Peršokti į turinį
  • ŽAIDIMAI
  • , ŽAIDIMAI
  • ŽAIDIMAI

Fallout 3 Apžvalga


Guest .iJust

Ši tema yra neaktyvi. Paskutinis pranešimas šioje temoje buvo prieš 5149 dienas (-ų). Patariame sukurti naują temą, o ne rašyti naują pranešimą.

Už neaktyvių temų prikėlimą galite sulaukti įspėjimo ir pranešimo pašalinimo!

Recommended Posts

Svečias

Fallout 3

  • 2007 m. liepos 1-ąją - kelis metus dabar mes buvome susirūpinę pamatyti tai, ką Bethesda darė su mūsų mylima Radioaktyvių dulkių frančize. Po nelaimingos Plieno ir Radioaktyvių dulkių Taktikos Brolybės širdgėlos, žaidėjai reikalavo tęsinio, tai ištikima originalaus žaidimo dvasiai. Atsižvelgiant į nesenų Vyresnių Ritinių žaidimų pasisekimu, mes tikėjomės, kad Bethesda galėjo iš tikrųjų tiekti originalią bet autentišką Radioaktyvių dulkių patirtį, bet po metų tylos ir tiktai mažiausio šnabždesio žaidimo E3, mes pradėjome būti varžyti.
    Tai visas pasikeitė neseniai, kai Bethesda pakvietė mus į pirmą rodymą Radioaktyvių dulkių 3. Pavadinimas, išsivystyme kadangi Bethesda įsigijo teises 2004, yra vystomas tuo pačiu laiku asmeniniam kompiuteriui, Xbox 360 ir PS3 komandų, kurios dirbo ties paskutiniais dviem pavadinimais Bethesda Vyresnėje Ritinių serijoje, Morrowind ir Užmarštyje. Bethesda vykdomasis gamintojas Todd Howard ir projektuotojas Emil Pagliarulo turėjo čia pat kalbėti apie jų žaidimo planus, ir rodyti stebėtinai užbaigtą iš geros pusės stato Xbox 360. Būkite įsitikinęs, kad tikrinsite mūsų interviu su Todd Howard ant mūsų žiniasklaidos puslapio.

fallout-3-screenshot.jpg

  • Daiktai, kurie pradžioje pritraukė Bethesda į Radioaktyvių dulkių frančizę yra tie patys daiktai, kurie daro Vyresnius Ritinių žaidimus tiek žavius. Ir leiskite žaidėjams sukurti faktiškai bet kokį charakterio tipą, jie nori ir paskui tiria didelį ir detalizavo pasaulį su beveik beribiu laisvės laipsniu. Nors jūs turite didžiulį pasirinkimų diapazoną, jūsų veiksmai taip pat turi reikšmę daug ir serijoje ir pasauliuose, atsakys į jūsų pasirinkimus labai realistiniuose būduose. Darbas, su kuriuo Bethesda, padėtas į Užmarštį, jau atsiskaito projekte Radioaktyvių dulkių 3 .
    Bethesda taip pat užsiima tuo, kad palaiko Radioaktyvių dulkių toną. Originalios Radioaktyvios dulkės buvo gana smurtinės, kai jos buvo iš pradžių išleistos su mirtimi ir griovimu aplink beveik kiekvieną kampą. Jūs surasite, kad tai taip pat ištikima Radioaktyviose dulkėse 3. Originalus žaidimas taip pat rodė kai kuriuos iš labiausiai įtikinančių ir kaip gyvų charakterių, kada nors pamatytų dėka geriausios kokybės VGA grafikos, pirmos normos balso už kadro ir pilnos lūpos-synching. Bethesda taip pat nori palaikyti humorą, kuris dalyvavo pirmuose keliuose žaidimuose, bet nori vengti nuo savinuorodinių kamštukų, kurie sulaužė iliuziją, kad Radioaktyvių dulkių pasaulis yra tikras.
    Vienas radikalus išvykimas kurį Bethesda daro į Radioaktyvių dulkių formatą yra toks, kad jie padeda žaidimą į pirmą asmens formatą. Yra taip pat pasirinkimas Gyvenančiai Blogo stiliaus peties telekamerai, ar labiau tradicinis izometrinis vaizdas. Net nepaisant to, kad tos kitos dvi telekameros yra įtrauktos, Bethesda numato, kad žaidėjai turėtų naudos iš panardinimo, pateikto pirmo asmens perspektyvos.
    Kad sukurtų pasaulį Radioaktyvių dulkių 3, Bethesda tiesiog paėmė ateitį kaip žmones 1950-aisiais, Amerika įsivaizdavo tai ir paskui metė branduolinę bombą ant to. 2077 branduolinio sprogimo grybai netikėtai pasirodydavo per miestus ir priemiesčius Amerikos leidus kinų atakai. Tūkstančiai amerikiečių paėmė prieglobstį masinėse požeminėse saugyklose, kurios apsaugojo juos nuo atakų, tiktai kad pasirodytų keliais metais vėliau, kad surastų jų ankstesnius miestus, apgyventus bejausmių mutantų ir žiaurių pabaisų.

