI 500, TU PATIKRINAI JEIGU ŽAIDĖJAS TURI DAUGIAU NEGU 500 , reikia if(GetPlayerMoney(playerid) < 500 ) o ne > daugiau, < mažiau

EDIT:

o kam naudoji params[] jeigu jų nera komandoje?

Redaguota , nario RenasD.
  • Teigiamai 1

Guess who's back

CMD:patirtis(playerid, params[])
{
if(GetPlayerMoney(playerid) > 500) – Jei žaidėjas turi mažiau už 500 litų, tai
{
SendClientMessage(playerid,RAUDONA,“Norint nusipikti patirties, reikia turėti 500 litų“);
}
else – Jei žaidėjas turi 500 litų arba daugiau, tai
{
GivePlayerMoney(playerid,-500); - atminusuojame iš jo 500 litų.
GivePlayerScore(playerid, 500); - duodam jam 500 XP
SendClientMessage(playerid,ZALIA,“Už 500 litų nusipirkai 500 XP“); - Pranešam kas įvyko.
}
return 1;
}

O KODĖL NE TAIP?

CMD:patirtis(playerid)
{
if(GetPlayerMoney(playerid) < 500) return SendClientMessage(playerid,-1,"Neturite 500LT");
else
{
GivePlayerMoney(playerid,-500);
GivePlayerScore(playerid, 500);
SendClientMessage(playerid,-1,“Už 500 litų nusipirkai 500 XP“);
}
return 1;
}

galima ir be else daryti, nebūtina. TAVO KODE KLAIDA TU TIKRINI AR TURI 500, TU PATIKRINAI JEIGU ŽAIDĖJAS TURI DAUGIAU NEGU 500 , reikia if(GetPlayerMoney(playerid) < 500 ) o ne > daugiau, < mažiau

EDIT:

o kam naudoji params[] jeigu jų nera komandoje?

:D Mano mokinys :song:

Šeip, pamoką kažkokia keistoką ://

(redaguota)

Žiūriu ir juokiuos :D

Tavo sąlygos vadinamos tikrinimu

if( lala... )

Jeigu kuri kelius tikrinimus, na ar daugiau už kelius kurie atlieką vis ta patį veiksmą tai naudokit:

||

Paprastas pvz:


COMMAND:labas( playerid )
{
if( kintamasis[ playerid ] == ... )
{
//Veiksmas
}
else if( kintamasis[ playerid ] == ... )
{
//Veiksmas
}
return 1;
}

Pvz su ||

if( kintamasis[ playerid ] == ... || kintamasis[ playerid ] == ... )
{
Veiksmas..
}

Turbūt dar ir žinome, tikrinime dar galima naudoti ir

&&

Šie simboliai, tikrins jei žaidėjo kintamieji visi lygus nurodytai reikšmei( jeigu nors vienas tikrinime nebus tokios reikšmės, kokios reikės, tai tada veiksmas neįvyks ):

Pvz:

if( Kintamasis[ playerid ] == 1 && Kint[ playerid ] == 1 && Lala[ playerid ] == 1 )
{
//Veiksmas, jeigu visi trys nurodyti kintamieji žaidėjui lygus 1.
}

Išvada tokia, jog pamoką turi būti daug platesnė ir aiškesnė, prieš kurdamas ką nors panašaus, pirmiausia viska pats išsiaiškink gerai. ( Na daugiau kam reikės apie tikrinimus pasiskaitys ).

Redaguota , nario Divito

1.2.3....
Soon... New. Unique.

 

Žiūriu ir juokiuos :D

Tavo sąlygos vadinamos tikrinimu

if( lala... )

Jeigu kuri kelius tikrinimus, na ar daugiau už kelius kurie atlieką vis ta patį veiksmą tai naudokit:

||

Paprastas pvz:


COMMAND:labas( playerid )
{
if( kintamasis[ playerid ] == ... )
{
//Veiksmas
}
else if( kintamasis[ playerid ] == ... )
{
//Veiksmas
}
return 1;
}

Pvz su ||

if( kintamasis[ playerid ] == ... || kintamasis[ playerid ] == ... )
{
Veiksmas..
}

Turbūt dar ir žinome, tikrinime dar galima naudoti ir

&&

Šie simboliai, tikrins jei žaidėjo kintamieji visi lygus nurodytai reikšmei( jeigu nors vienas tikrinime nebus tokios reikšmės, kokios reikės, tai tada veiksmas neįvyks ):

Pvz:

if( Kintamasis[ playerid ] == 1 && Kint[ playerid ] == 1 && Lala[ playerid ] == 1 )
{
//Veiksmas, jeigu visi trys nurodyti kintamieji žaidėjui lygus 1.
}

Išvada tokia, jog pamoką turi būti daug platesnė ir aiškesnė, prieš kurdamas ką nors panašaus, pirmiausia viska pats išsiaiškink gerai. ( Na daugiau kam reikės apie tikrinimus pasiskaitys ).

Aišku taip paprasčiau ir greičiau. Bet tokiu atveju negali nusiųsti tikslios žinutės. T.y. galėsi nusiųsti tik "Tas arba tas negeras"

Reikia Pawn pagalbos? Skype nerašyk.

 

 

 

 

 

 

Aišku taip paprasčiau ir greičiau. Bet tokiu atveju negali nusiųsti tikslios žinutės. T.y. galėsi nusiųsti tik "Tas arba tas negeras"

Taip, bet aš parašiau jeigu tarkim tarp visu kintamujų naudoji ta pati veiksmą, ar siunti ta pačia žinutę( kur esu susiduręs, kaip ne vienas žmogus taip daro ).

Tai geriau patarčiau kaip ir minėjau daryti. Bet jei nori kokrečios žinutės kas negerai, tikrini

if( lalla ) return SendClientMessage( playerid, -1,"KAs blogai.." );

arba iškarto baigti veiksmą:

if( lalal ) return 1;

Nes sakau, kad dauguma viską apsunkina nusiusdami ta pačia žinutę ir atlikdami ta pati veiksmą, daro vis skirtingus tikrinimus. ;x

1.2.3....
Soon... New. Unique.

 

Ši tema yra neaktyvi. Paskutinis pranešimas šioje temoje buvo prieš 4261 dienas (-ų). Patariame sukurti naują temą, o ne rašyti naują pranešimą.

Už neaktyvių temų prikėlimą galite sulaukti įspėjimo ir pranešimo pašalinimo!

Svečias
Ši tema yra užrakinta.
  • Šiame puslapyje naršo:   0 nariai

    • Nėra registruotų narių peržiūrinčių šį forumą.

Skelbimai



×
×
  • Sukurti naują...