Peršokti į turinį

Pickup no action :|


Ši tema yra neaktyvi. Paskutinis pranešimas šioje temoje buvo prieš 3658 dienas (-ų). Patariame sukurti naują temą, o ne rašyti naują pranešimą.

Už neaktyvių temų prikėlimą galite sulaukti įspėjimo ir pranešimo pašalinimo!

Recommended Posts

if( pickupid == pickups[0][kontrolinisvm])
{
 if( playerDB[playerid][teise] == 1 ) return SendClientMessage( playerid, COLOR, " Jūs jau esatę išlaikę teisės kursą " );
ShowPlayerDialog(playerid, 1473, DIALOG_STYLE_MSGBOX, "Egzaminas", " Ar tikrai norite laikyti teisės kursą ", "Taip","Ne");
return 1;
}

public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
if( dialogid == 1473 ) // 1 teises klausimas
{
 if( response ) // Jeigu "taip"
 {
ShowPlayerDialog(playerid, 1474, DIALOG_STYLE_INPUT, " Klausimas ", " 1.Variantas \n 2. Variantas \n 3. Variantas \n 4 Variantas ", "Pasirinkti ", " Baigti " );
 EgzaminoT[ playerid ]++;
}
}

2 kode , kodas idėtas ne visas

Redaguota , nario Funkis
Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

1

Nu ta sakau, kam tas masyvas? daryk paprastą pickupą new kontrolinisvm; ir

if( pickupid == kontrolinisvm)
{
if( playerDB[playerid][teise] == 1 ) return SendClientMessage( playerid, COLOR, " Jūs jau esatę išlaikę teisės kursą " );
ShowPlayerDialog(playerid, 1473, DIALOG_STYLE_MSGBOX, "Egzaminas", " Ar tikrai norite laikyti teisės kursą ", "Taip","Ne");
return 1;
}

Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

Tai dabar tokia nesamonė gaunasi - C:\Users\Lukas\Desktop\New_WinRAR_archive\[GRP4]\gamemodes\GRP4.pwn(3973) : error 091: ambiguous constant; tag override is required (symbol "kontrolinisvm")

Parodyk kodą.
Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

Tiesiog pas funki nereikalingas tas masyvas, jeigu jis daro vieną pickupą

Na taip, bet argi visiems pickup reikia to masyvo? Pvž:

/// NEW'ai

new p1;

O po OnGamemodeInit rašyt

CreatePickup == p1 t.t

Ane?

Ir po OnPlayerPickUpPickup rašyti

If ( pickupid == p1 )

{

SendClientMessage(playerid,SPALVA,"lalala");

return 1;

}

Paprastas pickup kurimas kuriam masyvo nereikia

Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

Na taip, bet argi visiems pickup reikia to masyvo? Pvž:

/// NEW'ai

new p1;

O po OnGamemodeInit rašyt

CreatePickup == p1 t.t

Ane?

Ir po OnPlayerPickUpPickup rašyti

If ( pickupid == p1 )

{

SendClientMessage(playerid,SPALVA,"lalala");

return 1;

}

Paprastas pickup kurimas kuriam masyvo nereikia

Tai ir sakau, kad nereikia.
Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

Ši tema yra neaktyvi. Paskutinis pranešimas šioje temoje buvo prieš 3658 dienas (-ų). Patariame sukurti naują temą, o ne rašyti naują pranešimą.

Už neaktyvių temų prikėlimą galite sulaukti įspėjimo ir pranešimo pašalinimo!

Prisijungti prie diskusijos

Palikti atsakymą galite iš karto, o užsiregistruoti vėliau. Jeigu jau turite paskyrą mūsų forume, Prisijunkite.

Svečias
Atsakyti Å¡ioje temoje...

×   Ä®klijuotas tekstas turi teksto formatavimą.   PaÅ¡alinti teksto formatavimą

  Galimi tik 75 veidukai.

×   Nuoroda buvo automatiÅ¡kai įterpta.   Ä®terpti nuorodą paprastai

×   JÅ«sų ankstesnis praneÅ¡imas buvo atkurtas.   IÅ¡valyti redaktorių

×   JÅ«s negalite įkelti nuotraukas tiesiogiai.Ä®kelkite arba įdėkite nuotraukas iÅ¡ URL.

  • Å iame puslapyje narÅ¡o:   0 nariai

    • Nėra registruotų narių peržiÅ«rinčių šį forumą.

×
×
  • Sukurti naują...