Peršokti į turinį
  • ŽAIDIMAI
  • , ŽAIDIMAI
  • ŽAIDIMAI

Keičiam modelius, kad serve matytų visi žaidėjai


heliss

Ši tema yra neaktyvi. Paskutinis pranešimas šioje temoje buvo prieš 5728 dienas (-ų). Patariame sukurti naują temą, o ne rašyti naują pranešimą.

Už neaktyvių temų prikėlimą galite sulaukti įspėjimo ir pranešimo pašalinimo!

Recommended Posts

Būtina turėt v_model, p_model ir w_model !

Modelius geriausia patalpint HOSTE

Kad modeliai neįsimėtytų po servą su belenkokiais pavadinimais, geriausia gražiai juos surūšiuoti:

cstrike/models papkėje sukurti naują folderį ir pavadint models2 ar kaip norit... ir toje models2 papkej sukurt papkes su modelių pavadinimais; AK47, C4 ir t.t.....

Kodas: Pasirinkti visus

#include

#include

#include

new VIEW_MODEL[] = "models/v_model.mdl" \\Naujo v_modelio pavadinimas

new PLAYER_MODEL[] = "models/p_model.mdl" \\Naujo p_modelio pavadinimas

new WORLD_MODEL[] = "models/w_model.mdl" \\Naujo w_modelio pavadinimas

new OLDWORLD_MODEL[] = "models/w_mmodel.mdl" \\ Seno modelio pavadinimas

new PLUGIN_NAME[] = "Custom m3 Model" \\Plugino pavadinimas

new PLUGIN_AUTHOR[] = "Cheap_Suit" \\Plugino autorius

new PLUGIN_VERSION[] = "1.0" \\Plugino versija

public plugin_init()

{

register_plugin(PLUGIN_NAME, PLUGIN_VERSION, PLUGIN_AUTHOR)

register_event("CurWeapon", "Event_CurWeapon", "be","1=1")

register_forward(FM_SetModel, "fw_SetModel")

}

public plugin_precache()

{

precache_model(VIEW_MODEL)

precache_model(PLAYER_MODEL)

precache_model(WORLD_MODEL)

}

public Event_CurWeapon(id)

{

new weaponID = read_data(2)

if(weaponID != CSW_MODELIS) \\LAABAI SVARBU PAKEIST MODELIO CSW!!!!!

return PLUGIN_CONTINUE

set_pev(id, pev_viewmodel2, VIEW_MODEL)

set_pev(id, pev_weaponmodel2, PLAYER_MODEL)

return PLUGIN_CONTINUE

}

public fw_SetModel(entity, model[])

{

if(!is_valid_ent(entity))

return FMRES_IGNORED

if(!equali(model, OLDWORLD_MODEL))

return FMRES_IGNORED

new className[33]

entity_get_string(entity, EV_SZ_classname, className, 32)

if(equal(className, "weaponbox") || equal(className, "armoury_entity") || equal(className, "grenade"))

{

engfunc(EngFunc_SetModel, entity, WORLD_MODEL)

return FMRES_SUPERCEDE

}

return FMRES_IGNORED

}

Pavizdys: keičiam knife modelius

c5a73992.bmp

Atsisiunčiau šį knife modelį

http://www.failai.in/FCA4F028C5/knife_22.rar

Paveikslėlis

šį failiuką ir nukėliau į \cstrike\models\bk folderį (bk folderį sukūriau, kad nesikartotų modelio pavadinimas...)

Tada susikūręs naują .sma failiuką jame įrašiau:

Kodas: Pasirinkti visus

#include

#include

#include

new VIEW_MODEL[] = "models/bk/v_knife.mdl"

new PLAYER_MODEL[] = "models/bk/p_knife.mdl"

new WORLD_MODEL[] = "models/bk/w_knife.mdl"

new OLDWORLD_MODEL[] = "models/w_knife.mdl"

new PLUGIN_NAME[] = "Custom Knife Model"

new PLUGIN_AUTHOR[] = "Cheap_Suit"

new PLUGIN_VERSION[] = "1.0"

public plugin_init()

{

register_plugin(PLUGIN_NAME, PLUGIN_VERSION, PLUGIN_AUTHOR)

register_event("CurWeapon", "Event_CurWeapon", "be","1=1")

register_forward(FM_SetModel, "fw_SetModel")

}

public plugin_precache()

{

precache_model(VIEW_MODEL)

precache_model(PLAYER_MODEL)

precache_model(WORLD_MODEL)

}

public Event_CurWeapon(id)

{

new weaponID = read_data(2)

if(weaponID != CSW_KNIFE)

return PLUGIN_CONTINUE

set_pev(id, pev_viewmodel2, VIEW_MODEL)

set_pev(id, pev_weaponmodel2, PLAYER_MODEL)

return PLUGIN_CONTINUE

}

public fw_SetModel(entity, model[])

{

if(!is_valid_ent(entity))

return FMRES_IGNORED

if(!equali(model, OLDWORLD_MODEL))

return FMRES_IGNORED

new className[33]

entity_get_string(entity, EV_SZ_classname, className, 32)

if(equal(className, "weaponbox") || equal(className, "armoury_entity") || equal(className, "grenade"))

