Peršokti į turinį
  • ŽAIDIMAI
  • , ŽAIDIMAI
  • ŽAIDIMAI

GameTextForAll Naudojimas


Ance__Zas

Ši tema yra neaktyvi. Paskutinis pranešimas šioje temoje buvo prieš 4096 dienas (-ų). Patariame sukurti naują temą, o ne rašyti naują pranešimą.

Už neaktyvių temų prikėlimą galite sulaukti įspėjimo ir pranešimo pašalinimo!

Recommended Posts

Priviet, jei scriptini tai tikriausiai karts nuo karto naudoji

GameTextForPlayer funkcija(toliau f-ja) bet kaip gi kuriame kad ja siustu visiem playeriams?

for(new i = 0; i < MAX_PLAYERS; i++)
{
 if(IsPlayerConnected(i))
 {
	 GameTextForPlayer(i, "~g~ Tipo TAIP?", 6000, 4);
 }
}

Tipo taip? tai gali suveikti bet tarkim aš noriu kitaip :)

naudojam GameTextForAll f-ja ir gaunam paprastesni varianta, serveriui nereiks tikrinti kiek žaidėju prisijunge :)

 new string[ 19 ];//Sukuriame stringa
format( string, sizeof( string ), "~w~Va taip Vat ");//formatuojame žinute
GameTextForAll( string, 5000, 3 );//Ir parodome ja žaidėjams 

GameTextForAll parametrai:

Parameters:

(const string[], time, style)

const string[] Žinute.

time Rodymo Laikas Milisekundėm.

style Stilius, visi stiliai: http://wiki.sa-mp.com/wiki/GameTextStyle

Info paiimta iš: http://wiki.sa-mp.co.../GameTextForAll

Mežiaga apdorota pagal AnceZas

  • Teigiamai 8
Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

  • Parašė po 1 mėnesio...

Ši tema yra neaktyvi. Paskutinis pranešimas šioje temoje buvo prieš 4096 dienas (-ų). Patariame sukurti naują temą, o ne rašyti naują pranešimą.

Už neaktyvių temų prikėlimą galite sulaukti įspėjimo ir pranešimo pašalinimo!

Svečias
Ši tema yra užrakinta.
  • Šiame puslapyje naršo:   0 nariai

    • Nėra registruotų narių peržiūrinčių šį forumą.

Skelbimai


×
×
  • Sukurti naują...