Peršokti į turinį
  • ŽAIDIMAI
  • , ŽAIDIMAI
  • ŽAIDIMAI

  • „Loot boxai“ – nauja aukso gysla kompiuterinių žaidimų kūrėjams

    SuperGames.lt
    • 568
    • Šaltinis: SuperGames

    Laikai, kai kompiuterinių žaidimų kūrėjai savo pelną galėdavo skaičiuoti tik pagal parduotas žaidimų kopijas – seniai praeityje. Vis daugiau žaidimų kūrėjų žaidėjams yra linkę pasiūlyti papildomo turinio jau po žaidimo išleidimo, už kurį paprašo susimokėti papildomai. Dažniausiai žaidimų kūrėjai renkasi iš dviejų kelių: papildomas žaidimo turinys, papildantis žaidimo istoriją (DLS) arba įvairios kosmetinės detalės, neturinčios realios arba turinčio labai mažą įtaką pačiai žaidimo eigai. Būtent į pastarąją kategoriją pabandysime pažvelgti iš arčiau.

    Žaidimas „Fortnite“ pasaulyje tapo tokiu fenomenu, kad apie jį žino net ir tie, kurie jo nėra žaidę ar net neįsivaizduoja, kaip jis atrodo. Šis „Battle Royal“ žanro žaidimas pastaruosius keletą metų yra vienas populiariausių pasaulyje, generuojantis milžiniškas pajamas. Įdomiausia tai, kad šis žaidimas yra visiškai nemokamas ir jį gali parsisiųsti bet kas, turintis konsolę ar pakankamai galingą kompiuterį. Tuomet kyla klausimas, iš kur „Fortnite“ kūrėjai generuoja tokias pajamas, jei žaidimą atiduoda visiems nemokamai? Būtent čia svarbu vaidmenį ir pradeda vaidinti papildomas turinys.

    Esmė labai paprasta, visi žaidėjai žaidimą pradeda su įprastiniu veikėju ir ginklais, kurie pas visus yra identiški. Vis tik greitai pastebėtumėte, kad kai kurie žaidėjai atrodo kitaip ir net jų ginklai yra išskirtiniai. Greičiausiai, kad tokie žaidėjai už realius pinigus pirko vadinamus „loot boxus“, kurie savo veikimu primena kazino iš bestcasinosites.me.uk. Jų veikimo principas panašus į kazino aparatus: už tam tikrą sumą pinigų gaunate dėžę, iš kurios galite gauti tam tikrą daiktą. Kuo daiktas vertingesnis, tuo mažesnė galimybė ją gauti. Tai lemia, kad dažnai žaidėjai, norėdami gauti norimą daiktą, kuris iš esmės nepakeis jų žaidimo eigos, sumoka didžiulius pinigus ir tai net negarantuoja, kad norimas daiktas atsidurs jų inventoriuje. Dalis valstybių jau ima kovoti su tokia žaidimų kūrėjų praktika, kadangi tai gali vaikus pripratinti prie kazino žaidimų.

    Panašia praktika vadovaujasi ir populiariausi sporto žaidimai – FIFA ar NBA 2K serijos. Čia žaidėjai taip pat skatinami pirkti žaidėjų pakuotes, iš kurių gaunami atsitiktiniai žaidėjai. Principas toks pat: kuo geresnis krepšininkas ar futbolininkas, tuo mažesnė tikimybė jį gauti. Čia susiduriama ir su kita problema. Šiuose žaidimuose geresni žaidėjai iš tiesų suteikia pranašumą, todėl daugiau pinigų išleidžiantys žaidėjai įgauna pranašumą prieš tuos, kurie jau ir taip sumokėjo pilną žaidimo kainą, tačiau nėra pasiruošę investuoti papildomų pinigų. Tai jau ne vienerius metus kelia milžinišką pyktį tarp šių serijų fanų, tačiau kol kas panašu, kad žaidimus kuriančios kompanijos į tai nereaguoja ir toliau kraunasi turtus iš šių „loot boxų“.

    Tai tikrai nėra vieninteliai žaidimai, naudojantys „loot boxus“. „Rocket league“, PUBG ir kiti panašūs žaidimai taip pat pelnosi iš šio modelio. Klausimas lieka atviras, kiek ilgai tokia praktika bus taikoma ir kur tai nuves žaidimų industriją.


    Narių atsiliepimai

    Recommended Comments

    Šiuo metu komentarų nėra.



    Prisijungti prie diskusijos

    Palikti atsakymą galite iš karto, o užsiregistruoti vėliau. Jeigu jau turite paskyrą mūsų forume, Prisijunkite.

    Svečias
    Parašyti komentarą...

    ×   Įklijuotas tekstas turi teksto formatavimą.   Pašalinti teksto formatavimą

      Galimi tik 75 veidukai.

    ×   Nuoroda buvo automatiškai įterpta.   Įterpti nuorodą paprastai

    ×   Jūsų ankstesnis pranešimas buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

    ×   Jūs negalite įkelti nuotraukas tiesiogiai.Įkelkite arba įdėkite nuotraukas iš URL.


  • Šiame puslapyje naršo:   0 nariai

    • Nėra registruotų narių peržiūrinčių šį forumą.

Skelbimai


×
×
  • Sukurti naują...