Peršokti į turinį
  • ŽAIDIMAI
  • , ŽAIDIMAI
  • ŽAIDIMAI

The Wheelman


Rezidentas

Ši tema yra neaktyvi. Paskutinis pranešimas šioje temoje buvo prieš 5374 dienas (-ų). Patariame sukurti naują temą, o ne rašyti naują pranešimą.

Už neaktyvių temų prikėlimą galite sulaukti įspėjimo ir pranešimo pašalinimo!

Recommended Posts

Prieš pradėdamas žaisti maniau, jog tai bus toks prastas, toks niekinis ir bevertis žaidimas, kad jo įvertinimas netgi nesieks keturiasdešimties procentų. Bet pažaidęs keletą valandų aš likau didžiai nustebintas: visgi Vinui Dieseliui pavyko išspausti kažką įdomaus iš savo idėjos. Ir nors vietomis man tikrai neužtekdavo nervų žaisti šito Wheelman, iš karto giriu už pastangas ir kokybišką darbą — žaidimas išsiskiria iš kitų, šiuo metu esančių rinkoje, ir netgi pasiūlo šį tą naujo.

Žaidime susipina (ir, drįstu pastebėti, visai neblogai) net keletas skirtingų, praeityje matytų projektų. Aiškiai matyti, kad didžiausią įtaką Wheelman padarė garsioji Driver serija, kurią kol kas sudaro keturios dalys, neskaičiuojant tų, kurios skirtos nešiojamosioms konsolėms. Aš netgi linkęs manyti, jog Wheelman jau tapo savotišku naujos kartos Driver pakaitalu, kuris ypač įstrigs jaunesniems žaidėjams. Akivaizdu, kad čia Vinas Dieselis sužaidė labai taikliai. Be Driver, žaidime galima aptikti ir kažkiek Burnout prieskonio, GTA serijos bruožų, []Pursuit Force[/i] (smagus žaidimukas, skirtas PSP nešiojamajai konsolei) galimybę iššokti iš važiuojančio automobilio ir akimirksniu įšokti į kurį nors kitą, tuo metu išmetant vairuotoją, ir panašiai. Žodžiu, kūrėjai į žaidimų rinką su savo Wheelman įpuolė tikrai atlikę namų darbus ir visiškai pasiruošę. Jie žinojo, ką daro. Ir padarė. O Vinui Dieseliui dabar susidarė labai palanki situacija sukurti ir filmą pagal žaidimą, ką jis, net neabejoju, laikui bėgant ir padarys.

Siužetas čia išties atlieka minimalią funkciją ir žaidžiant net ne visada pavyks suprasti, kas prie ko. Bet iš to, kas vyksta, galima daryti tokias preliminarias išvadas: pagrindinis Wheelman veikėjas yra Vino Dieselio išvaizdą pasiskolinęs Milo Burikas, kuris atvyko į Ispaniją iš JAV. Visas veiksmas vyksta Ispanijos sostinėje Barselonoje. Milo įsivelia į vietinių gaujų karą, kuriame turi išnarplioti visus galus ir išsiaiškinti visas jo priežastis. Štai, kai visą siužetą išskaidai tokiomis dalimis, orientuotis pasidaro kur kas lengviau, nes žaidime iš visų šių esminių faktų padaroma košė. Beje, kad žaidimas būtų kaip galima daugiau pritemptas prie holivudinių filmų šablonų, kūrėjai į istoriją įtraukė ir žavią merginą, kuri turi kažką bendro su Milo, tik, kaip jau tapo įprasta, stovi kitoje barikadų pusėje, tai yra kovoja daugiau prieš jį, o ne su juo.

