Peršokti į turinį

[uGames.EU || mc-support.lt] Įskiepių (plugin) kūrimo pamoka. - 1 pamoka || 2 dalis


Ši tema yra neaktyvi. Paskutinis pranešimas šioje temoje buvo prieš 3949 dienas (-ų). Patariame sukurti naują temą, o ne rašyti naują pranešimą.

Už neaktyvių temų prikėlimą galite sulaukti įspėjimo ir pranešimo pašalinimo!

Recommended Posts

Įskiepių (plugin) kūrimo pamoka. - 1 pamoka || by Nogalosa.

Hello,

štai ir 1 pamokos antra dalis. Enjoy! ^_^

"Package Explorer" atsiranda projekto pavadinimas. Dabar mums reikia sujungti Bukkit su Eclipse. Tai galima padaryti lengvai pasirinkus:

3v21y.png

Pasirinkite savo craftbukkit.jar failiuką (gali būti kitaip pavadintas) ir spustelkite Open.

Projektas dabar papilnėjo ^.^:

3v24i.png

Dabar spauskite dešinį pelės mygtuką ant projekto pavadinimo Package Explorer'yje > New > File

Apačioje, "File name" langelyje parašykite: "plugin.yml" (be kabučių 29.gif).

Spauskite Finish. Failas atsidarys su teksto redaktoriumi (mano atveju su Notepad++). Rekomenduoju tiesiog išjungti teksto redaktoriu, ir redaguoti per pačią eclipsę, spaudžiant ant plugin.yml failo Package Explorer'yje dešinį pelės mygtuką > Open With > Text Editor.

Į failiuką įrašykite:

name: Plugino Pavadinimas
main:
version: 1

P.s. čia dar nekodavimas :D

Kokas jums reikia pakeisti tik "Plugino Pavadinimas" į kokį norite. Išsaugokite failus naudodami Ctrl + Shift + S arba spausdami 3v2NR.png esantį viršuje.

Laikas pradėti koduoti.

Spauskite Package Explorer'yje ant "src" dešinį pelės mygtuką > New > Package. Į "Name" įrašykite savo plugino pavadinimą ar savo nicką ar dar kokia lengvą nesamonę, kurią būtų lengva įsiminti. Prisiminkite: package veikia kaip katalogai (folders). Windows'uose katalogai skiriami: Katalogas/Kitas_katalogas/Dar_kitas_katalogas. Javoje: katalogas.kitas_katalogas.dar_kitas_katalogas . Java pakages varduose nemėgsta didžiųjų raidžių. Aš naudosiu: ugames.nogalosa.pluginas.

Įrašę vardą, spauskite finish.

Dabar spauskite Package Explorer'yje ant savo sukurto package dešinį pelės mygtuką > New > Class.

Įrašykite klasės pavadinimą. Jis gali būti taip pat bet koks, bet turi prasidėti iš didžiosios raidės ir gali turėti tik skaičius bei raides. Aš visados naudoju "Main", nes man taip patogiausia. :P

Yra daug kitų langelių kuriuos atrodo reikėtų užpildyti, bet taip nėra. Tiesiog spauskite Finish.

WHOA!!! Kažkoks kodas :o.

Let's see....

3v3aR.png

package ugames.nogalosa.pluginas;

Tiesiog nurodo kur yra class failiukas.

public class Main {

}

Vieta, kur rašysime visą kodą ^_^.

Ką gi. Prasideda kodavimas. 42.gif

Prirašykite prie

public class Main

extends JavaPlugin implements Listener

Dabar kodas tūrėtų atrodyti taip:

3v3uZ.png

Hmm... Pabrauktas kodas... Jis reiškia, kad įsivėlė kode klaida.

Bet kaip aš jums duosiu klaidingą kodą? :D

Bukkitas sudarytas taip pat iš daugelio class failiukų. Tie failiukai leidžia kurti mums pluginus. Bet Bukkitas pamatęs visokius JavaPlugin, Listener tiesiog pasakys tau "Dafaq? Kas čia per nesamonės?" ir išmes errorą. Kad taip neatsitiktų, Bukkitui reikia pasakyti, iš kur mes tuos JavaPlugin, Listener ištraukėme, iš kokio package, iš kokios class'ės. Dabar tiesiog su pelyte užėję ant pabraukto žodžio (JavaPlugin) (nespauskite) atsiras lentelė, kuri pasakys:

3v3Hk.png

Spustelkite ant "Import 'JavaPlugin' (org.bukkit.plugin.java)".

