Peršokti į turinį
  • ŽAIDIMAI
  • , ŽAIDIMAI
  • ŽAIDIMAI

Ši tema yra neaktyvi. Paskutinis pranešimas šioje temoje buvo prieš 4290 dienas (-ų). Patariame sukurti naują temą, o ne rašyti naują pranešimą.

Už neaktyvių temų prikėlimą galite sulaukti įspėjimo ir pranešimo pašalinimo!

Recommended Posts

Sveiki, kiek žaidžiu samp retai matau kad būtų automatizuota KMA aikštelė, išmokysiu jus tai padaryti dabar. Pradėkim :)

Visų pirma turim išsisaugoti pickupo koordinates, tai taip ir padarome :)

Tuomet einame į pickups.txt ir rašome viršuje

kmazz,

Tuomet einame kiek žemiau, kursime pickupą, dedame kodą:

pickups[0][kmazz]=CreatePickupA(1274 ,1,JŪSŲ X,Y,Z Koordinatės);

Na čia baigėme toliau einame į savo gamemodą ir po :

public OnPlayerPickUpPickup(playerid, pickupid)
{

Dedame :

if(pickupid == pickups[0][kmazz])
{
if(GetPlayerMoney(playerid) >500)
{
SendClientMessage(playerid,GREEN,"Tu neturi 500lt");
return 1;
}
MoveDynamicObject(JŪSŲ VARTŲ OBJECTAS mano yra kma,ATIDARYTU VARTU KOORDS,7);
GivePlayerMoneyA(playerid,-500);
SendClientMessage(playerid,GREEN,"Turi 8 sekundes iðvaþiuoti");
SetTimer("Kmaz",8000,0);
return 1;
}

TUomet einame į galą gamemodo ir dedame :

	forward Kmaz(playerid);
	public Kmaz(playerid)
 {
 MoveDynamicObject(kmav,-2850.50000000,102.69999695,12.80000019,7);
 return 1;
 }

Toliau kad mechanikas galėtu atidaryti aikštelės vartus, aš naudoju zcmd,

Gale Gamemodo dedam :

COMMAND:akma(playerid,params[])
 {
 if(playerDB[playerid][specialybe]==9)
 {
 MoveDynamicObject(vartai,atidarytu x,y,z,7);
 }
 return true;
 }
 COMMAND:ukma(playerid,params[])
 {
  if(playerDB[playerid][specialybe]==9)
 {
 MoveDynamicObject(vartai,uždarytų x,y,z,7);
 }
 return true;
 }

TEN KUR ŽODIS VARTAI DEDAME SAVO VARTŲ pavadinimą

Pvž :

kma = CreateDynamicObject(980, -1531.2680664063, 482.69549560547, 8.9530792236328, 0, 0, 0);

Kam negaila +rep :)

  • Teigiamai 3
  • Neigiamai 1
  • Parašė po 1 metų...

Sveiki, kiek žaidžiu samp retai matau kad būtų automatizuota KMA aikštelė, išmokysiu jus tai padaryti dabar. Pradėkim :)

Visų pirma turim išsisaugoti pickupo koordinates, tai taip ir padarome :)

Tuomet einame į pickups.txt ir rašome viršuje

kmazz,

Tuomet einame kiek žemiau, kursime pickupą, dedame kodą:

pickups[0][kmazz]=CreatePickupA(1274 ,1,JŪSŲ X,Y,Z Koordinatės);

Na čia baigėme toliau einame į savo gamemodą ir po :

public OnPlayerPickUpPickup(playerid, pickupid)
{

Dedame :

if(pickupid == pickups[0][kmazz])
{
if(GetPlayerMoney(playerid) >500)
{
SendClientMessage(playerid,GREEN,"Tu neturi 500lt");
return 1;
}
MoveDynamicObject(JŪSŲ VARTŲ OBJECTAS mano yra kma,ATIDARYTU VARTU KOORDS,7);
GivePlayerMoneyA(playerid,-500);
SendClientMessage(playerid,GREEN,"Turi 8 sekundes iðvaþiuoti");
SetTimer("Kmaz",8000,0);
return 1;
}

TUomet einame į galą gamemodo ir dedame :

	forward Kmaz(playerid);
public Kmaz(playerid)
{
MoveDynamicObject(kmav,-2850.50000000,102.69999695,12.80000019,7);
return 1;
}

Toliau kad mechanikas galėtu atidaryti aikštelės vartus, aš naudoju zcmd,

Gale Gamemodo dedam :

COMMAND:akma(playerid,params[])
{
if(playerDB[playerid][specialybe]==9)
{
MoveDynamicObject(vartai,atidarytu x,y,z,7);
}
return true;
}
COMMAND:ukma(playerid,params[])
{
if(playerDB[playerid][specialybe]==9)
{
MoveDynamicObject(vartai,uždarytų x,y,z,7);
}
return true;
}

TEN KUR ŽODIS VARTAI DEDAME SAVO VARTŲ pavadinimą

Pvž :

kma = CreateDynamicObject(980, -1531.2680664063, 482.69549560547, 8.9530792236328, 0, 0, 0);

Kam negaila +rep :)

Ačiu +R3P | yra už ką....,

Ši tema yra neaktyvi. Paskutinis pranešimas šioje temoje buvo prieš 4290 dienas (-ų). Patariame sukurti naują temą, o ne rašyti naują pranešimą.

Už neaktyvių temų prikėlimą galite sulaukti įspėjimo ir pranešimo pašalinimo!

Svečias
Ši tema yra užrakinta.
  • Šiame puslapyje naršo:   0 nariai

    • Nėra registruotų narių peržiūrinčių šį forumą.

Skelbimai



×
×
  • Sukurti naują...