Peršokti į turinį
  • ŽAIDIMAI
  • , ŽAIDIMAI
  • ŽAIDIMAI

Call of Juarez: Bound in Blood - kaubojiški žaidimai...


Ši tema yra neaktyvi. Paskutinis pranešimas šioje temoje buvo prieš 5385 dienas (-ų). Patariame sukurti naują temą, o ne rašyti naują pranešimą.

Už neaktyvių temų prikėlimą galite sulaukti įspėjimo ir pranešimo pašalinimo!

Recommended Posts

Man, „Call of Juarez“ (toliau COJ) buvo žavi staigmena dar tada, kai žaidimas ką tik pasirodė, o tai buvo 2006 metai. Prisižiūrėjęs daugybę vesternų apie tuos kaubojų laikus, tikrai džiaugiausi galėdamas išmėginti žaidimą panašia tematika. Prieš tai buvau dar bandęs „GUN“ žaidimą, kuris man labiau priminė Arcade laukinių vakarų šaudyklę, o ne kažką rimtesnio. Bet COJ atnešė visai kitą jausmą. Call of Juarez ne tik suteikė galingus susišaudymus, bet kartu davė ir puikią istoriją, gvildenamą net dvejų veikėjų pagalba. Tikit ar ne, tačiau kūrėjams pavyko išlaikyti šią tradiciją ir net papildyti ją naujovėmis antrojoje Bound in Blood daly. Bet viskas nuo pradžių.

Call of Juarez: Bound in Blood istorija ir kartu nuotykiai prasideda JAV pilietinio karo metu, tiksliau jau jam besibaigiant. Kai broliai Makoliai (Tomas ir Rėjus) kovoja konfederatų armijos pusėje, siekusioje atsiskirti nuo JAV. Pareiga yra pareiga, tačiau kai į tai įsimaišo ir šeimos interesai, viskas pasisuka kita linkme. Kas priverčia klausyti savo širdies, o ne nurodymų. Taip galima greitai paragauti dezertyro duonos. Įsakymų laužymas reiškia tik viena – kilpą ant kaklo. Kas broliams Makoliams ir grėsė. Bet juk koks skirtumas? Šeima yra svarbiausia! Tik gaila, kad viskas nuo pat pradžių paišosi juodomis spalvomis. Namų nebelieka, tad ir ten likti nebelieka prasmės. Rėjaus ausis pasiekusi legenda apie užkeiktą Actekų auksą (Meksikoje) įtraukia juos visus tarsi verpetas ir priverčia traukti jo ieškoti. Verta paminėti, kad šeimoje yra dar vienas brolis – Viljamas, priėmęs kunigo įžadus. Taip svajodami kada nors atstatyti savo namus jie ir iškeliauja. Bet ne viskas taip paprasta. Nes juos persekiojančių praeities šešėlių nesustabdė net pasibaigęs karas ir nedavė jiems ramybės.

Kaip ir pirmoje, taip ir šioje dalyje bus du pagrindiniai veikėjai, tik dabar jie slankios kartu. O tai yra minėtieji broliai už kuriuos bus galima žaisti. Tiksliau sakant, bus galima vos ne prieš kiekvieną misiją pasirinkti, kurio brolio kailyje norėsite pabuvoti ir pakovoti. Taip yra suteikiama įdomi pasirinkimo galimybė. Gaila, bet tai neįtakoja siužeto, o visai galėtų. Taigi ir istorija tuo pačiu tampa tarsi susiliejusi į vientisą masę. Štai žaisdami už Rėjų galėsite naudotis sunkiąją artilerija. Turėdami kelis revolverius ir dinamito sprogstamąją galią (ar dar kokį nors ginklą) tapsite nesustabdomais, artimoje kovoje (Rėjus taip pat labiau atsparesnis kulkoms nei Tomas). Tuo tarpu Tomas labiau tinkamas iš tolesnių distancijų triuškinti priešininkus. Pasitelkę revolverį ar medžioklinį šautuvą, galėsite smagiai visus palaistyti kulkų lietumi. Be to turimame arsenale galėsite rasti svaidomus peilius (užtikrina greitą bei tylų priešų pašalinimą) bei lasą. Bet kuriuo atveju, kurį iš brolių bepasirinktumėte, vis tiek neprašausite pro šalį.

