Peršokti į turinį
  • ŽAIDIMAI
  • , ŽAIDIMAI
  • ŽAIDIMAI

Vartų atidarymas su Space GRP [ Išsami pamoka ]


edvi95

Ši tema yra neaktyvi. Paskutinis pranešimas šioje temoje buvo prieš 3832 dienas (-ų). Patariame sukurti naują temą, o ne rašyti naują pranešimą.

Už neaktyvių temų prikėlimą galite sulaukti įspėjimo ir pranešimo pašalinimo!

Recommended Posts

Sveiki, šendien pamokinsiu jus kaip pasidaryti vartų atidarymą panaudojus " Space " Mygtuką

Atsidarome savo ***.pwn Spaudžiame CTRL Ir F Ten suvedame

OnPlayerKeyStateChange

Po ta eilute dedame štai tokį kodą:

if(playerDB[playerid][specialybe]==SPEC ID|| playerDB[playerid][savininkas])
if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid) && newkeys & KEY_HANDBRAKE || !IsPlayerInAnyVehicle(playerid) && newkeys & KEY_SPRINT) // Space klavišas
{
if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 10.0 , -1908.07910156,238.43705750,36.93754196))
{
{

if(GetPVarInt(playerid, "Vartai") == 0) //Jei vartai uždaryti
{
F_MoveObject(tuning, -1908.07910156,238.43652344,30.93754196, 2); // Atidaryti vartu kordinatės
SetPVarInt(playerid, "Vartai", 1); //Padarom vartus atidarytus
GameTextForPlayer(playerid, "~G~ Atidarote vartus!", 2000, 5);
}
else if(GetPVarInt(playerid, "Vartai") == 1) //Jei vartai atidaryti
{
F_MoveObject(tuning, -1908.07910156,238.43705750,36.93754196, 2); //Uždaryti
SetPVarInt(playerid, "Vartai", 0); //Padarom vartus uždarytus
GameTextForPlayer(playerid, "~R~ Uždarote vartus!", 2000, 5);
}
}
return 1;
}
}

Eilučių paaiškinimai:

if(playerDB[playerid][specialybe]==SPEC ID|| playerDB[playerid][savininkas]) - Čia nustatome ar žaidėjas, asmuo kuris nori atidaryti vartus yra to darbo darbuotojas arba šiuo atvėju savininkas. SPEC ID - Pakeičiat į darbo ID Kuriam bus skirti vartai.

Savininkas - Pasikeičiat į savo Savininko pavadinimą ( Jeigu nereikia kad savininkas galėtų atidaryti vartus vietoj to kodo dedame tokį ) - if(playerDB[playerid][specialybe]==SPEC ID )

if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid) && newkeys & KEY_HANDBRAKE || !IsPlayerInAnyVehicle(playerid) && newkeys & KEY_SPRINT) // Space klavisas - Nustato ar žaidėjas mašinoje ar ne, bei nurodo mygtuką kurį paspaudus atsidarys vartai.

F_MoveObject(tuning, -1908.07910156,238.43652344,30.93754196, 2); // Atidaryti vartu kord - Atidarytų vartų koordinatės

GameTextForPlayer(playerid, "~G~ Atidarote vartus!", 2000, 5); Nusiunčia žaidėjui tekstą per visą ekraną kad jis atidaro vartus.

F_MoveObject(tuning, -1908.07910156,238.43705750,36.93754196, 2); //Uþdaryti - Uždarytų vartų koordinatės

GameTextForPlayer(playerid, "~R~ Uzdarote vartus!", 2000, 5); - Nusiunčia žaidėjui pranešimą per visą ekraną kad jis uždaro vartus.

Pamoka kurta by STiM a.k.a Edvi95 a.k.a Edvinas_Stim

Ripinti be kūrėjo sutikimo DRAUDŽIAMA, jeigu ripini nurodyk šaqltinį bei pamokos kūrėją

Nepamirškim +r3p

  • Teigiamai 7
Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

nesamoninga pamoka vapsie nepaaiskinta kas yra if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 10.0 , -1624.8590087891, 688.34783935547, 8.9608917236328) ir man cia error meta ir dar *Myliu SuperGames.lt* kodel tik masinoje galima padaryk *Myliu SuperGames.lt* kad eitu ir ten ir ten

-- Papildyta --

C:\Users\Rita Klimiene\Desktop\SFTG 0.1\gamemodes\LTG.pwn(10648) : warning 202: number of arguments does not match definition

Pawn compiler 3.2.3664 Copyright © 1997-2006, ITB CompuPhase

1 Warning.

va db susitvarkiau bet vistiek *Myliu SuperGames.lt*

  • Neigiamai 3
Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

  • Parašė po 10 mėnesių...
  • Parašė po 7 mėnesių...

Ši tema yra neaktyvi. Paskutinis pranešimas šioje temoje buvo prieš 3832 dienas (-ų). Patariame sukurti naują temą, o ne rašyti naują pranešimą.

Už neaktyvių temų prikėlimą galite sulaukti įspėjimo ir pranešimo pašalinimo!

Svečias
Ši tema yra užrakinta.
  • Šiame puslapyje naršo:   0 nariai

    • Nėra registruotų narių peržiūrinčių šį forumą.

Skelbimai


×
×
  • Sukurti naują...