Peršokti į turinį

#Andrius

Narys
  • Pranešimų skaičius

    972
  • Užsiregistravo

  • Paskutinį kartą lankėsi

  • Laimėta dienų

    1
  • Atsiliepimai

    100%
  • Forumo eurai

    1,815 +Pervesti

#Andrius paskutinį kartą laimėjo Gruodžio 27 2015

#Andrius turėjo geriausiai įvertintą turinį!

Apie #Andrius

  • Gimtadienis 05/31/1996

Susisiekimo būdai

  • Discord ID
    Nenaudoju
  • Skype
    Nenaudoju
  • Tinklalapis
    guardian.lt

Profilio informacija

  • Lytis
    Vyras
  • Miestas
    Lietuva
  • Steam ID
    Nesvarbu

Paskutiniai lankytojai

3343 profilio peržiūros

#Andrius pasiekimai

Anderbosas (-ė)

Anderbosas (-ė) (7/11)

  • Turintis ką pasakyti Retas
  • 500 pranešimų Retas
  • Veteranas
  • Senbuvis

Neseniai gauti ženkliukai

446

Reputacijos taškai

  1. Noriu paklausti ar kas žino su kokia programa galima kurti cs 1.6 mappus, kažkaip prisiminiau kaip seniau brolis kurdavo, bet neprisimenu programos pavadinimo, jai parašytumėt būčiau ganėtinai dėkingas.
  2. #Andrius

    Paysera - Klausimas dėl identifikacijos

    Kiek pamenu, tai paso nuotrauką nusiūst, patvirtint telefoną, patvirtint gmail, bent kai aš dariau to manes prašė. Identifikacija, visur būtina. Tikriausiai, kad neatsirastu scamu, ar jai kas nutiktu turėtu asmens kontaktus, gyvenimo vieta ir pnš.
  3. #Andrius

    Paysera - Klausimas dėl identifikacijos

    Ką tau sunku indentifikacija praeit? aš turiu praėjas.
  4. #Andrius

    ISFG.lt // San Fierro Gyvenimas

    Tas tai lievas projektas ypač administracija pastipus. Nerekomenduoju. Bugų net nemoka išsitaisyti :D..
  5. Taip. Ne aprašyme esmė, bet tau aprašyme, neskiri kur normalus, o kur š.
  6. #Andrius

    Runelive II [Project Thread]

    Pasistenk ir atsiras žmonių, pakviesiu užsieniečių, kai jau daugiau content bus, nes dabar nemanau, kad dar žais, nebent tik apsižvalgyt ateitų.
  7. #Andrius

    Runelive II [Project Thread]

    Visi laukia, ne tu vienas :D. Aš buvau sakes, kad nebeisiu, bet ateisiu dbr ;D.
  8. #Andrius

    Policijos Departamentas Interjeras.

