Peršokti į turinį
  • ŽAIDIMAI
  • , ŽAIDIMAI
  • ŽAIDIMAI

Geriausiai įvertinti

Geriausiai įvertintas turinys

Rodomas geriausiai įvertintas turinys nuo 05/28/25 Pranešimai

  1. https://uzekrano.pro/ Ką reikia daryti norint jog atsidarytu svetainę?: Atsisiuskite programą DNS keitimui, savo kompiuteryje Windows versija link: CloudFare WARP DNS Instaliuokite Programą, pasileiskite ir paspauskite pakeisti DNS, ir tuomet galite laisvai ir patogiai bei be raklamų žiūrėti naujausius filmus, serialus ar net animacija.. Ačiū Už Dėmesį
    2 taškai
  2. Norėdami pakeisti savo IPv4 DNS į 1.1.1.1 (Cloudflare DNS), atlikite šiuos veiksmus, priklausomai nuo jūsų naudojamos operacinės sistemos: Windows: Atidarykite tinklo nustatymus: Dešiniuoju pelės klavišu spustelėkite tinklo piktogramą apatiniame dešiniajame kampe (prie laikrodžio) ir pasirinkite „Open Network & Internet settings“. Pasirinkite tinklą: Spustelėkite „Change adapter options“. Dešiniuoju pelės klavišu spustelėkite savo aktyvų tinklą (pvz., Wi-Fi arba Ethernet) ir pasirinkite „Properties“. Nustatykite DNS: Sąraše pažymėkite „Internet Protocol Version 4 (TCP/IPv4)“ ir spustelėkite „Properties“. Skiltyje „Use the following DNS server addresses“ įveskite: Preferred DNS server: 1.1.1.1 Alternate DNS server: 1.0.0.1 Išsaugokite: Spustelėkite „OK“, tada „Close“.
    2 taškai
  3. AbuseMu Eventas – AbuseJewel Hunt Sveiki visi žaidėjai! Siekiant paivairinti žaidimą, startuoja ilgai lauktas, visiškai naujas AbuseMu eventas – AbuseJewel Hunt, kurio metu galėsite laimėti solidžius prizus! AbuseJewel tai mūsų serverio naujasis jewelis, kuris skirtas tik šitam eventui. Jewel NEBUS galima nei tradinti, nei i shopą nešti, nei i warehouse pasidėti, nei kur nors kitur panaudoti. Taip tikimes užtikrinti sąžiningumą bei išlaikyti lygius šansus solo žaidėjam laimėti. Evento tikslas - Surinkti kuo daugiau AbuseJewel žaidimo metu ir juos užregistruoti Lorencia mieste prie fontano esantį npc Abuse. Kiekvienas surastas ir užregistruotas 10-as AbuseJewel padidina tavo šansus laimėti pagrindinius event prizus! Kaip dalyvauti? - Žaisk žaidimą kaip įprastai - kelk resetus, dalyvauk žaidimo eventuose ir t.t. AbuseJewel gali išmesti visi žaidimo mobai - netgi tie patys spideriai. Šansas nėra didelis, bet atkaklumas bus apdovanotas! - Suradus AbuseJewel nunešk juos Abuserei, naujajai mūsų serverio NPC, kurią rasi Lorencijoje prie fontano. Video kaip tai padaryti > https://www.youtube.com/watch?v=TdqqwUgeRyA - Už kiekvienus 10 užregistruotų AbuseJewel gausi 1 bilietą į didijį laimės ratą. - Kuo daugiau AbuseJewel užregistruosi – tuo daugiau bilietų gausi! Laimėtojų išrinkimas - Viso bus net 3 laimingos vietos! - Laimėtojus rinksime viešai – darysime Youtube live streamą, kur visi galės stebėti laimės rato sukimą. - Suksime laimės ratą atskirai dėl 1, 2 ir 3 vietos. - Bilietų kiekis lemia tavo šansą laimėti – kuo daugiau jų turi, tuo didesnė tikimybė. - Laimėjus 1 kartą, tas žaidėjas iš laimės rato bus išimtas, kad negalėtų laimėti antrą kartą – vienas žmogus gali laimėti tik vieną prizą. AbuseJewel Hunt Prizai 1 vieta - 200 EUR pasirinktos parduotuvės dovanų čekis! 2 vieta - 150 EUR pasirinktos parduotuvės dovanų čekis 3 vieta - 100 EUR pasirinktos parduotuvės dovanų čekis Pastaba: dovanų čekiai neišduodami įtartinoms ar nepatikimoms parduotuvėms. Taisyklės ir sąlygos 1. Dalyvauti galima tik su 1 paskyra vienam žmogui. Tikrinsime IP adresus ir kitus duomenis, kad būtų užtikrintas sąžiningumas. 2. Draudžiama naudoti bet kokias apgaulės programas, bug’us ar išnaudoti žaidimo klaidas AbuseJewel gavimui. 3. Negalima rinktis dovanų čekių iš neaiškių ar abejotinų parduotuvių. Galutinį pasirinkimą turėsite suderinti su administracija. 4. Dalyvaudamas evente sutinki su šiomis taisyklėmis ir administracijos sprendimais. Už taisyklių pažeidimus dalyvis bus diskvalifikuotas be galimybės atsiimti prizų. 5. Prizai bus įteikiami per 5 darbo dienas nuo laimėtojų paskelbimo. Eventas bus stabdomas 2025-07-18 , prizų sukimai ir rezultatai paskelbti bus 2025-07-19 AbuseMu administracija pasilieka teisę bet kada keisti taisykles/pakeisti reikiama kieki AbuseJewel ticketui/pratęsti eventą/pakeisti sustabdymo-sukimo datą dėl nenumatytų aplinkybių.
