Peršokti į turinį
  • ŽAIDIMAI
  • , ŽAIDIMAI
  • ŽAIDIMAI

heeeeeeeeeeeeeeelp +REP


Havoler

Ši tema yra neaktyvi. Paskutinis pranešimas šioje temoje buvo prieš 4061 dienas (-ų). Patariame sukurti naują temą, o ne rašyti naują pranešimą.

Už neaktyvių temų prikėlimą galite sulaukti įspėjimo ir pranešimo pašalinimo!

Recommended Posts

(redaguota)

public OnPlayerGiveDamage(playerid, damagedid, Float: amount, weaponid)

{

return 1;

}

if(weaponid == 23)

{

ClearAnimations(playerid);

GameTextForPlayer(damagedid,"Jus esate kreciamas",15000,4);

SetPlayerSpecialAction(damagedid, SPECIAL_ACTION_CUFFED);

TogglePlayerControllable(damagedid,false);

SetTimerEx("cuff", 15000, false, "i",damagedid);

}

forward cuff(playerid);

public cuff(playerid)

{

TogglePlayerControllable(playerid,true);

ClearAnimations(playerid);

GameTextForPlayer(playerid,"Jus nustojo kresti",5000,4);

return 1;

Redaguota , nario Havoler
Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

public OnPlayerGiveDamage(playerid, damagedid, Float: amount, weaponid)

{

return 1; WTF?

}

if(weaponid == 23)

{

ClearAnimations(playerid);

GameTextForPlayer(damagedid,"Jus esate kreciamas",15000,4);

SetPlayerSpecialAction(damagedid, SPECIAL_ACTION_CUFFED);

TogglePlayerControllable(damagedid,false);

SetTimerEx("cuff", 15000, false, "i",damagedid);

}

forward cuff(playerid);

public cuff(playerid)

{

TogglePlayerControllable(playerid,true);

ClearAnimations(playerid);

GameTextForPlayer(playerid,"Jus nustojo kresti",5000,4);

return 1;

Gal taip?

public OnPlayerGiveDamage(playerid, damagedid, Float: amount, weaponid)
{
if(weaponid == 23)
{
ClearAnimations(playerid);
GameTextForPlayer(damagedid,"Jus esate kreciamas",15000,4);
SetPlayerSpecialAction(damagedid, SPECIAL_ACTION_CUFFED);
TogglePlayerControllable(damagedid,false);
SetTimerEx("cuff", 15000, false, "i",damagedid);
return 1;
}
}
forward cuff(playerid);
public cuff(playerid)
{
TogglePlayerControllable(playerid,true);
ClearAnimations(playerid);
GameTextForPlayer(playerid,"Jus nustojo kresti",5000,4);
return 1;
}

Redaguota , nario Camelion
  • Teigiamai 1
Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

Gal taip?

public OnPlayerGiveDamage(playerid, damagedid, Float: amount, weaponid)
{
if(weaponid == 23)
{
ClearAnimations(playerid);
GameTextForPlayer(damagedid,"Jus esate kreciamas",15000,4);
SetPlayerSpecialAction(damagedid, SPECIAL_ACTION_CUFFED);
TogglePlayerControllable(damagedid,false);
SetTimerEx("cuff", 15000, false, "i",damagedid);
return 1;
}
}
forward cuff(playerid);
public cuff(playerid)
{
TogglePlayerControllable(playerid,true);
ClearAnimations(playerid);
GameTextForPlayer(playerid,"Jus nustojo kresti",5000,4);
return 1;
}

gamemodes\band7.pwn(15533) : warning 209: function "OnPlayerGiveDamage" should return a value

