Peršokti į turinį
  • ŽAIDIMAI
  • , ŽAIDIMAI
  • ŽAIDIMAI

Reikia pamokos? Ši vieta kaip tik tau.. By Dankius


Skripteris

Ši tema yra neaktyvi. Paskutinis pranešimas šioje temoje buvo prieš 4584 dienas (-ų). Patariame sukurti naują temą, o ne rašyti naują pranešimą.

Už neaktyvių temų prikėlimą galite sulaukti įspėjimo ir pranešimo pašalinimo!

Recommended Posts

Sveiki visi,

Sukūriau temą kad nefloodintumete į forumą kad reikia visokių pamokų ar pagalbos.

Atsiskaitymas FLT - REP . FLT Priklausys nuo pamokos. Max 100FLT

Taigi jeigu reikia pamokos prašome pildyti šią anketą:

1. Kokios jums pamokos reikia:

2. Kodel jums jos reikia :

3. Kuom atiskaitysite - FLT/REP ?:

Skype : Dankiusk

Darbai bus atlikti max : 24h

  • Teigiamai 1
Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

Nu as apie AIRBRK kalbu :D Apie: /teleport :D

šjp nieko sunkaus, padaryk kad su taimeriu tikrintų ar tam tikroj vietoj yra, o jei nėra joje tegu nužudo.

-- Papildyta --

Nu as apie AIRBRK kalbu :D Apie: /teleport :D

šjp nieko sunkaus, padaryk kad su taimeriu tikrintų ar tam tikroj vietoj yra, o jei nėra joje tegu nutelina į jailą.

Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

romass:

YCMD:s (playerid, params[], help)
{
     if(cmdtext[2]==0){SendClientMessage(playerid,0x00FF00AA, "* Naudojimas: {347C17}/s [tekstas]"); return 1;}
     new zin[256],vardas[MAX_PLAYER_NAME];
     GetPlayerName(playerid,vardas,MAX_PLAYER_NAME);
     format(zin,sizeof(zin),"{00FF00}Adminstratorius %s :{FFFFFF} %s",vardas,cmdtext[3]);
     SendClientMessageToAll(0x00DAECAA,zin);
 }
 }
     return 1;
 }

  • Teigiamai 1
Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

Stivi

#1 Žingsnis:

Taigi padaryti registracijos sistema, jums reikes tureti includes: Dini ir Dudb

#include 
#include 

#2 Žingsnis:

Jeigu jums mes eror dėl:

warning 203: symbol is never used: "ret_memcpy"

Idėkite virsuje Gamemodo po visu #define:

#pragma unused ret_memcpy

#3 Žingsnis:

Šia komanda idekite po: #pragma unused ret_memcpy

enum pInfo
{
pAdminLevel,
pPinigai,
pLygiai,
}
new PlayerInfo[MAX_PLAYERS][pInfo];

Toliau mums reikės padaryti: gPlayerLogged, šį komanda tikrina, ar žaidėjas yra prisijungęs, ar ne.

new gPlayerLogged[MAX_PLAYERS];

Dedame po PlayerInfo.

Ir paskutinis, nustatyti kur bus zaideju failai.

#define SERVER_USER_FILE "Zaidejai/%s.ini"

#4 Žingsnis:

Pereikime prie onplayerconnect Callbaco

Pridėkite šį koda prie Callbacu:

gPlayerLogged[playerid] = 0;
new name[MAX_PLAYER_NAME], file[256];
GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name));
format(file, sizeof(file), SERVER_USER_FILE, name);
if (!dini_Exists(file))
{
ShowPlayerDialog(playerid, 1, DIALOG_STYLE_INPUT, "Sveikas! Tu nesi uzregistruotas!", "Prasome uzsiregistruoti", "Registruotis", "Iseiti");
}
if(fexist(file))
{
ShowPlayerDialog(playerid, 2, DIALOG_STYLE_INPUT, "Sveikas! Tu uzregistruotas", "Ivesk savo slaptazodi, kuri nurodei registruodamas", "Prisijungti", "Iseiti");
}

Skriptą kuri įdėjote ^ Rodys kai žaidėjas prisijungs į serveri, jam registracijos arba login GUI dialogą.

Toliau keliaujame prie OnPlayerDisconnect

po callbacu dedame:

new name[MAX_PLAYER_NAME], file[256];
GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name));
format(file, sizeof(file), SERVER_USER_FILE, name);
if(gPlayerLogged[playerid] == 1)
{
dini_IntSet(file, "Lygiai", PlayerInfo[playerid][pLygiai]);
dini_IntSet(file, "Pinigai", PlayerInfo[playerid][pPinigai]);
dini_IntSet(file, "AdminLevel",PlayerInfo[playerid][pAdminLevel]);
}
gPlayerLogged[playerid] = 0;

^ Ką darys šį funkcija? Mums išsaugos mūsų naują statusą žaidime, kai atsijungsite.

