Peršokti į turinį
  • ŽAIDIMAI
  • , ŽAIDIMAI
  • ŽAIDIMAI

!COO! - CountOriginalObjects


?LukniS?

Ši tema yra neaktyvi. Paskutinis pranešimas šioje temoje buvo prieš 3033 dienas (-ų). Patariame sukurti naują temą, o ne rašyti naują pranešimą.

Už neaktyvių temų prikėlimą galite sulaukti įspėjimo ir pranešimo pašalinimo!

Recommended Posts

!COO!

CountOriginalObjects - paprasta funkcija, kuri leis jums suskaičiuoti, kiek kartų naudojate CreateObjects.

Kaip žinome, SA-MP palaiko tik 1000 tokių objektų, todėl daug kas naudoja įvairius streamerius(Kaip Incognito streamer). Tačiau, streamerio objektai ilgai kraunasi ir daug kas nukelti ant tokio objekto įkrenta į žemę. Todėl daug kas naudoja CreateObject grindims ir kitiems darbams. Tačiau, pasiekus tą limitą, tokie objektai pradeda dingti, pasidaro permatomais. Daug kas nežino, kad tai vyksta dėl CreateObject limito viršijimo.

Ši funkcija jums padės sužinoti, kiek jūs naudojate tokių objektų ir nereikės jų skaičiuoti po 1, kad įsitikinti, ar neviršijote limito.

Instaliacija paprasta:

Atsisiunčiame šį include: http://www.failai.lt...z/!COO!.inc.htm

Įkeliame į savo gamemodo pawno/includes aplankalą

Gamemodo pwn faile įrašome:

#include <!COO!>

BŪTINA ĮRAŠYTI PO #include <a_samp> EILUTE, KITAIP MES DAUG ERRORŲ. GRP šią eilutę rasite filelist faile. Tuomet ten ir įrašykite eilutę, pateiktą aukščiau.

Tuomet panaudokite kur nors tą funkciją(Nebūtina). Pavyzdys su main(), kad rodytų objektų skaičių konsolėje:

main()
{
printf("CreateObject skaicius: %i", CountOriginalObjects());
}

VISKAS! Galite naudoti :)

Pastebin versija: http://pastebin.com/3VNTqv80

Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

Pas tave, bet pas kažką createobject yra išmėtyti po visą OnGameModeInit

Tada įsimeti Incognito streamerį ir paspaudes replace pakeiti tuos CreateObject į CreateDynamicObject. Nebereik tada ir tu CreateObject. ;)

Redaguota , nario sneroq
Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

Labas, šaunu kad vis bandai kažką kurti, bet iki tobulo include dar trūksta žinių, o gal tiesiog nepagalvojai apie resursus.

1) Toks hook'inimas nemanau ar veiks + kitas būdas daug greitesnis už ALS, pasiskaityk čia: http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=257127

2) Kam kurti funkcija kuri rodytų visus objektus ir ją kviesti lyg funkciją, jeigu gali sukurti konstantą kuri komplitinant pavirs į 'Objektai' kintamajį, taip sutaupysi dar resursų !

2) Ex:

#define GetOriginalObjects() Objektai

Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

Incognito streamer ilgai kraunasi, prisijungęs žaidėjas ant dinaminio objekto sukris į žemę

Truputuką pasidomėjus galima tai išspręsti.

Streamer_TickRate(20); // default - 50ms

Taip pat gali pasidaryti mini f-ją

setPlayerPos(pid, Float:x,Float:y,Float:z)
{
Streamer_UpdateEx(pid, x,y,z);
SetPlayerPos(pid, x,y,z);
return 1;
}

Nereikia būti tokiems ribotiems ..

Redaguota , nario Yiin
Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

prieš tai pakomentavau net nepažiūrėjes į kodą :D

Na šiaip šis fs iš esmės bevertis, nes jeigu ištrinsi bent vieną objektą, rodys neteisinga skaičių.

IsValidObject funkciją loope panaudok, ir gausis praktiškai tas pats.

stock coo()

{

new count = 0;

for(new i = 0; i < 1000; i++)

if(IsValidObject(i)) count++;

return count;

}

Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

Na šiaip šis fs iš esmės bevertis, nes jeigu ištrinsi bent vieną objektą, rodys neteisinga skaičių.

Drysčiau nesutikti. Kadangi ištrynus bent vieną objektą jo nerodys kol neperkomplikuosi gamemode'o, o perkomplikavus reikia ir perkraut, tad tuomet ir per naujo surinktu sukurų objektų informacija.

Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

Drysčiau nesutikti. Kadangi ištrynus bent vieną objektą jo nerodys kol neperkomplikuosi gamemode'o, o perkomplikavus reikia ir perkraut, tad tuomet ir per naujo surinktu sukurų objektų informacija.

Drįsčiau nesutikti su tavo nesutikimu, nes objektus aš galiu kurti ir trinti kada panorėjęs nieko ne recompilines. Magija?
Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

Tikrai pravertė, nes pastebėjau kai prikiši per daug CreateObject tada nekrauna streaminių objektų, o CreateObject ir pats naudoju pagrindams nes aš dažnai išimu orginalius objektus, ir pvz naudojant CreateDynamicObject darbinės mašinos sukrenta, jei mappini darbo vietą :D Taig dq už šį include +rep :)

Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

Ši tema yra neaktyvi. Paskutinis pranešimas šioje temoje buvo prieš 3033 dienas (-ų). Patariame sukurti naują temą, o ne rašyti naują pranešimą.

Už neaktyvių temų prikėlimą galite sulaukti įspėjimo ir pranešimo pašalinimo!

Prisijungti prie diskusijos

Palikti atsakymą galite iš karto, o užsiregistruoti vėliau. Jeigu jau turite paskyrą mūsų forume, Prisijunkite.

Svečias
Atsakyti šioje temoje...

×   Įklijuotas tekstas turi teksto formatavimą.   Pašalinti teksto formatavimą

  Galimi tik 75 veidukai.

×   Nuoroda buvo automatiškai įterpta.   Įterpti nuorodą paprastai

×   Jūsų ankstesnis pranešimas buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   Jūs negalite įkelti nuotraukas tiesiogiai.Įkelkite arba įdėkite nuotraukas iš URL.

  • Šiame puslapyje naršo:   0 nariai

    • Nėra registruotų narių peržiūrinčių šį forumą.

Skelbimai


×
×
  • Sukurti naują...