Pawn compiler 3.2.3664 Copyright © 1997-2006, ITB CompuPhase

1 Warning.

Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

public OnPlayerGiveDamage(playerid, damagedid, Float: amount, weaponid)
{
if(weaponid == 23)
{
ClearAnimations(playerid);
GameTextForPlayer(damagedid,"Jus esate kreciamas",15000,4);
SetPlayerSpecialAction(damagedid, SPECIAL_ACTION_CUFFED);
TogglePlayerControllable(damagedid,false);
SetTimerEx("cuff", 15000, false, "i",damagedid);
return 1;
}
forward cuff(playerid);
public cuff(playerid)
{
TogglePlayerControllable(playerid,true);
ClearAnimations(playerid);
GameTextForPlayer(playerid,"Jus nustojo kresti",5000,4);
}
return 1;
}

mėgink

  • Teigiamai 1
Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

(redaguota)

public OnPlayerGiveDamage(playerid, damagedid, Float: amount, weaponid)
{
if(weaponid == 23)
{
ClearAnimations(playerid);
GameTextForPlayer(damagedid,"Jus esate kreciamas",15000,4);
SetPlayerSpecialAction(damagedid, SPECIAL_ACTION_CUFFED);
TogglePlayerControllable(damagedid,false);
SetTimerEx("cuff", 15000, false, "i",damagedid);
return 1;
}
forward cuff(playerid);
public cuff(playerid)
{
TogglePlayerControllable(playerid,true);
ClearAnimations(playerid);
GameTextForPlayer(playerid,"Jus nustojo kresti",5000,4);
}
return 1;
}

mėgink

C:\Users\PC\www.LsGame.us.lt - By Aivaras_Smitas\gamemodes\band7.pwn(15554) : error 029: invalid expression, assumed zero

C:\Users\PC\www.LsGame.us.lt - By Aivaras_Smitas\gamemodes\band7.pwn(15554) : error 017: undefined symbol "cuff"

C:\Users\PC\www.LsGame.us.lt - By Aivaras_Smitas\gamemodes\band7.pwn(15555) : error 029: invalid expression, assumed zero

C:\Users\PC\www.LsGame.us.lt - By Aivaras_Smitas\gamemodes\band7.pwn(15555) : error 017: undefined symbol "cuff"

Pawn compiler 3.2.3664 Copyright © 1997-2006, ITB CompuPhase

4 Errors.

4 Errors.

Redaguota , nario Havoler
Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

public OnPlayerGiveDamage(playerid, damagedid, Float: amount, weaponid)
{
if(weaponid == 23)
{
ClearAnimations(playerid);
GameTextForPlayer(damagedid,"Jus esate kreciamas",15000,4);
SetPlayerSpecialAction(damagedid, SPECIAL_ACTION_CUFFED);
TogglePlayerControllable(damagedid,false);
SetTimerEx("cuff", 15000, false, "i",damagedid);
}
return 1;
}
forward cuff(playerid);
public cuff(playerid)
{
TogglePlayerControllable(playerid,true);
ClearAnimations(playerid);
GameTextForPlayer(playerid,"Jus nustojo kresti",5000,4);
return 1;
}

  • Teigiamai 1
Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

public OnPlayerGiveDamage(playerid, damagedid, Float: amount, weaponid)
{
if(weaponid == 23)
{
ClearAnimations(playerid);
GameTextForPlayer(damagedid,"Jus esate kreciamas",15000,4);
SetPlayerSpecialAction(damagedid, SPECIAL_ACTION_CUFFED);
TogglePlayerControllable(damagedid,false);
SetTimerEx("cuff", 15000, false, "i",damagedid);
}
return 1;
}
forward cuff(playerid);
public cuff(playerid)
{
TogglePlayerControllable(playerid,true);
ClearAnimations(playerid);
GameTextForPlayer(playerid,"Jus nustojo kresti",5000,4);
return 1;
}

Pawn compiler 3.2.3664 Copyright © 1997-2006, ITB CompuPhase

Dekui tau labai o kai as i ji saudysiu jis nukris ?

Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

Ši tema yra neaktyvi. Paskutinis pranešimas šioje temoje buvo prieš 4061 dienas (-ų). Patariame sukurti naują temą, o ne rašyti naują pranešimą.

Už neaktyvių temų prikėlimą galite sulaukti įspėjimo ir pranešimo pašalinimo!

Svečias
Ši tema yra užrakinta.
  • Šiame puslapyje naršo:   0 nariai

    • Nėra registruotų narių peržiūrinčių šį forumą.

Skelbimai


×
×
  • Sukurti naują...