Peršokti į turinį
  • ŽAIDIMAI
  • , ŽAIDIMAI
  • ŽAIDIMAI

Jau penktasis! Call of Duty: World at War


JumpeR`

Ši tema yra neaktyvi. Paskutinis pranešimas šioje temoje buvo prieš 5752 dienas (-ų). Patariame sukurti naują temą, o ne rašyti naują pranešimą.

Už neaktyvių temų prikėlimą galite sulaukti įspėjimo ir pranešimo pašalinimo!

Recommended Posts

Praeitų metų Call of Duty 4: Modern Warfare buvo daugiau nei gera šaudyklė. Ji paėmė žaidimų seriją, kuri savo gerą vardą užsitarnavo nuolat narstydama turtingą II Pasaulinio karo temą, ir nustūmė ją 60 metų į ateitį. Rezultatas – šaudyklė su moderniausiais ginklais ir įtemptais šių dienų konfliktais. Turbūt dauguma jūsų klausė: „Ką Treyarch kūrėjai ir Activision leidėjai ruošia penktajam Call of Duty?“ Mes jau turime atsakymą. Jie grįžta prie savo šaknų – II Pasaulinio karo. Tačiau nors Call of Duty: World at War veiksmas rutuliosis ties Ramiajame vandenyne vykusių kovų, kūrėjai žada nemažą Call of Duty 4: Modern Warfare įtaką ir tikina įrodysiantys, kad II Pasaulinio karo temos šaudyklėje dar galima rasti šviežienos.

Vienas iš Modern Warfare atkeliavęs bruožas turėtų būti daug brutalesnis istorijos pasakojimo būdas. Pavyzdžiui, žaidimą pradėsite surištas medinėje trobelėje, Makin Atoll paplūdimyje, kur japonų karininkas su peiliu rankoje brutaliai bando išgauti informacijos iš kito JAV jūrų pėstininko. Tačiau staiga atvyksta pastiprinimas ir jūs pabėgate.

Šiek tiek pasikovę paplūdimyje, su išlaisvintų pėstininkų būriu neriate į nepažįstamas tropines džiungles. Štai čia panašumai į ankstesnes Call of Duty dalis ima tirpti. Turbūt ir taip aišku, kad kitaip nei vokiečių kareiviai, kurie iki tol buvo vieninteliai priešai, čia susidursite su Japonijos Imperijos pajėgomis. Skirsis netik priešų išvaizda ir kalba, bet ir jų kovos taktika. Vadovaudamiesi Bushido (jap. Kario kelias) kodeksu ir išnaudodami klaidžias tropines džiungles, japonai labiau kariauja partizaninį karą.

Vizualiai žaidimas stulbinantis. Jei turite galingą vaizdo plokštę, tai galėsite matyti kaip kiekvieno sprogimo metu kaip daugiasluoksniai skirtingų medžiagų objektai tūkstančiais šipulėlių išlaksto į šalis pagal visus fizikos dėsnius. Kulkos, priklausomai nuo ginklo galingumo, gali pramušti įvairias kliūtis, jas net visiškai sunaikinant, todėl teks gerai pagalvoti renkantis sau priedangą. Atsargiai elkitės su liepsnosvaidžiais, nes nuo šiol galite rimtai padegti džiungles. Žinoma, taip dažnai išvalysite jas nuo priešų, besislepiančių aukštoje žolėje ar tupinčių palmių viršūnėse. Galėsite plaukti. O vandens paviršiumi nuo jūsų judesių, sprogimų ir kulkų raibuliuos atitinkamos bangelės.

Visas šis gėris puikiai atsispindės ir daugeliui žaidėjų skirtame rėžime. Vienu metu internetu galės žaisti keturi žaidėjai. Kūrėjai šiuo metu stengiasi išplėsti mūšių dydžius ir pagerinti dirbtinį priešų intelektą. Call of Duty: World at War tikimasi išleisti dar šių metų pradžioje.

1187905315.jpg

Call-of-Duty-heading-back-to-WW-II--1.jpg

[youtubecom]

[/youtubecom]
Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

Ši tema yra neaktyvi. Paskutinis pranešimas šioje temoje buvo prieš 5752 dienas (-ų). Patariame sukurti naują temą, o ne rašyti naują pranešimą.

Už neaktyvių temų prikėlimą galite sulaukti įspėjimo ir pranešimo pašalinimo!

Svečias
Ši tema yra užrakinta.
  • Šiame puslapyje naršo:   0 nariai

    • Nėra registruotų narių peržiūrinčių šį forumą.

Skelbimai


×
×
  • Sukurti naują...