Peršokti į turinį
  • ŽAIDIMAI
  • , ŽAIDIMAI
  • ŽAIDIMAI

Paaiškinkit man vieną dalyka dėl sublime text 3


Ši tema yra neaktyvi. Paskutinis pranešimas šioje temoje buvo prieš 1888 dienas (-ų). Patariame sukurti naują temą, o ne rašyti naują pranešimą.

Už neaktyvių temų prikėlimą galite sulaukti įspėjimo ir pranešimo pašalinimo!

Recommended Posts

Sveiki, ar čia normalus greitis kad tiek laiko kompiliuoja modo kodą?

Pawn compiler 3.2.3664	 	 	Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase

Header size:          20276 bytes
Code size:          3433500 bytes
Data size:          4948600 bytes
Stack/heap size:      16384 bytes; estimated max. usage: unknown, due to recursion
Total requirements: 8418760 bytes
[Finished in 27.3s]

 

Tarp Gamemode'o eilučių yra: 65161

Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

Normalus laikas. Sublime Text yra teksto editorius, o ne kompiliatorius, kompiliuoji su tuo pačiu senu kompiliatoriumi (arba Zeex PAWN kompiliatoriumi, jeigu jį naudoji). 

Štai kelios temos apie optimizaciją. Paskaityk jas, paskaityk komentarus, pabandyk suprasti kodėl taip, o ne kitaip. Bet neužsiciklink, kad viską reikia optimizuoti iki paskutinio bito - tai, kad tu 5 metų laikotarpiu procesoriui sutaupysi 2ms yra praktiškai nevertinga ir tuo atveju kodo įskaitomumas/logika/tvarkingas dizainas daug geriau už optimizaciją/greitį/ir pnš.

https://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=580289

https://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=482840&page=4 - AndreT ir Y_Less komentarai labai teisingi.

https://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=571550&page=2 - Y_Less komentaras temoje (tema yra jo senas gidas apie optimizaciją)

Pasirūpink, kad nedarytum paprastų klaidų kaip: pasidarai stringą 999 dydžio, nors išvesti ant ekrano žmogui gali tik max 144 simbolių. Tad iššvaistai daug atminties. 

Pasitvarkyk dizainą kodo - jeigu ciklas vyksta iki kol randi kažką, tai radus ir atlikus veiksmus jį nutrauk su break;, o ne tęsk toliau beprasmę paiešką.

Jeigu iteruoji 100 elementų ir tau visiem reik priskirti pvz. žaidėjo vairuojamo automobilio ID, tai nenaudok GetPlayerVehicleId(); kiekvienoje ciklo iteracijoje, iškelk ID gavimą prieš ciklą ir tada priskirk tik kintamąjį.

Žinok, kada reikia naudoti switch, kada if/else if/else.

Ir t.t., ir panašiai. Pasiskaityk apie įvairiausias duomenų struktūras, algoritmus, projektavimo pavyzdžius.

 

prieš 15 valandas(-ų), Minerva parašė:

#pragma dynamic 10000

Viršuje pačiame gamemode.

Tu taip neišsprendi problemos, tiesiog užsidengi akis ir ją ignoruoji. Blogai parinktas dizainas GM'ui yra problema, kurią reikia spręsti.

https://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=569978

https://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=480439

Redaguota , nario JonasP
Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

Ši tema yra neaktyvi. Paskutinis pranešimas šioje temoje buvo prieš 1888 dienas (-ų). Patariame sukurti naują temą, o ne rašyti naują pranešimą.

Už neaktyvių temų prikėlimą galite sulaukti įspėjimo ir pranešimo pašalinimo!

Prisijungti prie diskusijos

Palikti atsakymą galite iš karto, o užsiregistruoti vėliau. Jeigu jau turite paskyrą mūsų forume, Prisijunkite.

Svečias
Atsakyti šioje temoje...

×   Įklijuotas tekstas turi teksto formatavimą.   Pašalinti teksto formatavimą

  Galimi tik 75 veidukai.

×   Nuoroda buvo automatiškai įterpta.   Įterpti nuorodą paprastai

×   Jūsų ankstesnis pranešimas buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   Jūs negalite įkelti nuotraukas tiesiogiai.Įkelkite arba įdėkite nuotraukas iš URL.

  • Šiame puslapyje naršo:   0 nariai

    • Nėra registruotų narių peržiūrinčių šį forumą.

Skelbimai


×
×
  • Sukurti naują...