    2 taškai
  4. | SERVERIO ATNAUJINIMAS #0.1.0 Po serverio starto susidūrėme su ganėtinai nemažai problemų, kurios trikdė sklandų žaidimą serveryje - problemų turėjome tiek apsauga, tiek su sistemomis, tiek su serverio stabilumu. Šis atnaujinimas – ypatingas. Jis žymi pirmą mūsų žingsnį į aktyvų serverio tobulinimo ciklą. Kartu su jūsų atsiliepimais, pastebėjimais ir idėjomis, mes jau pradedame formuoti serverį tokį, kokį visi norime jį matyti – stabilų, gyvą ir kupiną įtraukiančių funkcijų. Tai tik pradžia. Mūsų planuose – masyvūs roleplay sistemų išplėtimai, daugiau galimybių frakcijoms ir civiliniams, detalūs ekonomikos balansavimai ir dar daugiau. Nuo šiol kiekvienas jūsų balsas – svarbus, nes tai mūsų visų serveris. Dėkojame, kad esate kartu. Mūsų kelionė tik prasideda. 🛣️ Sekite naujienas, dalinkitės idėjomis, ir – susitinkame žaidime! Serverio stabilumo ir apsaugos atnaujinimai Serveriui atsidarius buvo pastebėta keletas spragų, per kurias piktadariai galėjo nelegaliai užsidirbti pinigų - šios spragos užlopytos, nuo šiol piktadariai ekonomikos gadinti galimybių nebeturės. Serverio atidarymo metu serveryje siautėjo mašinų ir sprogimų audra - nuo šiol tokie dalykai turėtų nebepasikartoti, įdėjome nemažai apsaugų, kurios turėtų sustabdyti tokio tipo atakas. Padaryti serverio bazinės sistemos atnaujinimai, kurie leis užtikrinti sklandų ir stabilų žaidimą serveryje. Norint išvengti įvairių duomenų praradimų įdėti papildomi pagrindinių žaidėjo duomenų saugojimai kas 10 minučių - tai užtikrins jūsų progreso saugumą. Sistemų klaidų taisymai [#1] Sutvarkyta TAG sistema - nuo šiol virš jūsų galvos neberodys kitų žaidėjų ID numeriukų. Sutvarkytas ir /tag komandos naudojimas, panaudojus komandą tag'as užsidės tvarkingai. Sutvarkytos klaidos su tr. priemonių užraktais, nuo šiol užrakinimas ir atrakinimas veiks nepriekaištingai. Sutvarkytos visos rastos gramatinės klaidos tiek žaidėjo įgudžių, tiek kitose serverio sistemose. Sutvarkytos visos rastos klaidos, susijusios su hotelių sistema - sutvarkyta saugykla, hotelio pasirinkimas ir įėjimas/išėjimas. Sutaisyta klaida, kuomet motocikluose ėjo užsidėti saugos diržą, kai tokio tipo transporto priemonės tokios funkcijos neturėtų turėti. Sutaisytos klaidos, susijusios su vairavimo mokykla - pradėjus teisių laikymo egzaminą gausite tr. priemonės raktelius ir egzaminuotojas jums rodys tinkamus nurodymus. Rastos ir sutvarkytos klaidos, susijusios su medikų frakcija, t.y. medikų darbinės aprangos simboliai, mirusių žmonių pagalbos pranešimų rodymas, mirusių žmonių prikelimas ir rodymas žemėlapyje. Sistemų klaidų taisymai [#2] Sutvarkyta klaida, dėl kurios neleisdavo atidaryti tr. priemonės inventoriaus (daiktadežės ir bagažinės). Sutaisyta klaida, dėl kurios geriant vandenį, troškulys - nepasipildydavo. Sutaisytos visos rastos klaidos su darbinių ir civilinių tr. priemonių parduotuvėmis. Sutvarkytos klaidos, susijusios su darbinių ir civilinių tr. priemonių garažais. Sutvarkyta klaida, dėl kurios iškirtus visus akmenis, akmenys neatsistatydavo. Rastos ir sutvarkytos klaidos, susijusios su policijos frakcija, t.y. surakinto asmens įlaipinimas/išlaipinimas, surakinto žmogaus funkcijos, surakinimo/atrakinimo animacijos. Sutvarkytos klaidos, susijusios su kalėjimu, nuo šiol persijungus tinkamai uždės kalėjimo darbus ir leis naudotis kalėjimo funkcijomis. Nuo šiol tr. priemonių pakeitimai bus išsaugoti tinkamai ir nereikalaus tr. priemonės pastatyti į garažą. Sutvarkyta klaida, su tr. priemonės variklio dalimis - nuo šiol, įdėjus naujas variklio dalis jos tinkamai pasikeis. Sistemų pakeitimai ir naujos funkcijos [#1] Telefono kroviklis kraus 5 kartus greičiau ir bus 5 