Peršokti į turinį
  • ŽAIDIMAI
  • , ŽAIDIMAI
  • ŽAIDIMAI

Negalima prašyti ar platinti betkokių žaidimą (multiplayer) palengvinančių programų ir scriptų! Kitaip bus taikoma 1.21. taisyklė

[Pamoka]TextDraw kurimas!


KentFAN

Ši tema yra neaktyvi. Paskutinis pranešimas šioje temoje buvo prieš 4023 dienas (-ų). Patariame sukurti naują temą, o ne rašyti naują pranešimą.

Už neaktyvių temų prikėlimą galite sulaukti įspėjimo ir pranešimo pašalinimo!

Recommended Posts

Sveiki visi SuperGames.LT lankytojai ir nariai, nusprendžiau sukurti pamoką kaip susikurti štai toki TextDraw

Kurias pagivintu jūsų serverį

Paveikslėlis ne mano

5890b31792237a2d2192aff1c43e60e430.jpg

PRADĖDAM

Einame prie visu new new turi būti viršui gamemodo

prie visu new rašome

new Text:Textdraw2;

new Text:Textdraw3;

tada prie visu forward rašome

forward ChangeTextDraw();

tada po

public OnGameModeInit()

{

vedame

Textdraw2 = TextDrawCreate(0.000000,437.000000,"Pagalba:");

Textdraw3 = TextDrawCreate(303.000000,437.000000," ");

TextDrawUseBox(Textdraw2,1);

TextDrawBoxColor(Textdraw2,0x00000066);

TextDrawTextSize(Textdraw2,700.000000,1500.000000);

TextDrawAlignment(Textdraw2,1);

TextDrawAlignment(Textdraw3,2);

TextDrawBackgroundColor(Textdraw2,0x00000066);

TextDrawBackgroundColor(Textdraw3,0x000000ff);

TextDrawFont(Textdraw2,1);

TextDrawLetterSize(Textdraw2,0.299999,1.000000);

TextDrawFont(Textdraw3,2);

TextDrawLetterSize(Textdraw3,0.399999,1.000000);

TextDrawColor(Textdraw2,0x00ff00cc);

TextDrawColor(Textdraw3,0xffffffff); //Čia spalva galite pasikeisti

TextDrawSetOutline(Textdraw2,1);

TextDrawSetOutline(Textdraw3,1);

TextDrawSetProportional(Textdraw2,1);

TextDrawSetProportional(Textdraw3,1);

TextDrawSetShadow(Textdraw2,1);

TextDrawSetShadow(Textdraw3,1);

SetTimer("ChangeTextDraw",6000,true);

return 1;

}

tada po

public OnPlayerRequestClass(playerid, classid)

{

vedame

SetPlayerPos(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746);

SetPlayerCameraPos(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746);

SetPlayerCameraLookAt(playerid, 1958.3783, 1343.1572, 15.3746);

return 1;

}

tada po

public OnPlayerConnect(playerid)

{

vedame

TextDrawShowForPlayer(playerid, Textdraw2);

extDrawShowForPlayer(playerid, Textdraw3);

}

return 1;

}

po

public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)

{

vedame

TextDrawDestroy(Text:Textdraw2);

TextDrawDestroy(Text:Textdraw3);

return 1;

}

Po

public OnPlayerSpawn(playerid)

{

Dedame

TextDrawShowForPlayer(playerid, Textdraw2);

TextDrawShowForPlayer(playerid, Textdraw3);

return 1;

}

Tada susikuriame po visais public

public ChangeTextDraw()

{

new Text:TextDraw3;

new TD = random(5);

//If you want more you have to change random(5) in the example of Random(7) if you have 5 messages; if you have 7 different messages but dont forget to edit the cases too!! switch (TD)

switch (TD)

{

case 0: TextDrawSetString(TextDraw3, "Tavo textas") && TextDrawSetString(TextDraw3, " Tavo textas");

case 1: TextDrawSetString(TextDraw3, "Tavo textas") && TextDrawSetString(TextDraw3, "Tavo textas");

case 2: TextDrawSetString(TextDraw3, "Tavo textas") && TextDrawSetString(TextDraw3, "Tavo textas");

case 3: TextDrawSetString(TextDraw3, "Tavo textas") && TextDrawSetString(TextDraw3, "Tavo textas");

case 4: TextDrawSetString(TextDraw3, "Tavo textas") && TextDrawSetString(TextDraw3, "Tavo textas");

}

}

Viskas pradžioje žodis mano kurta netinka pamoka ira kopijuota tad aš jos čia nemačiau ir idėjau

Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

  • Parašė po 4 savaičių...

Pataisyk mini klaidas:


public OnPlayerConnect(playerid)
{

vedame
TextDrawShowForPlayer(playerid, Textdraw2);
TextDrawShowForPlayer(playerid, Textdraw3);

public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
{

vedame

TextDrawHideForPlayer(playerid, Textdraw2);
TextDrawHideForPlayer(playerid, Textdraw3);

Redaguota , nario Slayer_
Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

Pataisyk mini klaidas:


public OnPlayerConnect(playerid)
{

vedame
TextDrawShowForPlayer(playerid, Textdraw2);
TextDrawShowForPlayer(playerid, Textdraw3);

public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
{

vedame

TextDrawHideForPlayer(playerid, Textdraw2);
TextDrawHideForPlayer(playerid, Textdraw3);

o kam hide, jeigu žaidėjas ir taip jau išėjo iš žaidimo?
Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

Ši tema yra neaktyvi. Paskutinis pranešimas šioje temoje buvo prieš 4023 dienas (-ų). Patariame sukurti naują temą, o ne rašyti naują pranešimą.

Už neaktyvių temų prikėlimą galite sulaukti įspėjimo ir pranešimo pašalinimo!

Prisijungti prie diskusijos

Palikti atsakymą galite iš karto, o užsiregistruoti vėliau. Jeigu jau turite paskyrą mūsų forume, Prisijunkite.

Svečias
Atsakyti šioje temoje...

×   Įklijuotas tekstas turi teksto formatavimą.   Pašalinti teksto formatavimą

  Galimi tik 75 veidukai.

×   Nuoroda buvo automatiškai įterpta.   Įterpti nuorodą paprastai

×   Jūsų ankstesnis pranešimas buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   Jūs negalite įkelti nuotraukas tiesiogiai.Įkelkite arba įdėkite nuotraukas iš URL.

  • Šiame puslapyje naršo:   0 nariai

    • Nėra registruotų narių peržiūrinčių šį forumą.

Skelbimai


×
×
  • Sukurti naują...