Peršokti į turinį
  • ŽAIDIMAI
  • , ŽAIDIMAI
  • ŽAIDIMAI

Ši tema yra neaktyvi. Paskutinis pranešimas šioje temoje buvo prieš 4274 dienas (-ų). Patariame sukurti naują temą, o ne rašyti naują pranešimą.

Už neaktyvių temų prikėlimą galite sulaukti įspėjimo ir pranešimo pašalinimo!

Recommended Posts

(redaguota)

Mano bendra patirtis šioje srityje sudaryta iš aplinkybių kurias perskaitau ar būnu apšviestas kitų tokio tipo žaidėjų. Nesu žaidęs jokio naršyklinio žaidimo, tiesiog užsiregistravęs, patikrinęs veikimo mechanika, dizainą - na, bet dėl to savęs nevadinu žaidėju. Atstovauju savo kolektyvą, programuotojo kvalifikacija dabartinis mūsų komandos siekis. Šia tema norėčiau padiskutuoti kadangi planuoju pradėti kurti pradinę įmonę ir steigti savo naršyklinį žaidimą - domiuosi popierizmu, mokesčiais ir kitais šia tema susijusiais niuansais. Kiekvieno lūkesčiai žaidžiant žaidimus yra pasirodyti, atlikti kažką geriau, greičiau už kita - internetinės varžybos, žaidimo pagrindas kuris remiasi dažn. atkaklia strategija. Lietuviams žaidimų kūrime prasimušti yra daug sunkiau nei JAV ar UK, kadangi patekti į rimtesnę naršyklinių žaidimų rinka reikia daug pastangų visam kolektyvui - dar priklauso kokio masto kūrėjų kategorijai priklausoma. Na, bet nemokėdamas suderinti kolektyvo veiksmų ar darbo pasiskirstymo, neturint įgūdžių nesvarbu kokioje šalyje esi ir kokia populiacija sudaro internetinių žaidimų, žaidėjai - bus sunku, o lankomumas ar pelnas, būtų tik iliuzija. Na, bet nesigilinkim į kūrybos pasaulį, padiskutuokim žaidėjo akimis.

Kadangi naršykliniai žaidimai negali pateikti aukštos grafikos standartų visomis galimybėmis stengiamasi prasiplėsti žaidimo siužeto eigai praturtinti. Kūrėjai dažn. bando tai įgyvendinti kurdami remdamiesi šiais punktais:

  • Istorija, įtraukiančia siužeto linija
  • Savo paveikslėliais, dizainais, architektūra
  • Sudėtinga veikimo mechanika - 2d žaidimo laukas ar pan.
  • Laimėjimais, prizais ar galimybę kovoti su kitais varžovais
  • Strategija ar tokia siužeto linija, kuria susikuri pats

Dabar paklauskime savęs ar kurti įmones ir kurti tokius žaidimus gali kiekvienas? Tikrai ne. Patekimui į rinka reikalingi visi šie punktai kurie turi būti atlikti profesionaliai o tam reikia tikrai gerų programuotojų, dizainerių, modeliuotojų ir pan. Todėl, daugelis projektų kuriami metus ar daugiau - daugelis teigia jog naršyklinį žaidimą galima sukurti per mėnesį ar du. Žinoma galima, bet ar jis bus populiarus?

Taigi ką jūs manote patys? Užvedžiau tema diskusijai, padiskutuokim.

Redaguota , nario Encoding
  • Teigiamai 1

Ši tema yra neaktyvi. Paskutinis pranešimas šioje temoje buvo prieš 4274 dienas (-ų). Patariame sukurti naują temą, o ne rašyti naują pranešimą.

Už neaktyvių temų prikėlimą galite sulaukti įspėjimo ir pranešimo pašalinimo!

Svečias
Ši tema yra užrakinta.
  • Šiame puslapyje naršo:   0 nariai

    • Nėra registruotų narių peržiūrinčių šį forumą.

Skelbimai



×
×
  • Sukurti naują...