kartus patvaresnis. Tr. priemonę užvesti galėsite tik turint tr. priemonės raktelius, su šiuo atnaujinimu taip pat kartu sukurta ir /rakteliai komanda, kuri leis savo tr. priemone dalintis ir su kitais. Išjungtas nuolatinis žaidėjo TAG rodymas, norint pamatyti žaidėjo ID arba TAG turėsite paspauti ir laikyti Z klavišą. Nuo šiol, veikėjui esant sužeistam, šiek tiek pašviesintas ekrano vaizdas, kad būtų įmanoma matyti aplinką ir sklandžiai tęsti RolePlay su medicinos darbuotojais. Sukurtas ginklų ir medžioklės išdavimas policijos pareigūnams - norint įsigyti nurodytas licenzijas kreipkites į policijos departamentą. Muštis, nuo šiol galėsite tik laikydami MOUSE2 (nusitaikę) - sistema padės išvengti SHIFT greitesnio smugiavimo bug'o. Sukurti taisymo rinkinukai, sutaisantys variklį, norint sutvarkyti vizualinius gedimus - kreipkites į mechanikus. Nuo šiol atliekant bausmę kalėjime, jūsų alkis ir troškulys nekris žemiau 50% ribos. Sistemų pakeitimai ir naujos funkcijos [#2] Norint nešioti surakintą asmenį, nereikės nešamo asmens sutikimo - surakintas asmuo iškarto bus pakeliamas ir pradedamas nešti. Pakoreguoti policijos MDT rangai, nuo šiol ir žemesnio rango pareigūnai galės naudoti daugiau MDT suteikiamų funkcijų. Pridėta naujų nuomos punktų Sandy Shores, Paleto Bay ir kalėjimo apylinkėse. Sukurta Anti Combat Logoff sistema, leidžianti matyti žaidėjo duomenis jam atsijungus, priėjus turėsite galimybę nusikopijuoti žaidėjo duomenis, norint apie pažeidimą pranešti discord'e. Sukurta nauja ginklų gaminimo galimybė - receptus ir veikimo principą teks išsiaiškinti patiems. Discord | Svetainė
    2 taškai
  5. Neseniai susidūriau su vienu ESX serveriu, kur didelė problema buvo pinigų exploitų klaidos ir likau nustebęs, jog daugelis serverių neturi tokio kodo serveryje. Kaip žinome, daugelių serverių sistemos "loggina" pinigų gavimą tik tame resurse, kuris prideda pinigus, o kartais sistemose, kur yra galimybė gauti pinigų - išrašų nėra. Tam, jog nereikėtų kiekvienam resursui individualiai pridėti logginimo logikos, sukūriau itin paprastą sprendimą, kuris fiksuos kiekvieną gautą pinigą iš betkurio resurso ir išsiųs "log" į jūsų išrašų "Discord" su informacija - koks žaidėjas, kiek pinigų gavo, į koki "account" buvo pervesti pinigai sistemos bei koks resursas atsakingas už tą pinigų gavimą, jog lengviau būtų susekti, kokiame resurse yra "exploit". (foto, kuomet dar testavau, formatavima embedo pasitaisysit kam nepatiks) Atsidarykite „es_extended“ aplankalą savo serverio direktorijoje ; Nueikite į „server > classes > overrides > oxinventory.lua“ Susirandame funkciją „addAccountMoney“: addAccountMoney = function(self) return function(accountName,money, reason) reason = reason or 'unknown' if money > 0 then local account = self.getAccount(accountName) if account then money = account.round and ESX.Math.Round(money) or money self.accounts[account.index].money += money self.triggerEvent('esx:setAccountMoney', account) TriggerEvent('esx:addAccountMoney', self.source, accountName, money, reason) if Inventory.accounts[accountName] then Inventory.AddItem(self.source, accountName, money) end end end end end, Visą šią funkciją pakeičiame į: addAccountMoney = function(self) return function(accountName, money, reason) reason = reason or 'unknown' if money > 0 then local account = self.getAccount(accountName) if account then money = account.round and ESX.Math.Round(money) or money self.accounts[account.index].money += money self.triggerEvent('esx:setAccountMoney', account) TriggerEvent('esx:addAccountMoney', self.source, accountName, money, reason) if Inventory.accounts[accountName] then Inventory.AddItem(self.source, accountName, money) end