Peršokti į turinį
  • ŽAIDIMAI
  • , ŽAIDIMAI
  • ŽAIDIMAI

Ši tema yra neaktyvi. Paskutinis pranešimas šioje temoje buvo prieš 2058 dienas (-ų). Patariame sukurti naują temą, o ne rašyti naują pranešimą.

Už neaktyvių temų prikėlimą galite sulaukti įspėjimo ir pranešimo pašalinimo!

Recommended Posts

(redaguota)

Aš žinau tik vieną būdą kaip sutvarkyti tai.

Pirmas žingsnis būtų sužinoti šių durų ID. Antras - atsistok į savo mappo vidurį (maždaug) ir išsaugok koordinates. Trečias - suskaičiuok kiek yra durų.

for(new i = 0; i < DURU_SKAICIUS_CIA; i ++)
{
	RemoveBuildingForPlayer(playerid, OBJEKTO_ID_CIA, ISSAUGOTAS_X, ISSAUGOTAS_Y, ISSAUGOTAS_Z, 75.0);
}

P.S. jeigu ne visos durys išsitrins, padidink radiusą.

Redaguota , nario Silvestras V.
(redaguota)
prieš 12 valandas(-ų), Inv1s parašė:

Dar geresnis būdas: sužinoti objekto id, atsirasti tašką (vidurį), nuo kurio range sunaikintu objektus nurodytus pagal id.


RemoveBuildingForPlayer(playerid, objekto_id, x, y, z, range);

Šioje situacijoje ciklas apskritai nėra reikalingas.

Ne objekto id, o objekto modelį :) 

--

IT: Kadangi funkcija RemoveBuildingForPlayer turi 1000 eilučių limitą (t.y. negalima įdėti į GM daugiau nei 1000 eilučių tos funkcijos) siūlyčiau paprasčiausiai to pastato, kurį nori panaikinti pasiimti centro koordinates, išsimatuoti range ir vietoj objekto modelio įrašyti -1, tuomet su viena eilute sunaikinsi visus objektus esančius tame range. *Tik nežinau ar nesunaikins grindų, pasitestuok.

Redaguota , nario br1tas
(redaguota)
prieš 2 valandas(-ų), br1tas parašė:

Ne objekto id, o objekto modelį :) 

--

IT: Kadangi funkcija RemoveBuildingForPlayer turi 1000 eilučių limitą (t.y. negalima įdėti į GM daugiau nei 1000 eilučių tos funkcijos) siūlyčiau paprasčiausiai to pastato, kurį nori panaikinti pasiimti centro koordinates, išsimatuoti range ir vietoj objekto modelio įrašyti -1, tuomet su viena eilute sunaikinsi visus objektus esančius tame range. *Tik nežinau ar nesunaikins grindų, pasitestuok.

Pasitaisiau, drauguži. Beje, atrodo, kad ne eilučių tiek negali turėti, o apskritai negali būti sunaikinta daugiau nei 1000 objektų.

Redaguota , nario Inv1s

logo.png

Ši tema yra neaktyvi. Paskutinis pranešimas šioje temoje buvo prieš 2058 dienas (-ų). Patariame sukurti naują temą, o ne rašyti naują pranešimą.

Už neaktyvių temų prikėlimą galite sulaukti įspėjimo ir pranešimo pašalinimo!

Prisijungti prie diskusijos

Palikti atsakymą galite iš karto, o užsiregistruoti vėliau. Jeigu jau turite paskyrą mūsų forume, Prisijunkite.

Svečias
Atsakyti šioje temoje...

×   Įklijuotas tekstas turi teksto formatavimą.   Pašalinti teksto formatavimą

  Galimi tik 75 veidukai.

×   Nuoroda buvo automatiškai įterpta.   Įterpti nuorodą paprastai

×   Jūsų ankstesnis pranešimas buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   Jūs negalite įkelti nuotraukas tiesiogiai.Įkelkite arba įdėkite nuotraukas iš URL.

  • Šiame puslapyje naršo:   0 nariai

    • Nėra registruotų narių peržiūrinčių šį forumą.

Skelbimai



×
×
  • Sukurti naują...