Peršokti į turinį
  • ŽAIDIMAI
  • , ŽAIDIMAI
  • ŽAIDIMAI

Ši tema yra neaktyvi. Paskutinis pranešimas šioje temoje buvo prieš 4280 dienas (-ų). Patariame sukurti naują temą, o ne rašyti naują pranešimą.

Už neaktyvių temų prikėlimą galite sulaukti įspėjimo ir pranešimo pašalinimo!

Recommended Posts

Man meta tokia klaida kai yra su enum:

C:\Users\Acer\Desktop\Serveriai\LRG 5.9\gamemodes\band7.pwn(129) : warning 201: redefinition of constant/macro (symbol "bitem")
C:\Users\Acer\Desktop\Serveriai\LRG 5.9\gamemodes\band7.pwn(130) : error 021: symbol already defined: "moka"
C:\Users\Acer\Desktop\Serveriai\LRG 5.9\gamemodes\band7.pwn(142) : error 021: symbol already defined: "bussinesDB"
C:\Users\Acer\Desktop\Serveriai\LRG 5.9\gamemodes\band7.pwn(194) : error 021: symbol already defined: "CreateBussiness"
Pawn compiler 3.2.3664	 Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase[/b]

[b]3 Errors.[/b]
[b]

Tai man reikia reiskia kaip panasiai cia:

new Vehiclez[2000][MAX_PLAYERS][Params];

Tam kad suprastu ka reikskia sis zodis.

(redaguota)

Dar yra klaidu:

C:\Users\Acer\Desktop\Serveriai\LRG 5.9\gamemodes\band7.pwn(595) : warning 219: local variable "interior" shadows a variable at a preceding level
C:\Users\Acer\Desktop\Serveriai\LRG 5.9\gamemodes\band7.pwn(605) : warning 219: local variable "interior" shadows a variable at a preceding level
C:\Users\Acer\Desktop\Serveriai\LRG 5.9\gamemodes\band7.pwn(605) : warning 203: symbol is never used: "interior"
Pawn compiler 3.2.3664	 Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase

3 Warnings.

Eilutes:

595 eilute>public UnjailPlayer(playerid,Float:x,Float:y,Float:z,Float:a,interior){
if(!playerDB[playerid][ikalintas]) return;
SetPlayerPos(playerid,x,y,z);
SetPlayerFacingAngle(playerid,a);
SetPlayerInterior(playerid,interior);
TogglePlayerControllable(playerid,true);
SetPlayerWantedLevel(playerid,0);
playerDB[playerid][ikalintas]=false;
playerDB[playerid][kalejimo_laikas]=0;}
605 eilute>stock JailPlayer(playerid,Float:x,Float:y,Float:z,Float:a,time,interior,Float:unX,Float:unY,Float:unZ,Float:unA,unInterior,bool:controlable){
SetTimerEx("UnjailPlayer",time,0,"iffffi",playerid,unX,unY,unZ,unA,unInterior);
SetPlayerInterior(playerid,interior);
SetPlayerPos(playerid,x,y,z);
SetPlayerFacingAngle(playerid,a);
TogglePlayerControllable(playerid,controlable);
SetPlayerWantedLevel(playerid,0);
playerDB[playerid][ikalintas]=true;}

Redaguota , nario GoDeZ*

Ši tema yra neaktyvi. Paskutinis pranešimas šioje temoje buvo prieš 4280 dienas (-ų). Patariame sukurti naują temą, o ne rašyti naują pranešimą.

Už neaktyvių temų prikėlimą galite sulaukti įspėjimo ir pranešimo pašalinimo!

Svečias
Ši tema yra užrakinta.
  • Šiame puslapyje naršo:   0 nariai

    • Nėra registruotų narių peržiūrinčių šį forumą.

Skelbimai



×
×
  • Sukurti naują...