Peršokti į turinį
  • ŽAIDIMAI
  • , ŽAIDIMAI
  • ŽAIDIMAI

[LT][FUN][1.6.2] Trampoline 1.0


Assasinas

Ši tema yra neaktyvi. Paskutinis pranešimas šioje temoje buvo prieš 3904 dienas (-ų). Patariame sukurti naują temą, o ne rašyti naują pranešimą.

Už neaktyvių temų prikėlimą galite sulaukti įspėjimo ir pranešimo pašalinimo!

Recommended Posts

Šį įskiepį sukūriau negalėdamas sumastyti kažko "įspūdingo", ir tuo pačiu "žaisdamas" su Bukkit api.

Veikimo principas labai paprastas, užlipus ant Sponge(kempinės) žaidėjas bus išmestas į orą, o nukritęs ir vėl bus išmestas.

Norint išeiti iš batuto tereikia laikyti SHIFT iki tol kol būsite ant saugaus bloko(/ų).

Su šiuos įskiepiu galima prifantazuoti įvairių challenge žemėlapių, batutą panaudojant kaip jumppad'ą.

Parsisiuntimas: https://www.dropbox.com/s/z7gn6yotspkjjae/trampoline.jar

Source:

Main.class

package lt.wolfram.trampoline;

import org.bukkit.plugin.java.JavaPlugin;

public class Main extends JavaPlugin {

public void onEnable(){

getLogger().info("1.0 Aktyvuota!");

getServer().getPluginManager().registerEvents(new Trampoline(), this);

}

public void onDisable(){

getLogger().info("1.0 Deaktyvuota!");

}

}

Trampoline.class

package lt.wolfram.trampoline;

import org.bukkit.Effect;

import org.bukkit.Location;

import org.bukkit.Material;

import org.bukkit.World;

import org.bukkit.block.Block;

import org.bukkit.entity.Player;

import org.bukkit.event.EventHandler;

import org.bukkit.event.Listener;

import org.bukkit.event.entity.EntityDamageEvent;

import org.bukkit.event.entity.EntityDamageEvent.DamageCause;

import org.bukkit.event.player.PlayerMoveEvent;

public class Trampoline implements Listener {

@EventHandler

public void onPlayerDamage(EntityDamageEvent e){

if(e.getEntity() instanceof Player){

if(e.getCause() == DamageCause.FALL){

Player p = (Player) e.getEntity();

Location loc = p.getLocation();

loc.setY(loc.getY() - 1);

Block b = loc.getBlock();

if (b.getType().equals(Material.SPONGE)){

e.setDamage(0D);

e.setCancelled(true);

}

}

}

}

@EventHandler

public void onJump(PlayerMoveEvent e){

Player p = e.getPlayer();

Location loc = p.getLocation();

loc.setY(loc.getY() - 1);

World w = e.getPlayer().getWorld();

Block b = loc.getBlock();

if(p.isSneaking()){

} else {

if (b.getType().equals(Material.SPONGE)){

w.playEffect(p.getLocation(), Effect.BOW_FIRE, 5);

p.setVelocity(p.getVelocity().setY(1));

}

}

}

}

Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

Įdomi įdėja, įdomių rungčių galima sugalvot, su juo galima sugalvot atskirą minigame...

P.S.

Manau būtų neblogai skirtingo pašokimo aukščio permissionai kurie būtų pritaikyti tam tikrose vietose didesniam šuoliui ;)

Nebloga įdėja (y)

Užbaigęs kitus darbus sėsiu ir prie šios įdėjos.

Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

Tiksliau manau jog būtų geriau galimybė susetint norima bloką atskirai ir jam priskirt būtent norima pašokimo aukštį, nesusetinus būtų priskiriamas default aukštis nustatytas confige (jei planuoji didesnį įskiepį kurt, tai manau jog ir configai būtų visai reikalingi...), tai pat pašokus galėtų užsimesti tam tikri tai pat susetinti ant bloko potion efektai, dar būtų neblogai jei eitų nustatyt ne vien kiek į aukštį išmestų, bet kiek ir į priekį ar į šonus... ;)

Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

Mačiau vienam serve anglų tai padaryta taip:

Diamond block ant jo visa laiką eina slėgio plokštė užlipi ant jos ir tave išmeta į orą.

Bet esmė tame kad skirtingi blokai pvz:

Emerald išmeta 30 kubeliu į orą

Diamond 15 kubeliu į orą

Gold 10 kubeliu į orą

Iron 5 kubeliai į orą

Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

Mačiau vienam serve anglų tai padaryta taip:

Diamond block ant jo visa laiką eina slėgio plokštė užlipi ant jos ir tave išmeta į orą.

Bet esmė tame kad skirtingi blokai pvz:

Emerald išmeta 30 kubeliu į orą

Diamond 15 kubeliu į orą

Gold 10 kubeliu į orą

Iron 5 kubeliai į orą

Galiu ir aš taip padaryti, tereikia paprašyti :D

Tiesiog nebūtina net pressure(aka. slėgio) plokščių dėti, galima ir be jų :)

Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

Tiksliau manau jog būtų geriau galimybė susetint norima bloką atskirai ir jam priskirt būtent norima pašokimo aukštį, nesusetinus būtų priskiriamas default aukštis nustatytas confige (jei planuoji didesnį įskiepį kurt, tai manau jog ir configai būtų visai reikalingi...), tai pat pašokus galėtų užsimesti tam tikri tai pat susetinti ant bloko potion efektai, dar būtų neblogai jei eitų nustatyt ne vien kiek į aukštį išmestų, bet kiek ir į priekį ar į šonus... ;)

Jei planuosiu kurti didesnį įskiepį, atsižvelgsiu į tavo pasiūlymus. Žinoma, galima ir viską į configą sumesti, bet šiuo metu batutą sukūriau tik for-fun :)

Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

Ši tema yra neaktyvi. Paskutinis pranešimas šioje temoje buvo prieš 3904 dienas (-ų). Patariame sukurti naują temą, o ne rašyti naują pranešimą.

Už neaktyvių temų prikėlimą galite sulaukti įspėjimo ir pranešimo pašalinimo!

Prisijungti prie diskusijos

Palikti atsakymą galite iš karto, o užsiregistruoti vėliau. Jeigu jau turite paskyrą mūsų forume, Prisijunkite.

Svečias
Atsakyti šioje temoje...

×   Įklijuotas tekstas turi teksto formatavimą.   Pašalinti teksto formatavimą

  Galimi tik 75 veidukai.

×   Nuoroda buvo automatiškai įterpta.   Įterpti nuorodą paprastai

×   Jūsų ankstesnis pranešimas buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   Jūs negalite įkelti nuotraukas tiesiogiai.Įkelkite arba įdėkite nuotraukas iš URL.

  • Šiame puslapyje naršo:   0 nariai

    • Nėra registruotų narių peržiūrinčių šį forumą.

Skelbimai


×
×
  • Sukurti naują...