fallout-3-pics-20080421102023213_640w.jpg

  • Žaidimas prasideda už 200 metų po atakų. Po likučiais Vašingtono, Kolumbijos apygardos, Saugykla 101 nebuvo atidaryta kadangi karas pradėjo palikti gyventojus didžia dalimi nenujaučiančius išorinio pasaulio valstybės. Saugykla yra reliatyvaus saugumo vieta, bet tai taip pat truputį pilka ir apribota. Viskas yra rūšis pilkų ir blausiai uždegtas ir truputį purvinas. Retro technologija, kaip kompiuteriai, kurie naudoja juostinius būgnus ar seną 1940-ųjų stiliaus radiją, prisideda prie Saugyklos visaapimančios nerangios atmosferos.
    Tai yra čia, kad jūs pradedate savo gyvenimą. Pažodžiui. Žaidimas prasideda nuo jūsų tėvo, įtakingo gydytojo ir mokslininko, vaidinto Liam Neeson, lankydamas jūsų gimimą. Kaip geri gydytojo piemenys jūs į pasaulį, jums priešinsis su jūsų pirmu reikšmingu sprendimu - kas jūs ketinate atrodyti kaip? Yra geno projektorius čia pat, tokiu būdu jūs galite nustatyti tik, kas jūs atrodysite kaip taip suaugęs ir, kadangi nuostabiai vėsus prisilietimas, žaidimas taip pat garantuoja, kad jūsų tėvelio pasirodymas yra pagrįstas pasirinkimais, kuriuos jūs darote.
    Nuo ten jūsų gyvenimo praranda prasmę serijoje pagrindinių momentų jūsų vaikystėje. Jūsų dešimtą gimimo dieną, pavyzdžiui, jūsų tėvai apdovanoja jus jūsų labai sava Vaisiaus sėkla Boy, prietaisas, kurį jūs dėvite ant savo dilbio, kuris veikia, tarp kitų daiktų, kaip radijas, radiacinis prekystalis ir charakterio lapas žaidime. Kadangi jūs prasibraunate per žaidimą, jūs išmoksite pasitikėti sunkiai informacija, kurią jūsų Vaisiaus sėkla Boy aprūpina, tokiu būdu gražu pamatyti, kad tai įvedė kaip istorijos dalis. Jūsų gimimo dienos sviečių sąrašas taip pat apima daug chuliganų, kurie signalizuoja, kad gyvenimas Saugykloje negalėtų būti taip geras, kadangi žmonės sako.
    Mūsų žaidimo demonstravimas prasidėjo nuo žaidėjo, kalbančio su brangiu senu tėveliu apie ateinančius Apibendrintus Profesinius Gabumo Testus, kurie yra reikalingi visų Saugyklos gyventojų, kai jie pasisuka šešiolika. G.O.A.T. yra iš esmės žodinis egzaminas, kuris leidžia žaidėją išreikšti jų pirmenybę ir laukimą žaidimo ir paskui verčia tą norą į tinkamą komplektą įgūdžių - slaptas, mokslas, medicina, ginklai, kalba, ir taip toliau. Šis įgūdžio pasirinkimo metodas gerai tinka su žaidimo pabrėžimu priežiūros jūsų panardinimo žaidimo pasaulyje greičiau, negu pasitikėti labiau dirbtine klasės pasirinkimo sistema.

Traileris

[youtubecom]

[/youtubecom]

Šį žaidimą galite atsisiūsti iš mano sukurtos temos.

FallOut 3

Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

  • Parašė po 4 savaičių...
  • Parašė po 4 savaičių...
  • Parašė po 2 mėnesių...

Ši tema yra neaktyvi. Paskutinis pranešimas šioje temoje buvo prieš 5149 dienas (-ų). Patariame sukurti naują temą, o ne rašyti naują pranešimą.

Už neaktyvių temų prikėlimą galite sulaukti įspėjimo ir pranešimo pašalinimo!

Svečias
Ši tema yra užrakinta.
  • Šiame puslapyje naršo:   0 nariai

    • Nėra registruotų narių peržiūrinčių šį forumą.

Skelbimai


×
×
  • Sukurti naują...