#5 Žingsnis:

Pereiname prie Dialogų

šita funkcija dėkite po OnDialogResponse:

if (dialogid == 1)
{
new name[MAX_PLAYER_NAME], file[256], string[128];
GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name));
format(file, sizeof(file), SERVER_USER_FILE, name);
if(!response) return Kick(playerid);
if (!strlen(inputtext)) return
ShowPlayerDialog(playerid, 1, DIALOG_STYLE_INPUT, "Sveikas! Tu nesi uzregistruotas!", "Prasome uzsiregistruoti", "Registruotis", "Iseiti");;
dini_Create(file);
dini_IntSet(file, "Slaptazodis", udb_hash(inputtext));
dini_IntSet(file, "AdminLevel",PlayerInfo[playerid][pAdminLevel] = 0);
dini_IntSet(file, "Pinigai",PlayerInfo[playerid][pPinigai] = 500);
dini_IntSet(file, "Lygiai",PlayerInfo[playerid][pLygiai] = 0);
format(string, 128, "[serveris]: Tu [ %s ] sekmingai uzregistruotas, tavo slaptazodis [ %s ], Tu esi prisijunges.", name, inputtext);
SendClientMessage(playerid, -1, string);
gPlayerLogged[playerid] = 1;
}

^Tai yra failai kai jūsų prašo užsiregistruoti. Šio atvėjų, mes užvadinome jį - dialog (1)

Po juo dėkime kita funkcija:

if (dialogid == 2)
{
new name[MAX_PLAYER_NAME], file[256], string[128];
GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name));
format(file, sizeof(file), SERVER_USER_FILE, name);
if(!response) return Kick(playerid);
if (!strlen(inputtext)) return ShowPlayerDialog(playerid, 2, DIALOG_STYLE_INPUT, "Sveikas! Tu uzregistruotas", "Ivesk savo slaptazodi, kuri nurodei registruodamas", "Prisijungti", "Iseiti");
new tmp;
tmp = dini_Int(file, "Slaptazodis");
if(udb_hash(inputtext) != tmp) {
SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, "[ INFO ] Neteisingas slaptazodis!");
ShowPlayerDialog(playerid, 2, DIALOG_STYLE_INPUT, "Sveikas! Tu uzregistruotas", "Ivesk savo slaptazodi, kuri nurodei registruodamas", "Prisijungti", "Iseiti");
}
else
{
gPlayerLogged[playerid] = 1;
PlayerInfo[playerid][pAdminLevel] = dini_Int(file, "AdminLevel");
SetPlayerScore(playerid, PlayerInfo[playerid][pLygiai]);
GivePlayerMoney(playerid, dini_Int(file, "Money")-GetPlayerMoney(playerid));
SendClientMessage(playerid,COLOR_RED, "[ Serveris ]: Sekmingai prisijungete!");
}
}

Saltinis:

http://www.supergames.lt/gta-samp-serverio-pamokos/gui-registracija-new-t72556.html

Killeris16

Persidaryk ant GRP Gi labai lengva.

Cia RPG.

Virsui gamemode:

enum Kuras

{

benzas[MAX_VEHICLES],

dizelis[MAX_VEHICLES],

dujos[MAX_VEHICLES],

bool:usedizelis[MAX_VEHICLES],

bool:usebenzas[MAX_VEHICLES],

bool:usedujos[MAX_VEHICLES],

bool:yradujos[MAX_VEHICLES],

bool:pilam

};

new vKuras[MAX_VEHICLES][Kuras];

new dujumontavimas;

new degaline;

i OnGameModeInit sukuriame duju montavimo pickupa ir deglines pickupa:

dujumontavimas = CreatePickup( model, type, Float:X, Float:Y, Float:Z, Virtualworld );

degaline = CreatePickup( model, type, Float:X, Float:Y, Float:Z, Virtualworld );

bei timeri:

SetTimer("mazeja",15000,1);

tada susirandam OnPlayerPickUpPickup ir irasom kas bus kai uzeis ant degalines is montavimo pickupu:

if(dujumontavimas)

{

if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))

{

new VehicleID = GetPlayerVehicleID(playerid);

{

vKuras[VehicleID][yradujos] = true;

}

}

}

if(degaline)

{

if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))

{

new VehicleID = GetPlayerVehicleID(playerid);

new iSeat = GetPlayerVehicleSeat(playerid);

if(iSeat == 0)

{

vPilam(VehicleID);

vKuras[VehicleID][pilam] = true;

}

}

}

Padarom kad kuras mazetu:

forward mazeja(vehicleid);

public mazeja(vehicleid)

