Peršokti į turinį
  • ŽAIDIMAI
  • , ŽAIDIMAI
  • ŽAIDIMAI

Masinu priskirimas Darbams.


Robertas_Brownas

Ši tema yra neaktyvi. Paskutinis pranešimas šioje temoje buvo prieš 3905 dienas (-ų). Patariame sukurti naują temą, o ne rašyti naują pranešimą.

Už neaktyvių temų prikėlimą galite sulaukti įspėjimo ir pranešimo pašalinimo!

Recommended Posts

Sveiki,taigi pamaniau kad cia nera tokios pamokos kurioje butu mokoma kaip padaryti kad Atspawninus darbine masina ji butu priskiriama tik darbui o kiti zaidejai negaletu ilipti i ja,taciau jaigu si masina yra spawninta paprastai i ja gales ilipti visi.Taigi sumaniau tokia sukurti ;)

Taigi pradėkime.

Jaigu jusu modifikacijoje yra Masinoms sukurtas enumas tesiog galite ji pridurti kaip pasmane:

enum AutomobilioInformacija
{
Float:AutoX,
Float:AutoY,
Float:AutoZ,
Float:AutoF,
DARBOMASINA
}
new AInfo[MAX_VEHICLES][AutomobilioInformacija];//

Tačiau jaigu nenaudojate enum'u tai galite tesiog susikurti paprastai kintamaji.

new DARBOMASINA[MAX_VEHICLES];

Na teskime darba susikursime Stock'a siai sistemelei.

stock CreateDarboCar( modelid, Float:Xq, Float:Yq, Float:Zq, Float:Aq, Color1, Color2,RESPAWN)
{
new MASINA = AddStaticVehicleEx(modelid,Xq,Yq,Zq,Aq,Color1,Color2,RESPAWN);
AInfo[MASINA][DARBOMASINA] = true;//Jaigu naudojote Enum
 DARBOMASINA[MASINA]=1;//Jaigu kuretes vien kintamaji.
}

Siektiek sio stock paaiškinimu CreateDarboCar tai yra musu katik susikurta funkcija kuria turesime naudoti norint sukurti masina.

Modelid tai musu masinos modelio parametras jis turi buti skaiciais.

Float:Xq,//X masinos kordinate

Float:Yq,//Y kordinate

Float:Zq,//Aukstis

Float:Aq;//Pasukimas

Respawn//Atsistatymo laikas i pradine pozicija.

Pavizdys:


CreateDarboCar(420,2411.5259000,1438.4124000,10.4000000,90.0000000,-1,-1,100); //Vehicle number 0 Modelis: 420

Na dabar paskutine dalis panaudosime musu masinas.

Galime si dalyka naudoti

		 	 if(AInfo[vehicleid][DARBOMASINA]==1)
			{
				if(model == 405 || model == 445 )
				{
			 	 SendClientMessage(playerid,ZALIA,"Sekmingai ilipote i darbine masina.");
				}
			}

Tikrina ar jus esate darbineje masinoje ar ne.

taipogi su paprastu kintamuoju panasiai

		 	 if([DARBOMASINA][vehicleid]==1)
			{
				if(model == 405 || model == 445 )
				{
			 	 SendClientMessage(playerid,ZALIA,"Sekmingai ilipote i darbine masina.");
				}
			}

si koda galite deti onplayerentervehicle arba onplayerstatechange.

jaigu onplayerstatechange callback tai naudokite

papildomai

	new vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid);

Sekmes mokantis.

Redaguota , nario Robertas_Brownas
  • Teigiamai 5
  • Neigiamai 2
Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

stock CreateDarboCar( modelid, Float:Xq, Float:Yq, Float:Zq, Float:Aq, Color1, Color2,RESPAWN)

{

new MASINA = AddStaticVehicleEx(modelid,Xq,Yq,Zq,Aq,Color1,Color2,RESPAWN);

AInfo[MASINA][DARBOMASINA] = true;//Jaigu naudojote Enum

DARBOMASINA[MASINA]=true;//Jaigu kuretes vien kintamaji.

}

Man labai patiko, tu sukūri paprasta integer tipo kintamajį, o panaudoji jį kaip boolean kintamajį?? Tag mismatch metys :). Tvarkyk.

Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

Ši tema yra neaktyvi. Paskutinis pranešimas šioje temoje buvo prieš 3905 dienas (-ų). Patariame sukurti naują temą, o ne rašyti naują pranešimą.

Už neaktyvių temų prikėlimą galite sulaukti įspėjimo ir pranešimo pašalinimo!

Svečias
Ši tema yra užrakinta.
  • Šiame puslapyje naršo:   0 nariai

    • Nėra registruotų narių peržiūrinčių šį forumą.

Skelbimai


×
×
  • Sukurti naują...