local xPlayer = ESX.GetPlayerFromId(self.source) if xPlayer then local identifier = xPlayer.identifier or "unknown" local playerName = xPlayer.getName() or "unknown" local webhookData = { username = "Pinigų išrašai", embeds = { { title = "Pridėti pinigai", description = "Žaidėjas gavo pinigų", color = 3066993, fields = { { name = "Žaidėjas", value = playerName .. " (" .. identifier .. ")", inline = true }, { name = "Pinigų paskyra", value = accountName, inline = true }, { name = "Suma", value = tostring(money), inline = true }, { name = "Priežastis", value = reason, inline = true }, { name = "Resursas", value = GetInvokingResource() or "unknown", inline = true } }, timestamp = os.date("!%Y-%m-%dT%H:%M:%S") } } } PerformHttpRequest("JUSU WEBHOOK", function(err, text, headers) end, 'POST', json.encode(webhookData), { ['Content-Type'] = 'application/json' } ) end end end end end, Jooo, turėtų gi išvis nebūti pinigų exploitų, bet kartais apie juos net nežinai:) Jeigu randat ką pataisyt, patobulint, parašykit čia, gal tapatį eina atlikti net paprasčiau???
    1 taškas
  6. Ieškau bendraminčio FiveM serverio kūrimui – bendrasavininkas + finansinis prisidėjimas Sveiki, Ieškau žmogaus, kuris norėtų prisidėti prie naujo FiveM serverio kūrimo kaip bendrasavininkas. Iš savo pusės turiu visą reikalingą patirtį vystant serverius – nuo skriptų kūrimo, optimizavimo iki visos serverio struktūros bei sistemų valdymo. Šiuo metu ieškau rimtai nusiteikusio žmogaus, kuris galėtų: Prisidėti prie serverio kūrimo idėjomis ir sprendimais Bent iš dalies prisidėti finansiškai (hostas, reklama, techniniai sprendimai) Turėti motyvacijos auginti serverį kartu ilgalaikėje perspektyvoje Parašyk žinutę čia arba per Discord – atsakysiu kuo greičiau.
    1 taškas
  7. @Eimantas // nesweikas widijo rekomenduoju
    1 taškas
  8. Vienas banas buvo dėl heito. Kitas banas atskrido be pasiaiškinimo ir jokios žinutės į paštą. Tai dabar atsidarė kitu pavadinimu.
    1 taškas
  9. Bet vis vien naudoja brandinius importus kol vėl negaus bano kailiai Čia tik laiko klausimas. Jei atsiras koks žmogelis, kurį galūtinai užpis, parašys 5 puslapius į cfx forumą ar support ir nebeliks vėl to servo.
    1 taškas
  10. Aš taip ir galvojau, kad kažkaip dingo šitie triūsikeliai. Mačiau, kad AWESOMELIFE nebėra. 😂😂😂 😂😂😂 😂😂😂 o gasia juda vyras, kai kūšys panižęs sakė trint taisykles reikia, teisingai sako vyras, jam jų ir nereikia, nes jis valdžia. 😂😂😂 Kaip tik grįžtu į šitą forumą, taip ir juokai tik.
    1 taškas
  11. žmogeliuk, tokių ilgų tekstų nerašyk, nes tik permečiau akim kas antrą žodį, nuoskaudų nelaikau, tiesiog noriu pasijuokti kartu su šio forumo nariais iš tavęs ir tavo atstovaujamo projekto, kai realybė neatitinka projekto vizijų ir pažadų, o ir esanti "komanda" laikui bėgant supras kas per frajeris esi, dar kartą palinkėsiu sėkmės, trečias kartas nemeluoja, ar ne taip?? O ir "mano" (nors projekto savininkas buvo Andrius?) projektas užsidarė bent po dviejų dienų, o ne po 2 valandų po starto ir tikrai ne dėl komandos!!! O ir šiaip? Jis neužsidarė, o kaip ir jūsų projektas - pristabdė veiklą tobulėjimui... Tačiau, kas žino, tas žino, kaip ten kas buvo 😂😂 Projektas projektui nelygus, tiesiog pasijuokime kartu iš šios absurdžios situacijos ir tavo prakaito ant klaviatūros įrodyti, jog serveris pasivadinęs "Geriausiu" tikrai nėra šūdserveris su penkiomis sistemomis jame, su visa pagarba jūsų koduotojui, bet šiek tiek perspaudėte, tad ir pasilikite tą etiketę sau, bent jau tam kartui, kol PATOBULĖSITE. pls nebeatrasyk man nes tingiu biski cia su tavim vel gincytis kaip REALAUS LIETUVOS SERVERIO 5 projekto aprasyme, tegu tauta teisia!