    Labai gražus mapp darbas, neturiu jokių minusų
  9. #Andrius

    Skraidantis restoranas

    Pats balionas super, nemačiau, kad iš viso kažkas darytu kažką panašaus, bet apačia šiektiek galėtumet kažkaip irgi gražiau padaryt, aišku čia tik mano nuomonė, nieko prieš neturiu jai taip paliksite.
  10. Dalinuosi žolės auginimo sistema, yra tik 1 klaida, kuria rasite teksto apačioje po skriptu. Žolės objektas atsiras ten kur stovėjote, tik ant žemės. new CountDownFromAmount[MAX_PLAYERS]; new augazole[MAX_PLAYERS]; new zolesobj[MAX_PLAYERS]; new Text3D: narkotikaiauga[MAX_PLAYERS]; //žaidėjo saugomi kintamieji enum _storyDB { sekla, narkotikas, bool: arauga, bool: uzaugo }; /* Funkcija kuri skaičiuoja kiek liko laiko iki augalas užauks, ant augalo rodys tekstą su laiku ir žaidėjo nicku. */ f_public: CountDownTimer(playerid) { CountDownFromAmount[playerid]--; new String[256]; if(CountDownFromAmount[playerid] == 0) { SendClientMessage(playerid, -1, "{ff0000}Jūsų Augalas užaugo!"); format(String, sizeof(String), "{ffffff}Žolė užaugo\n{6ea0ff}/rinkti", CountDownFromAmount[playerid]); Update3DTextLabelText(narkotikaiauga[playerid], -1, String); storyDB[playerid][uzaugo] = true; KillTimer(augazole[playerid]); } else { format(String, sizeof(String), "{ffffff}Augalas auga, užaugs po: {6ea0ff}%d {ffffff}sekundžių\nPasodino: {6ea0ff}%s", CountDownFromAmount[playerid],GetPlayerNameEx(playerid)); Update3DTextLabelText(narkotikaiauga[playerid], -1, String); } return 1; } //sodinti augalą turint reikalavimus ir esant zonoje. CMD:sodinti(playerid, params[]) { if(!PlayerInZone(playerid, 235.2460, 1028.3866, 286.6552, 1101.7539)) return SendClientMessage(playerid, -1, "{ffffff}Nesate zonoje kurioje galite sodinti žolę!"); if(storyDB[playerid][sekla] < 1) return SendClientMessage(playerid, -1, "{ffffff}Neturite sėklų, iš ko sodinsite augalą?!"); if(storyDB[playerid][arauga] == true) return SendClientMessage(playerid, -1, "{ffffff}Jau turite pasodinę augalą, daugiau sodinti negalite!"); new Float:po3[3]; GetPlayerPos(playerid, po3[0], po3[1], po3[2]); zolesobj[playerid] = CreateObject(678, po3[0], po3[1], po3[2]-0.8, 0.0, 0.0, 0.0); new String[126]; format(String, sizeof(String), "{ffffff}Augalas auga, užaugs po: {6ea0ff}%d {ffffff}sekundžių\nPasodino: {6ea0ff}%s", CountDownFromAmount[playerid],GetPlayerNameEx(playerid)); narkotikaiauga[playerid] = Create3DTextLabel(String, -1, po3[0], po3[1], po3[2]-0.8, 15, 0, 0); CountDownFromAmount[playerid] = 120; // 7min. augazole[playerid] = SetTimerEx("CountDownTimer", 999, true, "d", playerid); storyDB[playerid][arauga] = true; return 1; } //surinkti užaugusį augalą CMD:rinkti(playerid, params[]) { new Float:po3[3]; if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 5.0, po3[0], po3[1], po3[2])) return SendClientMessage(playerid, -1, "{ffffff}Nesi prie augalo!"); if(storyDB[playerid][uzaugo] == false) return SendClientMessage(playerid, -1, "{ffffff}Dar niekas neužaugo!"); Delete3DTextLabel(narkotikaiauga[playerid]); DestroyObject(zolesobj[playerid]); new kiekgavonark = 1; new str[256]; format(str, sizeof(str), "{CECE41}• Išrovėte augalą ir gavote: {ffffff}%s {CECE41}žolės.",konvertuoti_pinigus(kiekgavonark)); SendClientMessage(playerid, -1, str); storyDB[playerid][narkotikas] += kiekgavonark; storyDB[playerid][uzaugo] = false; storyDB[playerid][arauga] = false; return 1; } /* note: Yra bėda, kad užaugus augalą, galės paimti jį iš betkurios vietos jai ir nėra šalia augalo. Žadėjau pataisyt, bet sutingau. Parašau, tik kad žinotumėte. */
  11. Pagal mane nereikėtu naudoti orginalių objektų ant vartų, jie taip ar taip nedinks, ypač jai asmuo naudos labai daug orginalių objektų ir knisis mappai (sunkiai kraus), nu bet čia viena iš išimčių kodėl geriau naudoti CreateDynamicObject, pricipas taspats.
  12. Sėkmės su projektu, aprašymo neskaičiau, nes nemėgstu domėtis tuo, kur net nedalyvausiu. O šiaip viskas atrodo įdomiai.
  13. būsiu kaip savg ;DD, galėsiu tuos pačius atnaujinimus dėt .
  14. #Andrius

    [Pamoka]MuOnline Serverio kurimas

    Toks pastebėjimas, jai rašai kurimo procesa, tai gal lietuviškai, ar iš kažkur kopini ir tyngi išverst.
  15. #Andrius

    MuOnline Serverio Kurimas

    Sunku išvis koduot mū-online?
×
×
  • Sukurti naują...