Pats Milo Burikas yra šaltakraujis, užsispyręs ir į kompromisus nesileidžiantis kietakiaušis, kuris puikiai moka vairuoti automobilius. Tai ir tampa pagrindiniu jo arkliuku, nes būtent todėl skirtingų gaujų vadai kreipiasi į jį pagalbos, siekdami pašalinti iš kelio savo konkurentus. O Milo yra kaip tik labai pravartus žmogus visiems Barselonoje, nes savo darbą atlieka gerai, o pinigų neima. Tačiau mažai kas tesupranta, jog tikrasis Milo atlygis yra vertinga informacija, kurią jis po truputį kaupia dirbdamas tai su vienais, tai su kitais. Tiesa, Vino Dieselio balsas pagrindiniam personažui gal kiek per žemas, nes kartais dialogai atrodo pernelyg komiškai. Suprasčiau, jei tai būtų daroma tyčia, bet žaidimas juk nėra komiškas, todėl su Milo balsu kūrėjai kiek persūdė. Aš suvokiu, kad aktoriui svarbus jo įvaizdis, tačiau kas per daug, tas nesveika.

Be jokios abejonės, svarbiausia žaidimo dalis yra vairavimas ir jo čia bus tikrai per akis. Užbėgdamas už akių galiu pasakyti, kad būtent vairavimo dalis yra sukurta labai kokybiškai ir šauniai. Na, kita vertus, būtų tikrai gėda, jei žaidimas, kurio esmė — vairavimas, pasišiukšlintų su automobilių valdymu. Šiaip ar taip visos misijos (pagrindinės ir šalutinės) bus vienaip ar kitaip susijusios su automobiliais. Ir, dedu pliusą kūrėjams, misijos tikrai neapsiribos tokiomis primityviomis užduotimis, kaip parvežk tą arba nuvežk aną, — retsykiais netgi teks daryti tai, ko dar (na, bent jau man asmeniškai) neteko matyti nė viename panašaus stiliaus žaidime. Bet čia pat norėčiau pastebėti ir labai kvailai subalansuotą žaidimo sudėtingumą, nes įveikti, sakykim, du trečdalius misijų bus pigiau grybo, o štai įveikti likusį trečdalį — gana sunku. Žaidimas momentais netgi įvaro į gilią agoniją. Ir kaip neįvarys? Ar kada nors girdėjai ką nors panašaus į gaudynes su motociklu metro tuneliuose, kai paskui ant kulnų lipa automobiliai ir kiti motociklininkai, o traukinys vis greitėja. Nežinau ar yra žmonių, kuriems tokie absurdai ir nelogiškumai prie širdies, bet aš labai nemėgstu, kai būna persūdoma. Nes juk visa kita, kas demonstruojama žaidime, yra tikrai paaiškinama ir įmanoma.

Šalutinės misijos yra neprivalomos ir didžioji jų dalis — kvailos. Kaip kažkas iš užsienio kritikų visai neblogai pastebėjo, dauguma šalutinių misijų primena Burnout pasaulį. Pridaryk kaip galima daugiau žalos, sumušk laiko rekordą ir t. t. Už kiekvieną įveiktą šalutinę misiją gausi kokią nors raidę (nuo S, berods, iki C) ir toji raidė taip ir liks pažymėta specialiame žemėlapyje, kurį galima įjungti nuspaudus klavišą „P“. Tačiau visa tai tikrai nuobodu ir neverta dėmesio, nebent yra fanatikų, kurie tiesiog dievina tokias šalutines misijas ir yra pasiryžę daryti tą patį nors ir šimtą kartų iš eilės.

Atsisėdęs prie bet kurio automobilio vairo Milo Burikas galės ne tik jį vairuoti, bet ir šaudyti viena ranka iš pistoleto, taranuoti kitas transporto priemones ir taip pat atlikti keletą ypatingų manevrų. Čia pat noriu pagirti ir Wheelman valdymą, kuris tikrai labai gerai pritaikytas klaviatūrai ir pelei. Pavyzdžiui, kadangi savo transporto priemonę vairuosi „W“, „A“, „S“, „D“ klavišais, klaviatūros rodyklės bus skirtos taranuoti. O tai labai paprasta: tiesiog paspaudi rodyklę (pavyzdžiui, į dešinę) ir mašina automatiškai metasi į tą pusę. Taranuojamos priešų mašinos dažnai daušis į sieną arba į kitas gatvėje esančias mašinas ir po kelių tokių sėkmingų taranavimų sprogs arba apsivers.