    1 taškas
  12. Norit, nenorit priimt kritikos, bet per daug išsigyrėt nuo pat pradžių Vien ant Youtube trailer title "Geriausias Lietuviškas FiveM serveris". Būtumėt parašę: vienas geriausių, ar kažką panašaus tai dar, dar.. Sekiau šį projektą, palinkėjau Sėkmės, ir tikrai buvo įdomu kaip ir kas ten gausis iš jo. Nes dabar iš šono žiūrint eilinis šūdservis. Kokios sistemos nuo 0 kurtos? Kai ant FiveM jau naujo dviračio sunkiai ar išrasi. Idėjos ta prasme visur panašios ir pritaikytos. Pasidarykit projektą, prieš paleidimą normaliai, paleiskit 30 kokį testuotojų. Viską gražiai jie ištestuoja ir tada leidžiat. O ne bybį voliojat atsiprašant. Servas nespėjo pasileist, jau paramą įpisę su importais už 100 EUR. Normalūs Jūs. Du metai darbo skaitos.
    1 taškas
  13. Kam tu programu , kai geriau užtenka įlysti į modemo arba per kompiuterio interneto apdapteri ir pasikeiti tą DNS?
    1 taškas
  14. Mieli RLS.lt bendruomenės nariai, draugai, bendražygiai, Šiandien ypatinga diena – RLS.lt projektas švenčia savo 13-ąjį gimtadienį. Trylika metų. Skaičius, kuris daugeliui mūsų kelia ne tik šypseną, bet ir galybę prisiminimų, emocijų, patirčių. Trylika metų nuotykių virtualiame pasaulyje, kurį kūrėme ir kuriame gyvenome visi kartu. Tačiau ši sukaktis, deja, paženklinta ne tik šventine nuotaika, bet ir giliu liūdesiu bei atsisveikinimo kartėliu. Sunkia širdimi ir su didžiule pagarba visai mūsų bendruomenei turime pranešti, simboliškai per savo gimtadienį, jog artimiausiu metu RLS.lt projektas užvers savo istorijos paskutinį puslapį ir baigs savo kelionę. RLS.lt projektas gimė iš idėjos. Iš noro sukurti kažką išskirtinio, kažką, kas suvienytų žmones, mylinčius SA-MP pasaulį. Tai buvo laikas, kai žaidėjai ieškojo ne tik veiksmo, bet ir bendruomenės, prasmės, nuotykių, lojalumo. RLS greitai tapo daugiau nei tik serveriu – jis tapo namais tūkstančiams žaidėjų. Per 13 metų mūsų pasaulis keitėsi: vyko reformos, sistemos atsinaujino, virė intrigos, keitėsi lyderiai, žaidėjai rašė savo istorijas. Bet svarbiausia – mes visi kūrėme tai kartu. Tūkstančiai prisijungusių, šimtai atsidavusių, dešimtys nepamirštamų momentų. Trylika metų – tai ne tik skaičius. Tai ištisa era Lietuvos SA-MP istorijoje. Tapome antruoju SF miesto projektu Lietuvoje. Era, kupina svajonių, ambicijų, bemiegių naktų, kūrybos, iššūkių ir nepakartojamų akimirkų. Prisiminame pačią pradžią – kuklius žingsnius, pirmuosius žaidėjus, pirmąsias idėjas, kurios atrodė sunkiai įgyvendinamos. Prisiminame, kaip augome, tobulėjome, klydome ir vėl stojomės, mokėmės iš savo klaidų ir džiaugėmės kiekvienu pasiekimu. RLS greitai tapo daugiau nei tik serveriu – jis tapo namais. Tai buvo platforma, kurioje galėjome pabėgti nuo kasdienybės, įsikūnyti į norimus personažus ir tiesiog gerai praleisti laiką bendraminčių rate. Per šiuos ilgus metus projektas matė visko: pakilimų ir nuosmukių, džiaugsmo akimirkų ir sudėtingų išbandymų. Keitėsi kartos, žaidėjai, administratorių komandos, tobulėjo technologijos, tačiau viena išliko – bendruomenės