Būdami ne vieni lengviau atmušite aplinkui lakstančius priešus. Juk aukso troškimas traukia visokio plauko žuveles, net indėnus, o jų čia suksis net labai daug, kaip ir kitų pašlemėkų žinoma. Ar tai būtų miestelio pakampės, ar gražūs upių slėniai - veiksmo niekada netrūksta. Bet va ima ir pritrūksta kulkų, o užsitaisymas nori ne nori atima laiko taip pat. Tada jau tenka pasikliauti savimi arba DI nesumanumu, kad spėtum išsisukti. Įkarščio metu keistokai skamba, gal tik tas metalas per ausines, nors... Laisvo laiko pasirodo irgi atsirado, laisvu nuo misijų metu. Taip, šį kartą kūrėjai nepamiršo pridėti laisvo laiko, per kurį galima sugauti kokį ieškomą niekšelį ar dar kokį nors nuveikti. Žinoma už šias pastangas yra gaunamas ir atlygis. O už surinktus dolerius galėsite nusipirkti šovinių ar naujų blizgančių ginklų. Grįžtant prie susišaudymų temos, jie sukelia keistą pasitenkinimo audrą manyje. Bet gi, kaip gali būti kitaip, kai turi tiek galimybių? Duodama galimybė rinktis iš lengvojo ir sunkaus kalibro ginklų arsenalo, o kur dar specialiosios savybės (kiekvienas brolis turi vis kitokią), kurios kartais smarkiai palengvina sunkią situaciją. Net šiurpuliukai perbėga per kūną kaip smagu! Ech, o ką šnekėti apie tas akimirkas kovoje, kai atsiduri vienas prieš vieną. Priverčia paprakaituoti.

Galiu pasakyti, jog „Techland“ padirbėjo iš peties. Pradedant priedangos sistema, kuri sakyčiau veikia puikiai. Tik pribėgus prie kokios nors dėžės (ar kokio kito objekto) iš karto atsiduri priedangoje. Baigiant prisitaikymo sistemos patogumais, kurie irgi palieka gerą įspūdį. Kartais net pačiam nieko nereikia daryti... Sveikatos sistema taip pat laikosi gana paprastų principų. Ji regeneruoja/atsistato panašiu principu kaip „Call of Duty“ serijos žaidimuose. Kai pasidaro per karšta, tiesiog pasislepi ir po akimirkos, vėl gali nerti į nuotykių jūrą, kuri kartais tampa giloka...

Pašėlę laukiniai vakarai grįžo, tačiau kažkaip atrodo, kad visa Meksikos atmosfera galėtų būti ir sodresnė. Pavyzdžiui su atvirais salūnais, senjoritomis ir daug gėralo. Bandžiusiems pirmąją COJ dalį, patariu atkreipti dėmesį į kiekvieną smulkmeną. Nes žaidimas gal to iš pradžių ir ne parodo, bet yra tikų tikriausias priešistorės rinkinys. Tačiau „Call of Juarez: Bound in Blood“ savo patrauklumu tikrai patrauks ir tuos, kurie yra visiškai nesusipažinę su šia nuostabia, vesterną primenančia atmosfera. Ir aš nešneku vien apie grafinę žaidimo pusę, bet ir apie pačius siužeto vingius, gal netgi pralenkiančius pirmosios dalies istoriją. Tikras tikro gyvenimo atspindys, kai susvyruoja net broliška meilė... Tad griebkite ir bandykite, nes žaidimas vertas bent jau to, kad išmėgintumėte jį

97449009a5bdbc12b94453d55589bf6b910a72a4330a7a_540x405_Q70.jpeg

383956650d303bab16ef0175fe35e659350a561a219428_540x405_Q70.jpeg

952947926448a19ee5a454846e429aa3b21d03ed9b4c94_540x304_Q70.jpeg

771024b8696345ed3672c78e35be33dd3c7fc92f19bf94_540x405_Q70.jpeg

gamesnation.lt

Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

Ši tema yra neaktyvi. Paskutinis pranešimas šioje temoje buvo prieš 5385 dienas (-ų). Patariame sukurti naują temą, o ne rašyti naują pranešimą.

Už neaktyvių temų prikėlimą galite sulaukti įspėjimo ir pranešimo pašalinimo!

Svečias
Ši tema yra užrakinta.
  • Šiame puslapyje naršo:   0 nariai

    • Nėra registruotų narių peržiūrinčių šį forumą.

Skelbimai


×
×
  • Sukurti naują...