Erroras pradings, bei atsiras viršuje eilutė, kuri pasakys, iš kur paimtas tas JavaPlugin. Kitaip šis procesas vadinamas importavimu.

Pabandome su Listener...

WHOAAA!

3v3Ou.png

Dabar importų yra daug daugiau... Kurį rinkis?

Visada viską reikėtų rinkis iš Bukkit. Atkreipkite dėmesį į užrašą skliaustuose. Vienas užrašas turi "bukkit". Reikėtų tą ir importuoti.

Na štai, turime gražią class'ę su šiek tiek kodo.

Dabar tarp { ir } padėkite kelis "enter" (neįsivaizduoju kaip jie vadinami :D) ir įrašykite kodą:

public void onEnable(){

}

public void onDisable(){

}

Dabar kodas tūrėtų atrodyti taip:

3v41I.png

Heh...

Ką reiškia visi public void, onEnable, onDisable???

public - tai tiesiog kur bus ši funkcija prieinama. Šiuose pamokose tai tikrai nebus aktualu.

void - tai, ką gražina funkcija. Šioje pamokoje tai taip pat neaktualu.

onEnable(){ } - Visos funkcijos esančios viduje bus paleistos serverio įjungimo metu, arba antroje /reload dalyje.

onDisable(){ } - Visos funkcijos esančios viduje bus paleistos parašius /stop komandą arba pirmoje /reload dalyje.

Ką galime padaryti su onEnable() ir onDisable() funkcijomis? Ogi parašyti ką nors į konsolę kai pluginas sėkmingai paleidžiamas ^_^.

Tarp onEnable(){ ir } įrašome:

getServer().getLogger().info("[Plugino pavadinimas] Pluginas sekmingai ijungtas.");

Dabar tūrėtų visas kodas atrodyti taip:

http://puu.sh/3v4ox.png

Vietoje "Plugino pavadinimas" įrašykite savo plugino pavadinimą. Šioje vietoje nerekomenduoju naudoti lietuviškų raidžių, nes konsolė tiesiog vietoj jų parašys klaustukus.

Tą patį kodą galite įteprti tarp onDisable(){ ir } tik pakeiskite vietoje "ijungtas" į "isjungtas".

Dabar atsirandame savo plugin.yml failą ir main: eilutėje įrašome savo package pavadinimą sujunktą su class pavadinimu. Mano atvėju:

main: ugames.nogalosa.pluginas.Main

Dabar galime ištestuoti pluginą!!!

Išsaugokite failus. (Ctrl + Shift + S)

Spaudžiame ant savo projekto Project Explorer'yje dešinį pelės mygtuką > Export...

Atsidariusiame lange pasirenkame Java > JAR File. Spauskite next.

Apačioje paspaudę Browse mygtuką pasirinkite savo serverio plugins katalogą ir parašykite savo plugino pavadinimą.

Spauskite save.

Spauskite Finish ir jūs jau pasirengę testuoti savo serverį!

Įjungę serverį turėtumėte konsolėje pamatyti tekstą "[Plugino pavadinimas] Pluginas sekmingai ijungtas.".

Štai ir pirmosios pamokos pabaiga.

Labai prašau nekopijuoti šios temos be mano sutikimo.

www.uGames.EU

Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

Ši tema yra neaktyvi. Paskutinis pranešimas šioje temoje buvo prieš 3949 dienas (-ų). Patariame sukurti naują temą, o ne rašyti naują pranešimą.

Už neaktyvių temų prikėlimą galite sulaukti įspėjimo ir pranešimo pašalinimo!

Prisijungti prie diskusijos

Palikti atsakymą galite iš karto, o užsiregistruoti vėliau. Jeigu jau turite paskyrą mūsų forume, Prisijunkite.

Svečias
Atsakyti šioje temoje...

×   Įklijuotas tekstas turi teksto formatavimą.   Pašalinti teksto formatavimą

  Galimi tik 75 veidukai.

×   Nuoroda buvo automatiškai įterpta.   Įterpti nuorodą paprastai

×   Jūsų ankstesnis pranešimas buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   Jūs negalite įkelti nuotraukas tiesiogiai.Įkelkite arba įdėkite nuotraukas iš URL.

  • Šiame puslapyje naršo:   0 nariai

    • Nėra registruotų narių peržiūrinčių šį forumą.

Skelbimai


×
×
  • Sukurti naują...