Peršokti į turinį
  • ŽAIDIMAI
  • , ŽAIDIMAI
  • ŽAIDIMAI

Ši tema yra neaktyvi. Paskutinis pranešimas šioje temoje buvo prieš 4980 dienas (-ų). Patariame sukurti naują temą, o ne rašyti naują pranešimą.

Už neaktyvių temų prikėlimą galite sulaukti įspėjimo ir pranešimo pašalinimo!

Recommended Posts

Išankstinė apžvaga - Atsakinga revoliucija

Paskutinius mėnesius informacijos pumpuojamais kiekiais Square Enix visiškai nesidrovėjo, tiesa sakant Deus Ex: Human Revolution balsas pradėjo skambėti daug seniau, o akiratyje pastebėjęs finišo tiesiąją, tikrąja to žodžio prasme, prarado kultūringumą ir pradėjo rėkti. Kažkas juokavo, kad sudėjus visus publikuotus video montažus, visas reklamines brošiūras ir kitas priemones, bendras reklamos kiekis pralenktų žaidimo turinį. Atmintyje užsiliko ir išraiškingas Adamo Dženseno veidas, gelsvame fone kylantis saulės pasitikti.

Eidos Montreal pastangos sukurti sparčiai kylantį ir ten pasiliekantį projektą nenuėjo veltui. Sparnai, kuriais Adamas pasiekė tikslą ir užsitarnavo daugumos pripažinimą, tikrai ne vašku sutepti, nors ta neigiama nesėkmės atvejo mintis sukosi iki pat finišo. Pradžių pradžioj nebuvo nieko: suburta nauja studija, surinkti nauji žmonės ir jokios realios sąsajos tarp žmonių, kūrusių pirmuosius Deus Ex. Toliau dar gražiau, nuotaikos šuolius garantavo paviešinti faktai apie Nixxes studijos vedamus PC versijos darbus, o galiausiai pribaigė ir neplanuotas kelių mėnesių atidėjimas.

Ir štai jis čia. Dedalo pranašystes palikus nuošalyje, Adamas pranoko pats save ir dabar į tuos vis augančius kelis milijonus žvelgia užtikrintu ir pasitikinčiu žvilgsniu. Neslėpsiu, Deus Ex: Human Revolution buvo vienas iš laukiamiausių šių metų projektų, savaime aišku, keliami aukštesni reikalavimai išplovė šiokių tokių drumzlių, tačiau nuo pradžios iki pat titrų laikyta įtampa nepasiekė lūžio ir išlaikė žadėtą prabos kiekį.

Prieš skleidžiant sparnus

Laikotarpis, kada studija svarsto įvairiausias, ir turiu pripažinti, netikėčiausias idėjas, mano atveju, vienas iš įdomesnių. Matyt, neverta minėti serijos sinonimais virtusių skirtingų tikslo pasiekimo takų, cyber-punk tematikos ar konspiracijomis apipinto siužeto. Kurti sudėtingus lygių išplanavimus – ne naujiena, žinoma, menininkai labai taikliai pataikė kurdami unikalią cyber-renesanso atmosferą, bet nežiūrint į tai būtina užsiminti apie balanso formavimą ir jo svarbą.

Deus Ex garsėjo kaip pasirinkimo laisvės kalvis, nuo sėlinimo paslapčių iki staigių susišaudymų ar net visiško diskretumo, nepraliejant nė lašo kraujo. Iš pirmo žvilgsnio slaptai veikiančius žaidėjus Human Revolution apdovanoja dosniau, pavyzdžiui, už lygio įveikimą nepastebėtam gaunamas Ghost statusas garantuoja nemenką patirties taškų kiekį, o tuo tarpu, granatomis užmėčius visus sutiktuosius žaidimas stumia į šalį ir atsisako priimti ant podiumo. Yra ir tarpinių variantų: jei sugebi tinkamai susiplanuoti situacijos įveikimą priešininkus atkirtus nuo aliarmo, pretenduosi į Smooth Operator titulą. Galima žiūrėti ir iš kitos pusės - sėlindamas skinsiesi kelią ventiliacijos šachtomis, o patiesus visus radaro fiksuojamus priešininkus, ramiausiai išnaršysi paprastai lengvai neprieinamas teritorijas. Idėja veiksminga?

Ši tema yra neaktyvi. Paskutinis pranešimas šioje temoje buvo prieš 4980 dienas (-ų). Patariame sukurti naują temą, o ne rašyti naują pranešimą.

Už neaktyvių temų prikėlimą galite sulaukti įspėjimo ir pranešimo pašalinimo!

Prisijungti prie diskusijos

Palikti atsakymą galite iš karto, o užsiregistruoti vėliau. Jeigu jau turite paskyrą mūsų forume, Prisijunkite.

Svečias
Atsakyti šioje temoje...

×   Įklijuotas tekstas turi teksto formatavimą.   Pašalinti teksto formatavimą

  Galimi tik 75 veidukai.

×   Nuoroda buvo automatiškai įterpta.   Įterpti nuorodą paprastai

×   Jūsų ankstesnis pranešimas buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   Jūs negalite įkelti nuotraukas tiesiogiai.Įkelkite arba įdėkite nuotraukas iš URL.

  • Šiame puslapyje naršo:   0 nariai

    • Nėra registruotų narių peržiūrinčių šį forumą.

Skelbimai



×
×
  • Sukurti naują...