Peršokti į turinį
  • ŽAIDIMAI
  • , ŽAIDIMAI
  • ŽAIDIMAI

Ši tema yra neaktyvi. Paskutinis pranešimas šioje temoje buvo prieš 4326 dienas (-ų). Patariame sukurti naują temą, o ne rašyti naują pranešimą.

Už neaktyvių temų prikėlimą galite sulaukti įspėjimo ir pranešimo pašalinimo!

Recommended Posts

Sveiki pristatau gal jau 3 pamoka šioje pamokoje bus parodyta kaip pasidaryti diržo sistema ir kad kai busi neužsiseges diržo trenksiesi į siena tau atims hp :)

KURIAU NE AŠ,AŠ TIK IŠTRAUKIAU IŠ GM :)

Pradekim

Viršui Gamemode rašome


//Dirzo sistemai
new Seatbelt[MAX_PLAYERS];
new Float:CarHealth[MAX_PLAYERS];

Tada po OnplayerConnect rašome

 Seatbelt[playerid] = 0;

Dabar po public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) dedame

	 new string[256];
new cmd[256];
new idx;
cmd = strtok(cmdtext, idx);
if(strcmp(cmdtext, "/dirzas", true)==0)
{
new Id;
if( IsPlayerInAnyVehicle( playerid ) == 0 ) return SendClientMessage( playerid, BLUE, "Jus turite buti masinoje noredami naudoti /dirzas.");
if( IsPlayerInAnyVehicle( playerid ) == 1 && Seatbelt[ playerid ] == 0 )
{
 Seatbelt[ playerid ] = 1;
 SendClientMessage( playerid, BLUE, "Prisisegete dirza" );
 new
	 Str [ 64			 ],
	 Vardas[ MAX_PLAYER_NAME ]
 ;
 GetPlayerName ( Id, Vardas, 30 );
 format		 ( Str, sizeof( Str ), "%s Uzsideejo Saugos dirzus " , Vardas );
 SendClientMessage( playerid, BLUE, Str );
}
else if( IsPlayerInAnyVehicle( playerid ) == 1 && Seatbelt[ playerid ] == 1 )
{
 Seatbelt[ playerid ] = 0;
 SendClientMessage( playerid, BLUE, "Jus nusisegete dirza" );
}
printf	 ( "%s", string );
return true;
}

Dar galite po public OnPlayerEnterVehicle(playerid, vehicleid, ispassenger) deti


SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, "Demesio!Dirzai neeuzdeti, naudokite /dirzas");

Dabar po public OnPlayerExitVehicle(playerid, vehicleid) dedame

Seatbelt[playerid] = 0;

Tai reiške kai jūs išlipsite iš mašinos jums nusiims diržai

Dabar padarome kad kai atsitrenksi į siena be diržų tau atimtu hp viska deti po public OnPlayerUpdate(playerid)

if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid) == 1 && Seatbelt[playerid] == 0)
{
new Float:TempCarHealth;
GetVehicleHealth(GetPlayerVehicleID(playerid), TempCarHealth);
new Float:Difference = floatsub(CarHealth[playerid], TempCarHealth);
if((floatcmp(CarHealth[playerid], TempCarHealth) == 1) && (floatcmp(Difference,100.0) == 1))
{
 Difference = floatdiv(Difference, 10.0);
 new Float:OldHealth;
 GetPlayerHealth(playerid, OldHealth);
 SetPlayerHealth(playerid, floatsub(OldHealth, Difference));
}
CarHealth[playerid] = TempCarHealth;
}
else
{
CarHealth[playerid] = 0.0; //To aviod that a player dies when he enters a vehicle
}
if(SnowONOFF[playerid]==1)
{
GetPlayerCameraPos(playerid,sx,sy,sz);
MovePlayerObject(playerid,snowobj[playerid],sx,sy,sz-5,9999.0);
}

Štai ir viskas :) Skripta tikrinau su grp modu :) Jei kam padejau +rep :)

  • Teigiamai 3
****Do Apyrankės**** Fb:
(redaguota)

if( IsPlayerInAnyVehicle( playerid ) == 0 ) return SendClientMessage( playerid, BLUE, "Jus turite buti masinoje noredami naudoti /dirzas.");
if( IsPlayerInAnyVehicle( playerid ) == 1 && Seatbelt[ playerid ] == 0 )

Nesuprantu : tu patikrinai ar žmogus yra mašinoje parašęs komandą /dirzas. Kokio velnio vėl tikrinti ar jis mašinoje ir be diržo ? Užtektų vien diržo tikrinimo. :)

Redaguota , nario f0cus

 

Better known as f0cus

if( IsPlayerInAnyVehicle( playerid ) == 0 ) return SendClientMessage( playerid, BLUE, "Jus turite buti masinoje noredami naudoti /dirzas.");
if( IsPlayerInAnyVehicle( playerid ) == 1 && Seatbelt[ playerid ] == 0 )

Nesuprantu : tu patikrinai ar žmogus yra mašinoje parašęs komandą /dirzas. Kokio velnio vėl tikrinti ar jis mašinoje ir be diržo ? Užtektų vien diržo tikrinimo. :)

if( IsPlayerInAnyVehicle( playerid ) == 0

Aišku papraščiau būtu if(!IsPlayerInAnyVehicle(playerid))

if( IsPlayerInAnyVehicle( playerid ) == 0

Aišku papraščiau būtu if(!IsPlayerInAnyVehicle(playerid))

Taigi tu pirmu kartu patikrini ar jis nėra mašinoje. Jei nėra, tuomet išsiunčia žinutę.

Antru kartu jau nebeverta tikrinti ar jis mašinoje, nes būsi patikrinęs pirmame..

 

Better known as f0cus

Ši tema yra neaktyvi. Paskutinis pranešimas šioje temoje buvo prieš 4326 dienas (-ų). Patariame sukurti naują temą, o ne rašyti naują pranešimą.

Už neaktyvių temų prikėlimą galite sulaukti įspėjimo ir pranešimo pašalinimo!

Svečias
Ši tema yra užrakinta.
  • Šiame puslapyje naršo:   0 nariai

    • Nėra registruotų narių peržiūrinčių šį forumą.

Skelbimai



×
×
  • Sukurti naują...