{

for(new i=0;i

{

if(IsPlayerConnected(i))

{

if(IsPlayerInAnyVehicle(i))

{

if(vKuras[vehicleid][benzas] <1 || vKuras[vehicleid][dizelis] <1 || vKuras[vehicleid][dujos] <1)

{

TogglePlayerControllable(vehicleid,0);

return 1;

}

if(vKuras[vehicleid][usedizelis])

{

vKuras[vehicleid][dizelis][GetPlayerVehicleID(i)] -=5;

}else if(vKuras[vehicleid][usebenzas]){

vKuras[vehicleid][benzas][GetPlayerVehicleID(i)] -=5;

} else if(vKuras[vehicleid][usedujos]){

vKuras[vehicleid][dujos][GetPlayerVehicleID(i)] -=5;

}

rodom(vehicleid);

}

}

}

return 1;

}

padarom kad rodytu:

forward rodom(vehicleid);

public rodom(vehicleid)

{

for(new i=0;i

{

if(IsPlayerConnected(i) && GetPlayerState(i) == 2)

{

new info[128];

if(vKuras[vehicleid][usedizelis])

{

format(info,sizeof(info),"Dizelis: %d",vKuras[vehicleid][dizelis][GetPlayerVehicleID(i)]);

}else if(vKuras[vehicleid][usebenzas])

{

format(info,sizeof(info),"Benzinas: %d",vKuras[vehicleid][benzas][GetPlayerVehicleID(i)]);

}else if(vKuras[vehicleid][usedujos])

{

format(info,sizeof(info),"Dujos: %d",vKuras[vehicleid][dujos][GetPlayerVehicleID(i)]);

}

SendClientMessage(i,0xFFFFFFF,info);

}

}

}

ir dabar du degalines callbackai:

forward vPilam(vehicleid);

public vPilam(vehicleid)

{

if(vKuras[vehicleid][pilam] == true)

{

SetTimer("pilti",1000,false);

}

}

forward pilti(playerid, vehicleid);

public pilti(playerid, vehicleid)

{

new vid = GetPlayerVehicleID(playerid);

if(IsPlayerConnected(playerid))

{

if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))

{

if(vKuras[vehicleid][benzas] < 100 || vKuras[vehicleid][dizelis] < 100 || vKuras[vehicleid][dujos] < 100 )

{

if(vKuras[vehicleid][usedizelis])

{

vKuras[vehicleid][dizelis][vid] +=1;

SendClientMessage(playerid,0xFFFFFFF,"Ipiltas 1 litras.");

}else if(vKuras[vehicleid][usebenzas]){

vKuras[vehicleid][benzas][vid] +=1;

SendClientMessage(playerid,0xFFFFFFF,"Ipiltas 1 litras.");

} else if(vKuras[vehicleid][usedujos]){

vKuras[vehicleid][dujos][vid] +=1;

SendClientMessage(playerid,0xFFFFFFF,"Ipiltas 1 litras.");

}

}else{

vKuras[vehicleid][pilam] = false;

}

vPilam(vehicleid);

}

}

}

Ir padarom komanda kad nelauktu kol pripils pilna baka:

CMD:nebepilti(playerid,params[])

{

new vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid);

vKuras[vehicleid][pilam] = false;

GameTextForPlayer(playerid,"~W~Degalu pilimas nutrauktas",5000,5);

}

Šaltinis: http://gta-support.lt/kelios-kuro-rusys-degaline-t4363.html

  • Teigiamai 1
Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

Stivi:

YCMD:s (playerid, params[], help)
{
     if(cmdtext[2]==0){SendClientMessage(playerid,0x00FF00AA, "* Naudojimas: {347C17}/s [tekstas]"); return 1;}
     new zin[256],vardas[MAX_PLAYER_NAME];
     GetPlayerName(playerid,vardas,MAX_PLAYER_NAME);
     format(zin,sizeof(zin),"{00FF00}Adminstratorius %s :{FFFFFF} %s",vardas,cmdtext[3]);
     SendClientMessageToAll(0x00DAECAA,zin);
 }
 }
     return 1;
 }

Wtf išvis nieko nesupratau :DDD

Gui registracija free roome :|

Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

Ši tema yra neaktyvi. Paskutinis pranešimas šioje temoje buvo prieš 4584 dienas (-ų). Patariame sukurti naują temą, o ne rašyti naują pranešimą.

Už neaktyvių temų prikėlimą galite sulaukti įspėjimo ir pranešimo pašalinimo!

Svečias
Ši tema yra užrakinta.
  • Šiame puslapyje naršo:   0 nariai

    • Nėra registruotų narių peržiūrinčių šį forumą.

Skelbimai



×
×
  • Sukurti naują...