Peršokti į turinį
  • ŽAIDIMAI
  • , ŽAIDIMAI
  • ŽAIDIMAI

Killzone 2


Ši tema yra neaktyvi. Paskutinis pranešimas šioje temoje buvo prieš 5410 dienas (-ų). Patariame sukurti naują temą, o ne rašyti naują pranešimą.

Už neaktyvių temų prikėlimą galite sulaukti įspėjimo ir pranešimo pašalinimo!

Recommended Posts

Niekada nenorėjote pažaisti žaidimo, kuriame be perstojo girdėtųsi kulkos, skriejančios pro Jūsų veikėjo galvą? Tokio žaidimo, kur už kiekvieno kampo tyko raudonakiai? Tada „Killzone 2“ yra skirtas būtent Jums.

Vienas Killzone 1 dalies nolifer'is mūsu forume post57684.html#p57684

Pirmoje „Killzone“ dalyje mūsų, Vekta planetos bazes, be perstojo puldinėdavo Helgastai – raudonakiai priešai. Atėjo laikas kerštui – pulsime mes, keldamiesi į priešų planetą Helgan kartu su visu kosminiu desantu. Mūsų komanda vadinasi „Alpha Squad“, kurios vadas yra Rico (dalyvavęs ankstesnėse dalyse), mūsų veikėjas, vardu Sev, ir kiti komandos draugai, Garza ir Natko. Vos tik įskridus į Helgan planetą, mus pasitinka labai svetingai ir savotiškai – į mus paleidžiami žaibai, kurių dėka greitai atsiduriame ant žemės. Nuo šios akimirkos žaidime viskas vyks labai greitai, reikės orientuotis kelių akimirkų bėgyje, skubiai priiminėti sprendimus, šaudyti priešams į galvą. Kariauti mums padės esančios priedangos, kuriomis galime pasinaudoti tiek mes, tiek Helgastai. Jie nebėgs bet kur, o naudosis taktika tam, kad kuo greičiau pašalintų mus nuo žemės paviršiaus. Keli tykos užlipę ant stogo ir sulaikę kvėpavimą taikysis į mus, dar grupelė bus visai netoli ir lauks tinkamo momento mesti granatą, o kitas, laikantis peilį, sėlins iš už nugaros. Maža to, reikia saugotis ne vien raudonakių – staiga gali pasirodyti tankas ar koks kitas galingas aparatas. Žaidžiant apima jausmas, kad į mus be perstojo žiūri pasislėpęs priešas, visada pasiruošęs nuspausti gaiduką.

31969417561.jpg

Kovos metu galime turėti pagrindinį ginklą, šalutinį (kuris yra pistoletas su nesibaigiančių kulkų arsenalu), peilį ir kelias granatas. Pagrindinis ginklas gali būti paprastas automatas arba raketsvaidis, „mėsmalė“. Helgastų proto išnaudojimas labai priklauso nuo sunkumo pasirinkimo. Žaidžiant Recruit arba Trooper lygiu (lengviausi sunkumo lygiai), Helgastai niekur neskuba, palaukia, kol mes užtaisysime ginklą. Visai kitas reikalas yra tuomet, kai bandome laimę žaisdami Elite sunkumu (galimybė jį pasirinkti atsiranda tik tada, kai pereiname žaidimą bent vieną kartą). Žymiai padidėja tikimybė gauti šūvį į galvą, priešai nerodys jokio pasigailėjimo, veiks greitai ir staigiai. Žaisti šiuo sunkumu išeis tik tuo atveju, jeigu puikiai įvaldysite priedangos sistemą. Patys kovos laukai pasižymi savotiškumu, t.y. kiekvienas miestas ar vietovė turi savo ypatybių: statulos, griuvėsiai, turgūs, krantai...

Lįsti į kovą skatina ne tik gražios aplinkos, bet ir puikūs grafiniai, fiziniai ir garso elementai. Matome Helgastą besislepiantį už, atrodo, tvirtos priedangos? Ne bėda. Išsitraukiame granatą ir sviedžiame ją tiesiai link priedangos... Praeina kelios sekundės ir... BŪM! Visa priedanga, kartu su Helgastu, skrenda į orą.

games.lt

Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

Ši tema yra neaktyvi. Paskutinis pranešimas šioje temoje buvo prieš 5410 dienas (-ų). Patariame sukurti naują temą, o ne rašyti naują pranešimą.

Už neaktyvių temų prikėlimą galite sulaukti įspėjimo ir pranešimo pašalinimo!

Svečias
Ši tema yra užrakinta.
  • Šiame puslapyje naršo:   0 nariai

    • Nėra registruotų narių peržiūrinčių šį forumą.

Skelbimai


×
×
  • Sukurti naują...