dvasia. Jūsų lojalumas, atsidavimas, idėjos, juokas, azartas, kūrybiškumas, kartais – ir pagrįsta kritika – buvo tas variklis, kuris stūmė mus visus pirmyn ir leido projektui gyvuoti taip ilgai. Mūsų stiprybė visada buvo bendruomenėje, kuri niekada neleido projektui užgesti – net ir tada, kai atrodė, kad daugiau nebėra jėgų tęsti. Sprendimas uždaryti projektą nėra lengvas. Bet tai pribrendo. Taip pat įvertinome ir visas aplinkybes bei susiklosčiusią situaciją. Kartais, net ir mylimiausiems dalykams, ateina laikas pasitraukti, užleisti vietą naujiems etapams ar tiesiog ramiai ilsėtis prisiminimuose. Norime tarti patį nuoširdžiausią AČIŪ kiekvienam iš Jūsų – kiekvienam žaidėjui, administratoriui, moderatoriui, forumo aktyvistui, kūrėjui, idėjų generatoriui, kritikui ir palaikytojui – visiems, kas per šiuos trylika metų buvo RLS dalimi. Jūs buvote ir visada liksite RLS širdimi ir siela. Jūsų emocijos sukūrė tai, ką šiandien prisimename su nostalgija ir pagarba. Nors projektas fiziškai nustos egzistuoti, jo dvasia, prisiminimai ir patirtys liks su mumis visais. Per šiuos trylika metų RLS neabejotinai paliko ryškų pėdsaką Lietuvos SA-MP istorijoje ir daugelio iš mūsų gyvenimuose, užaugino lyderius bei patriotus, kūrėjus bei novatorius. Tikimės, kad prisiminimai apie čia praleistą laiką, sutiktus žmones ir patirtus nuotykius dar ilgai kels šypseną ir šiltus jausmus. Šiandien tariame „sudie“, bet ne „viso gero“ prisiminimams, draugystėms ir patirtims, kurias mums visiems dovanojo RLS. Tegul šio projekto vardas išlieka kaip gražaus, ilgo ir prasmingo etapo mūsų visų gyvenime simbolis. Dar kartą – AČIŪ už viską. Už nepamirštamus trylika metų. Linkime kiekvienam iš Jūsų sėkmės tolimesniuose keliuose, naujų atradimų ir tikrų draugysčių. https://forumas.rls.lt/topic/89201-paskutinė-vakarienė-birželio-8-d/#comment-823599 Su didžiausia pagarba ir neslepiamu liūdesiu RLS.lt administracija
    1 taškas
  15. naudoti tiktoko terminus kad mokykloje parodytu per skaidres tarp top 10 kieciausiu 😂😂😂😂 😂😂😂 😂😂😂 😂😂😂
    0 taškai
  16. Sveiki! Kaip žinome egzistuoja fivem AUREVA.LT projektas buvęs AWESOMELIFE.LT kuris gavo baną nuo CFX. Serverio sistemos gal ir neblogos, bet administracija - košmaras. Nevertina žaidėjų visiškai, OOC heitas, nepagarbus elgesys ir panašiai. Užsisėda ant žaidėjų - ypač ant gaujų. Administraciją žaidėjams always grasiną viešais arba perma banais. Some proofs, nuomonės palikite čia. Ačiū! o galite ir apsilankyti pas juos discorde išreikšti ką galvojate. - Savininkas. (Jo žodžiai - mano servas ką noriu ta darau po**i man. Beje dėl šios situacijos buvo įrodyta, kad bugas - pradėjo prikišinėti kitus dalykus) - taipogi kalbą eina apie savininka. Taipogi vaizdo įrašas kaip šneka administratorius. Iš žaidėjų pusės nei vieno blogo žodžio o iš administratoriaus belekiek nepagarbos žaidėjams. Galu gale pamatė vaizdo įraša - jų susidorojimo būdas. Šiokia tokia anti reklamą. Spręsti jūms kur rinktis žaisti. Beje galite pasidalinti savo patirtimi jeigu turėjote. Gero vakaro!
