CD Projekt Red atskleidė naujas detales apie būsimąjį žaidimą „The Witcher 4“. Studija patvirtino, kad projektas kuriamas taikantis pirmiausia į konsolines platformas, o ne asmeninius kompiuterius. Pasak bendrovės techninio viceprezidento Charles Tremblay, nors 60 kadrų per sekundę (FPS) siekis lieka svarbus tikslas, šiuo metu garantijos, kad tai pavyks pasiekti visose žaidimo vietose, nėra.
Anot Tremblay, žaidimo „tech demo“ versija veikia 60 FPS greičiu standartinėje „PlayStation 5“ konsolėje, tačiau didesnėse ir labiau atvirose žaidimo vietose pasiekti šį našumo lygį gali būti sudėtinga. Nepaisant to, CD Projekt Red teigia, jog šis rodiklis yra jų „šiaurinė žvaigždė“, t. y. pagrindinis techninis orientyras.
Tokį pokytį nulėmė pamokos iš „Cyberpunk 2077“ konsolinės versijos paleidimo, kuomet žaidimas susidūrė su rimtomis techninėmis problemomis. Siekdami išvengti panašių situacijų ateityje, kūrėjai pasirinko „console-first“ strategiją - pirmiausia optimizuoti žaidimą konsolėms, o tik tada pritaikyti jį PC.
„The Witcher 4“ kuriamas naudojant „Unreal Engine 5.6“ technologiją, o naujos trilogijos pagrindine veikėja taps Ciri, perimanti pagrindinio herojaus rolę iš Geralto. Žaidimo išleidimo data kol kas nėra paskelbta, tačiau tikimasi, kad jis pasirodys ne anksčiau nei 2026–2027 metais.
-
1
Recommended Comments
Šiuo metu komentarų nėra.
Prisijungti prie diskusijos
Palikti atsakymą galite iš karto, o užsiregistruoti vėliau. Jeigu jau turite paskyrą mūsų forume, Prisijunkite.