Peršokti į turinį
  • ŽAIDIMAI
  • , ŽAIDIMAI
  • ŽAIDIMAI

kFunctions - funkcijų biblioteka | Build 0.2


Pyazo

Ši tema yra neaktyvi. Paskutinis pranešimas šioje temoje buvo prieš 3941 dienas (-ų). Patariame sukurti naują temą, o ne rašyti naują pranešimą.

Už neaktyvių temų prikėlimą galite sulaukti įspėjimo ir pranešimo pašalinimo!

Recommended Posts

header.png

kFunctions

Visada pastebiu, kad žaidėjams prireikia funkcijų, kurių nėra SA:MP'e includuose, tarkim, kad išjungti žaidėjui san andreas. Ar gi jums taip nebuvo? Na ką, jeigu mokate skriptinti manau be problemų pasidarote funkcijas, bet kam darytis pačiam, jeigu galima rinktis patikrintą būdą?

Kas tai yra?

Tai pawn include, kuris orientuotas į C++ sintaksę. Jame pateikiamos funkcijos kurios neįtrauktos į pawno/include/. Šios funkcijos tinka visoms modifikacijoms, nesvarbu kokio jos tipo. Naudojimas taip pat paprastas, bet apie jį žemiau.

Dabartinės funkcijos

Šiuo metu palaikoma 12 funkcijų, jų viso bus netoli 100, todėl include bus atnaujinamas bene kas dieną.

Dabartinių funkcijų sąrašas:

- removePlayer( int <playerid> ); - išjungia žaidėjui SA žaidimą

- sendTimeMessage( int <playerid>,int <_color>,string <_message><>, int <_time> ); - Nusiunčia žaidėjui žinutę po nurodyto laiko

- teleportToPlayer( int <playerid>, int <toPlayerid> ); - nuteleportuoja vieną žaidėją pas kitą

- getOnlinePlayers( ); - išgauna šiuo metu prisijungusių žaidėjų skaičių

- getVehicleHealth( int <vehicle> ); - return'ina dabartinį mašinos gyvybių ( health ) kiekį float reikšme.

- getPlayerHealth( int <playerid> ); - return'ina dabartinį žaidėjo gyvybių ( health ) kiekį float reikšme.

- getPlayerArmour( int <playerid> ); - return'ina dabartinį žaidėjo šarvų ( armour) kiekį float reikšme.

- getPlayerName( int <playerid> ); - return'ina žaidėjo vardą string reikšme.

- checkMySQL( ); - patikrina ar prisijungta prie MySQL, grąžina true arba false.

- floatToInt( float<_kint> ); - return'ina float kintamąjį paversdamas INT reikšme.

- stringToInt( string<_kint><> ); - return'ina string kintamąjį paversdamas INT reikšme.

- Player->Money( int <playerid>, int <_action>, int <_value1> = 0 ); - Duoda, Nustato, Išgauna, Reset'ina žaidėjo pinigų kiekį, yra keturi action tipai:

* MONEY_GET - išgauna pinigus

* MONEY_SET - nustato pinigus

* MONEY_RESET - nureset'ina pinigus

* MONEY_GIVE - duoda pinigus

- Player->Score( int <playerid>, int <_action>, int <_value1> = 0 ); - Duoda, nustato, išgauna žaidėjo score

Action tokie:

* SCORE_GET

* SCORE_GIVE

* SCORE_SET

- Vehicle->Name( int <vehicle> ); - returnina mašinos pavadinimą

Naudojimas

Parodysiu keletos funkcijų naudojimą, kuris labai praverčia skriptinant:

//Kai žaidėjas prisijungia prie serverio jam duodama 1000 pinigų.
public OnPlayerSpawn( playerid )
{
Player->Money( playerid, MONEY_GIVE, 1000 );
return (true);
}
//Kai žaidėjas per tab paspaudžia ant kito žaidėjo parodo to žaidėjo pinigus
public OnPlayerClickPlayer(playerid, clickedplayerid, source)
{
new message[ 70 ];
format( message, 70, "Zaidejas %s turi %i pinigu!",getPlayerName( playerid ), Player->Money( clickedplayerid, MONEY_GET ) );
SendClientMessage( playerid, -1, message );
}

Kitų funkcijų naudojimą, galėsite greitai išvysti naujame scripting.lt portale, kuris startuos jau greitai, ten bus talpinami įvairių žmonių include, skriptai ir kiti naudingi dalykai susiją su SA:MP.

Integravimas

  • Parsisiųskite include ir įkelkite jį į pawno/include/ aplanką.
  • Modifikacijoje ar filterscript'e, priklausomai kur norite įdėti include viršuje prirašykite( būtinai po #include <a_samp>, virš jo - negalima ):
    #include <kFunctions>
    


Įpatingieji defines

Kartu su šiuo include yra pridedami specialūs include defines, štai jie:

#define int<%0> %0
#define string<%0><%1> %0[%1]
#define float<%0> Float:%0
#define void->%0(%1) stock %0(%1)
#define floatVoid->%0(%1) stock Float:%0(%1)
#define timer->%0(%1) forward %0(%1); public %0(%1)

Apie jų naudojimą nerašysiu, jeigu norite - PM arba skype: karoljekaz

Parsisiuntimas

Redaguota , nario KarolisK
Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

(redaguota)

Išleista v0.2 versija, changelog:

- Sutvarkyta klaida su string redefinition, dabar viskas bus gerai, beto kas naudoja define pasikeitė string į String.

- Pridėta nauja funkcija Player->Score( int <playerid>, int <_action>, int <_value1> = 0 );

Action tokie:

* SCORE_GET

* SCORE_GIVE

* SCORE_SET

- Pridėta nauja funkcija Vehicle->Name( int <vehicle> ); su ja galima išgauti mašinos pavadinimą( return'ina pavadinimą ).

- Pridėta laikas, per kurį išjungs žaidėjui SA žaidimą, funkcijos parametrai pakeisti:

removePlayer( int <playerid>, int <_time> );

Viso yra 15 funkcijų.

v2 pastebin: peržiūrėti

v2 scripting.lt: atsisiųsti

Redaguota , nario KarolisK
Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

Ši tema yra neaktyvi. Paskutinis pranešimas šioje temoje buvo prieš 3941 dienas (-ų). Patariame sukurti naują temą, o ne rašyti naują pranešimą.

Už neaktyvių temų prikėlimą galite sulaukti įspėjimo ir pranešimo pašalinimo!

Prisijungti prie diskusijos

Palikti atsakymą galite iš karto, o užsiregistruoti vėliau. Jeigu jau turite paskyrą mūsų forume, Prisijunkite.

Svečias
Atsakyti šioje temoje...

×   Įklijuotas tekstas turi teksto formatavimą.   Pašalinti teksto formatavimą

  Galimi tik 75 veidukai.

×   Nuoroda buvo automatiškai įterpta.   Įterpti nuorodą paprastai

×   Jūsų ankstesnis pranešimas buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   Jūs negalite įkelti nuotraukas tiesiogiai.Įkelkite arba įdėkite nuotraukas iš URL.

  • Šiame puslapyje naršo:   0 nariai

    • Nėra registruotų narių peržiūrinčių šį forumą.

Skelbimai


×
×
  • Sukurti naują...