    0 taškai
  17. Labas! Tavo nuomonė nėra nei atvira, nei nuoširdi, nei siekianti, kad kiti žaidėjai žinotų, kur eina, nes vėl gi skleidi dezinformaciją apie mūsų projektą! Ačiū už teigiamą atsiliepimą apie projekto išorę. Mūsų projektas kaip tik yra vieta, kurioje vertinamas bendruomenės balsas ar skaidrumas. Visi mūsų atnaujinimai, pakeitimai ir naujovių diegimai yra atsižvelgiant į būtent tavo minimos bendruomenės pastabas, kritiką (aišku, argumentuotą) ir pasiūlymus, mes skatiname mūsų projekto bendruomenę išsakyti savo nuomonę apie mūsų darbą, pakeitimus, kas patinka, o kas gal ir ne, ir pagal tai atliekame atitinkamus pakeitimus, nes mums žaidėjų žaidimo kokybė yra prioritetas, tad nuoširdžiai neįsivaizduoju apie ką šis Tavo teiginys, Sigi. Nematėme nei vieno REDLAND.LT projekto komandos-administracijos nario, elgiančiosi kaip „dievo“. Tavo teiginys apie vadovavimo ar žaidimo vystymo nesupratimą yra itin subjektyvus ir, mano manymu, neteisingas. Taip pat ir kurioje valdžia tik apsimeta, o ne iš tikrųjų dirba teiginys yra apskritai melas, siekiantis apšmeižti projekto administraciją ir suteršti projekto reputaciją Ar priminti, kaip tu neadekvačiai elgeisi su žaidėjais ir administracija, nesilaikei projekto taisyklių ir kaip tik jas itin laužei, prisijungęs į mūsų projektą neblaivus, ir kuomet mūsų administracija, vietoj to, kad tave užblokuotų, draugiškai paprašė, kad eitum pailsėt, kol išsiblaivysi? Ar taip nebuvo? O gal dėl to administracija ir yra apsišaukėliai tavo manymu? Kviečiu paskaityti apie mūsų projekto progresą, kuris paskelbtas šioje temoje, kelis pranešimus į viršų. Nematau kur teiginys valdžia tik apsimeta, o ne iš tikrųjų dirba ir tas progresas turi kažką bendro. Darbai kalba už save, lauksime normalių, potencialių žaidėjų prisijungiančių jau birželio 20 d. Visus dar norinčius išreikšti savo nuomonę argumentuotai ar pateikti argumentuotą kritiką, kviečiu tai padaryti mūsų Discord serveryje arba asmeniškai. Discord kontaktai: x00o00
    0 taškai
  18. taip, pranešimo esmė išlieka ta pati, tačiau praleidai (t.y. paukštis, atsiuntęs tau tą nuotrauką praleido) maždaug 6 pastraipas teksto, kurios paaiškina kas, kaip ir kodėl, kas yra labai aktualu šio forumo nariams, norintiems sužinot apie šį projektą, tad duok dieve, jei išreiški kritiką, laikai metus laiko tą nuoskaudą dėl savojo projekto, kuris užsidarė po dviejų dienų, nors turėjai net ir tą ikonišką samp'o serverio prekės ženklą, logotipą ir pan., bent jau duok visą esamą kontekstą, nes šių dviejų projektų (tavo ir mūsų) istorijos yra visiškai skirtingos:-) ne, mes neišgyvename to pačio šiuo metu — kur pilnas užsidarymas po kelių dienų dėl neatitinkamai surinktos projekto komandos, techninių klaidų ir viduje esančių problemų, o kur pasiruošimas naujam etapui, serverio paruošimas žaidėjams kokybės aspektu ir naujovių diegimas, pasitelkiant technine pauze? palyginimas, iš tiesų, ne koks. jei metus laiko nelaikytum nuoskaudų dėl kažkokio pranešimo, nereikėtų ir pykti, kad kažkieno projektas vis dar yra, o kažkieno jau visi 6 metrai po žeme. tai, nepasakei nei žodžio, ar grasino už įžeidimus? kontradiktuoji sau. priminsiu, kad projekto programuotojas yra projekto komandos dalis. buvai išmestas dėl neadekvataus elgesio, reklamavimo, kai buvo pasakyta, kad to daryti negalima (bent jau užmaskuoti serverių pavadinimus). kai rėkauji balso pokalbyje ant serverio žaidėjų, projekto narių, terši projekto reputaciją savo skleidžiama dezinformacija ir dar, net neskaitant to, įžeidinėji projekto programuotoją už jo akių, o kai jis ateina - nepratari nei žodžio jam, tai yra apgailėtina. nematėm tikslo imtis veiksmų prieš žmogų, kuris bandė atstot projekto reputaciją, kai ant jos yra varoma be tikslaus pagrindo ar tikslios, argumentuotos kritikos, o tik tam, kad varyt, arba dėl to, nes kažkas metus laiko nuoskaudą dėl savo uždaryto projekto, kuris net nėra toje pačioje srityje, kaip mūsų projektas (priminsiu, kad RP ir GRP skiriasi). baik juokus, freddy, vienintelė šūdservio etiketė nuo pat pradžių iki dabar buvo ir bus prikabinta šioje nuotraukoje minėtam serveriui, tavo kurtam beje, kada sugrįžimas?
