Peršokti į turinį
  • ŽAIDIMAI
  • , ŽAIDIMAI
  • ŽAIDIMAI

Padekit koda sulyguoti


classy

Ši tema yra neaktyvi. Paskutinis pranešimas šioje temoje buvo prieš 1443 dienas (-ų). Patariame sukurti naują temą, o ne rašyti naują pranešimą.

Už neaktyvių temų prikėlimą galite sulaukti įspėjimo ir pranešimo pašalinimo!

Recommended Posts

Sveiki padekit koda sulygiuoti

 

Kodas:

public DeathEvent(victim, attacker)
{
    new attacker = read_data(1);
    new victim = read_data(2);
    new hs = read_data(3);
    new weapon_name[32]; read_data(4, weapon_name, 31);

    if(WarmUp)
    {
        set_task(1.0, "PlayerSpawn", victim);
    }
    else if(1 <= victim <= 32 && 1 <= attacker <= 32)
    {
        if(!PrepareRound)
        {
        
            pPoints[attacker] += 1;

            Kills[attacker]++;
            pKills[attacker]++;
            pTempKills[attacker]++;

            if(hs)
            {
                pPoints[attacker] += 3;
                
                pHeadshots[attacker]++;
                pTempHeadshots[attacker]++;
            }

            pPoints[victim] -= 1;
            
            pDeaths[victim]++;
            pTempDeaths[victim]++;


            SavePlayer(victim);
            SavePlayer(attacker);
            
            if(containi(weapon_name, "ak47") != -1) InsertWeaponKill(CSW_AK47);
            else if(containi(weapon_name, "m4a1") != -1) InsertWeaponKill(CSW_M4A1);
            else if(containi(weapon_name, "deagle") != -1) InsertWeaponKill(CSW_DEAGLE);
            else if(containi(weapon_name, "awp") != -1) InsertWeaponKill(CSW_AWP);
            else if(containi(weapon_name, "usp") != -1) InsertWeaponKill(CSW_USP);
            else if(containi(weapon_name, "glock") != -1) InsertWeaponKill(CSW_GLOCK18);
            else if(containi(weapon_name, "he") != -1) InsertWeaponKill(CSW_HEGRENADE);
            else if(containi(weapon_name, "knife") != -1) InsertWeaponKill(CSW_KNIFE);
            else if(containi(weapon_name, "scout") != -1) InsertWeaponKill(CSW_SCOUT);
            else if(containi(weapon_name, "famas") != -1) InsertWeaponKill(CSW_FAMAS);
        }
    }
}

 

AČIU.

Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

Ši tema yra neaktyvi. Paskutinis pranešimas šioje temoje buvo prieš 1443 dienas (-ų). Patariame sukurti naują temą, o ne rašyti naują pranešimą.

Už neaktyvių temų prikėlimą galite sulaukti įspėjimo ir pranešimo pašalinimo!

Prisijungti prie diskusijos

Palikti atsakymą galite iš karto, o užsiregistruoti vėliau. Jeigu jau turite paskyrą mūsų forume, Prisijunkite.

Svečias
Atsakyti šioje temoje...

×   Įklijuotas tekstas turi teksto formatavimą.   Pašalinti teksto formatavimą

  Galimi tik 75 veidukai.

×   Nuoroda buvo automatiškai įterpta.   Įterpti nuorodą paprastai

×   Jūsų ankstesnis pranešimas buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   Jūs negalite įkelti nuotraukas tiesiogiai.Įkelkite arba įdėkite nuotraukas iš URL.

  • Šiame puslapyje naršo:   0 nariai

    • Nėra registruotų narių peržiūrinčių šį forumą.

Skelbimai


×
×
  • Sukurti naują...