{

engfunc(EngFunc_SetModel, entity, WORLD_MODEL)

return FMRES_SUPERCEDE

}

return FMRES_IGNORED

}

Nuo šiol serve visi žaidėjai turi tokį peilį:

Paveikslėlis

c5a73992.bmp

PAVIZDYS NR 2

Pakeičiau m3 modelį:

Susikūriau cstike/models papkėj naują folderį ir pavadinau jį xm1014 ir ten sukėliau m3 skinus siustis http://www.failai.in/F3D5E9B550/models- ... 116812.rar

nND74042.bmp

Tada susikūręs naują .sma dokumentą įrašiau:

Kodas: Pasirinkti visus

#include

#include

#include

new VIEW_MODEL[] = "models/xm1014/v_m3.mdl"

new PLAYER_MODEL[] = "models/xm1014/p_m3.mdl"

new WORLD_MODEL[] = "models/xm1014/w_m3.mdl"

new OLDWORLD_MODEL[] = "models/w_m3.mdl"

new PLUGIN_NAME[] = "Custom xm1014 Model"

new PLUGIN_AUTHOR[] = "Cheap_Suit"

new PLUGIN_VERSION[] = "1.0"

public plugin_init()

{

register_plugin(PLUGIN_NAME, PLUGIN_VERSION, PLUGIN_AUTHOR)

register_event("CurWeapon", "Event_CurWeapon", "be","1=1")

register_forward(FM_SetModel, "fw_SetModel")

}

public plugin_precache()

{

precache_model(VIEW_MODEL)

precache_model(PLAYER_MODEL)

precache_model(WORLD_MODEL)

}

public Event_CurWeapon(id)

{

new weaponID = read_data(2)

if(weaponID != CSW_XM1014)

return PLUGIN_CONTINUE

set_pev(id, pev_viewmodel2, VIEW_MODEL)

set_pev(id, pev_weaponmodel2, PLAYER_MODEL)

return PLUGIN_CONTINUE

}

public fw_SetModel(entity, model[])

{

if(!is_valid_ent(entity))

return FMRES_IGNORED

if(!equali(model, OLDWORLD_MODEL))

return FMRES_IGNORED

new className[33]

entity_get_string(entity, EV_SZ_classname, className, 32)

if(equal(className, "weaponbox") || equal(className, "armoury_entity") || equal(className, "grenade"))

{

engfunc(EngFunc_SetModel, entity, WORLD_MODEL)

return FMRES_SUPERCEDE

}

return FMRES_IGNORED

}

Štai kas gavosi:

Paveikslėlis

CSW GINKLŲ KODAI

Kodas: Pasirinkti visus

#define CSW_P228 1

#define CSW_SCOUT 3

#define CSW_HEGRENADE 4

#define CSW_XM1014 5

#define CSW_C4 6

#define CSW_MAC10 7

#define CSW_AUG 8

#define CSW_SMOKEGRENADE 9

#define CSW_ELITE 10

#define CSW_FIVESEVEN 11

#define CSW_UMP45 12

#define CSW_SG550 13

#define CSW_GALI 14

#define CSW_GALIL 14

#define CSW_FAMAS 15

#define CSW_USP 16

#define CSW_GLOCK18 17

#define CSW_AWP 18

#define CSW_MP5NAVY 19

#define CSW_M249 20

#define CSW_M3 21

#define CSW_M4A1 22

#define CSW_TMP 23

#define CSW_G3SG1 24

#define CSW_FLASHBANG 25

#define CSW_DEAGLE 26

#define CSW_SG552 27

#define CSW_AK47 28

#define CSW_KNIFE 29

#define CSW_P90 30

siustis skin kitus

http://www.fpsbanana.com/skins/games/3

viskas is cslab

Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

  • Parašė po 2 mėnesių...

Ši tema yra neaktyvi. Paskutinis pranešimas šioje temoje buvo prieš 5728 dienas (-ų). Patariame sukurti naują temą, o ne rašyti naują pranešimą.

Už neaktyvių temų prikėlimą galite sulaukti įspėjimo ir pranešimo pašalinimo!

Prisijungti prie diskusijos

Palikti atsakymą galite iš karto, o užsiregistruoti vėliau. Jeigu jau turite paskyrą mūsų forume, Prisijunkite.

Svečias
Atsakyti šioje temoje...

×   Įklijuotas tekstas turi teksto formatavimą.   Pašalinti teksto formatavimą

  Galimi tik 75 veidukai.

×   Nuoroda buvo automatiškai įterpta.   Įterpti nuorodą paprastai

×   Jūsų ankstesnis pranešimas buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   Jūs negalite įkelti nuotraukas tiesiogiai.Įkelkite arba įdėkite nuotraukas iš URL.

  • Šiame puslapyje naršo:   0 nariai

    • Nėra registruotų narių peržiūrinčių šį forumą.

Skelbimai


×
×
  • Sukurti naują...