    0 taškai
  19. iki 10 eur ir steam skinais sumoku
    0 taškai
  20. Blogas atsiliepimas apie PureLifeRP.LT projekto aprašymą: Nors PureLifeRP.LT projekto aprašymas skamba ambicingai, jis kelia nemažai abejonių ir turi akivaizdžių trūkumų, kurie gali atbaidyti potencialius žaidėjus. Pirmiausia, aprašymas yra pernelyg bendro pobūdžio ir stokojantis konkrečių detalių. Teiginiai apie „realistišką roleplay pasaulį“ ar „gyvą ekonomiką“ skamba gražiai, tačiau nėra pateikiama jokių konkrečių pavyzdžių ar detalių, kaip šios sistemos veiks praktiškai. Pavyzdžiui, kas tiksliai daro teisėsaugos ar kriminalinį pasaulį „realistišką“? Kaip užtikrinama, kad ekonomika turės „logiką“? Be aiškių atsakymų šie pažadai atrodo kaip tušti reklaminiai šūkiai. Antra, akcentuojamas „paprastumas“ ir „be perteklinių skriptų“ kelia įtarimų, kad serveris gali būti pernelyg minimalistinis, o tai roleplay kontekste dažnai reiškia ribotas galimybes ir nuobodų žaidimo procesą. Aprašyme nėra užsimenama apie unikalius mechanizmus, kurie iš tiesų išskirtų šį serverį iš kitų RP serverių rinkoje. Vietoj to, daug dėmesio skiriama bendruomenės balsui, tačiau neaišku, kaip realiai žaidėjų pasiūlymai bus integruojami ir ar tai nebus tik formalus pažadas. Taip pat aprašymas pernelyg remiasi emociniais šūkiais, tokiais kaip „TU esi svarbiausias“ ar „istorijas kuria žmonės“, bet tai atrodo labiau kaip bandymas užmaskuoti detalių trūkumą, o ne tikras projekto stiprybės akcentas. Konkursas „Discord“ serveryje su piniginiais prizais ir „import“ automobiliais atrodo kaip pigus triukas pritraukti žaidėjų, o ne įrodymas apie serverio kokybę. Be to, starto datos nebuvimas („netrukus“) kelia įspūdį, kad projektas gali būti ne iki galo paruoštas, o tai dažnai baigiasi nusivylimu žaidėjams. Galiausiai, aprašymo tonas yra pernelyg optimistiškas ir vietomis naivus, o tai gali atbaidyti labiau patyrusius RP žaidėjus, ieškančius gilumo ir profesionalumo. Jei PureLifeRP.LT nori pritraukti rimtą bendruomenę, reikėtų pateikti konkretesnius faktus apie sistemas, žaidimo mechaniką ir aiškų planą, kaip bus užtikrinta žadama kokybė. Dabartinis aprašymas labiau primena entuziastingą idėją nei išbaigtą projektą, kuris gali konkuruoti su kitais RP serveriais.
    0 taškai
  21. @- ŠARAS puikus beta testuotojas, bet alpha versijom nerekomenduociau.
    0 taškai
  22. Pasirodo čia vienas su kitu susirašinėjo, nariai kurių IP sutapo ir iš kelių paskyrų susirašinėjo, komentarai buvo pašalinti ir jie užblokuoti už forumo taisyklių pažeidinėjimą.
    0 taškai
  23. Kai pastebėjome, kad žmonės įsigyja programinės įrangos licencijų raktus, tačiau negauna originalių rakto. Juos apgaudinėjo įvairios interneto parduotuvės. Norėjome pokyčių ir sukūrėme Ordersoftwarekeys.com – platformą, kur žmonės gali užtikrintai įsigyti autentinius programinės įrangos licencijų raktus prieinamomis kainomis. Tikime greitu, saugiu bei draugišku klientų aptarnavimu. Kiekvienas klientas iš karto po pirkimo gaus pirktą raktą nurodytu el. pašto adresu. Taip pat suteikiame patikimiausius mokėjimo metodus ir specializuotą pagalbos sistemą, jei prireiktų pagalbos perkant programinės įrangos licencijas. Mūsų parduotuvėje vartotojai gali rasti įvairių programinės įrangos licencijų, tarp jų: - AOMEI - CCleaner - Corel - EaseUS - IObit - MindManager - Stellar - VMware - McAfee - Bitdefender Gali kilti klausimas: kodėl verta pasirinkti Ordersoftwarekeys.com? Atsakymas į šį ar bet kokį kitą klausimą apie mus yra paprastas: Pirma, klientai gauna tikrus ir originalius reikalingos programinės įrangos licencijos rakto už prieinamą kainą. Mokėti galima patikimu ir saugiu mokėjimo būdu, kuris veiksmingas visame pasaulyje. Po mokėjimo licencijos raktas bus išsiųstas Jūsų elektroniniu paštu per kelias minutes.
    -2 taškai
×
×
  • Sukurti naują...