Lyg to būtų maža, vairuodamas pildysi adrenalino stulpelį, kuriam užsipildžius galėsi atlikti pasirinktinai vieną iš trijų specialių manevrų. Žinoma, tarp jų yra visų gerai žinomas ir pamėgtas nitro, kurį pasirinkus mašina ar motociklas ims važiuoti itin greitai, o aplinkos — lietis. Bet tikrai šviežia ir dar, bent jau kol kas, nematyta — galimybė sulėtinti laiką ir kruopščiai nusitaikius į priešų automobilį keletą kartų iššauti, ir jis iš karto sprogs. O dar geresnė ataka yra vadinimasis ciklonas, kai Milo apsuka savo automobilį, taip atsigręždamas į už jo važiavusius priešininkus, ir išsitraukęs pistoletą gali pavaišinti savo priešus švinu (laikas per šią ataką taip pat gerokai sulėtinamas, o tai leidžia lengviau nusitaikyti ir susikaupti).

Aišku, žaidime teks dalį laiko praleisti ir išlipus iš automobilio, ir štai ši Wheelman dalis, kad ir kaip būtų gaila, neblizga. Šokinėti veikėjas negalės, tik pritūpti ir greičiau bėgti. Teoriškai, kūrėjai leido išlipti iš automobilių ir praleisti šiek tiek laiko ant kojų tik tam, kad kuo nors užpildytų tuštumą tarp vairavimo misijų. Todėl kartais reikės vienu pistoletu (kurio amunicija neribojama) išguldyti tuzinus vienodų priešų arba pasivogus kokį stipresnį ginklą šaudyti į viską, kas juda, kol vėl bus leista sėsti prie vairo. Čia pat galiu trumpai aptarti ir policijos vaidmenį šiame žaidime, kuri ilgainiui irgi gali nesunkiai įvaryti migreną. Tikrai bus tokių misijų, kurias vykdydamas privalėsi pabėgti, pasislėpti nuo policijos, o žaidimo sąlygomis tai padaryti išties nebus pati lengviausia užduotis. Bet užtai koks malonumas apima, kai su liepsnojančia mašina pasieki galutinį tašką ir žinai, jog sėkmingai įvykdei misiją, nors jau buvai vos per plauką nuo mirties.

Šnekant apie muziką, aš galiu tik išsakyti savo nežymius pastebėjimus apie ispaniškas melodijas, kurios skamba atvėrus meniu langą, ir visišką skirtingų dainų kratinį paties žaidimo metu, kuris tiesiog kvailas, todėl galiausiai imi į jį nebekreipti jokio dėmesio. Žaidimo grafika, nors jis ir buvo kurtas naudojantis Unreal 3 grafinį variklį, vietomis tikrai patraukli, o vietomis kaip iš praeito dešimtmečio. Bet tai nėra didelis minusas, nes tokių žaidimų pastaruoju metu išėjo ir daugiau. Na, o pabaigoje galiu pasakyti, kad Wheelman yra gana protingas pirkinys, jei esi veiksmo ir vairavimo žaidimų gerbėjas. O jeigu dar patinka Vinas Dieselis bei jo filmai, kad ir vis dar kino teatre siaučiantys „Greiti ir įsiutę 4“, — laiką praleisi tikrai smagiai.

games.lt

Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

  • Parašė po 3 savaičių...

Ši tema yra neaktyvi. Paskutinis pranešimas šioje temoje buvo prieš 5374 dienas (-ų). Patariame sukurti naują temą, o ne rašyti naują pranešimą.

Už neaktyvių temų prikėlimą galite sulaukti įspėjimo ir pranešimo pašalinimo!

Svečias
Ši tema yra užrakinta.
  • Šiame puslapyje naršo:   0 nariai

    • Nėra registruotų narių peržiūrinčių šį forumą.

Skelbimai


×
×
  • Sukurti naują...