zeth

Paaiškinkit man vieną dalyka dėl sublime text 3

Recommended Posts

Sveiki, ar čia normalus greitis kad tiek laiko kompiliuoja modo kodą?

Pawn compiler 3.2.3664	 	 	Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase

Header size:          20276 bytes
Code size:          3433500 bytes
Data size:          4948600 bytes
Stack/heap size:      16384 bytes; estimated max. usage: unknown, due to recursion
Total requirements: 8418760 bytes
[Finished in 27.3s]

 

Tarp Gamemode'o eilučių yra: 65161

Dalintis šį pranešimą


Nuoroda iki šio pranešimo
Dalintis per kitą puslapį

Normalus laikas. Sublime Text yra teksto editorius, o ne kompiliatorius, kompiliuoji su tuo pačiu senu kompiliatoriumi (arba Zeex PAWN kompiliatoriumi, jeigu jį naudoji). 

Štai kelios temos apie optimizaciją. Paskaityk jas, paskaityk komentarus, pabandyk suprasti kodėl taip, o ne kitaip. Bet neužsiciklink, kad viską reikia optimizuoti iki paskutinio bito - tai, kad tu 5 metų laikotarpiu procesoriui sutaupysi 2ms yra praktiškai nevertinga ir tuo atveju kodo įskaitomumas/logika/tvarkingas dizainas daug geriau už optimizaciją/greitį/ir pnš.

https://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=580289

https://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=482840&page=4 - AndreT ir Y_Less komentarai labai teisingi.

https://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=571550&page=2 - Y_Less komentaras temoje (tema yra jo senas gidas apie optimizaciją)

Pasirūpink, kad nedarytum paprastų klaidų kaip: pasidarai stringą 999 dydžio, nors išvesti ant ekrano žmogui gali tik max 144 simbolių. Tad iššvaistai daug atminties. 

Pasitvarkyk dizainą kodo - jeigu ciklas vyksta iki kol randi kažką, tai radus ir atlikus veiksmus jį nutrauk su break;, o ne tęsk toliau beprasmę paiešką.

Jeigu iteruoji 100 elementų ir tau visiem reik priskirti pvz. žaidėjo vairuojamo automobilio ID, tai nenaudok GetPlayerVehicleId(); kiekvienoje ciklo iteracijoje, iškelk ID gavimą prieš ciklą ir tada priskirk tik kintamąjį.

Žinok, kada reikia naudoti switch, kada if/else if/else.

Ir t.t., ir panašiai. Pasiskaityk apie įvairiausias duomenų struktūras, algoritmus, projektavimo pavyzdžius.

 

prieš 15 valandas(-ų), Minerva parašė:
#pragma dynamic 10000

Viršuje pačiame gamemode.

Tu taip neišsprendi problemos, tiesiog užsidengi akis ir ją ignoruoji. Blogai parinktas dizainas GM'ui yra problema, kurią reikia spręsti.

https://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=569978

https://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=480439

Redaguota , nario JonasP

Dalintis šį pranešimą


Nuoroda iki šio pranešimo
Dalintis per kitą puslapį

Prisijungti prie diskusijos

Palikti atsakymą galite iš karto, o užsiregistruoti vėliau. Jeigu jau turite paskyrą mūsų forume, Prisijunkite.

Svečias
Atsakyti šioje temoje...

×   Įklijuotas tekstas turi teksto formatavimą.   Pašalinti teksto formatavimą

  Galimi tik 75 veidukai.

×   Nuoroda buvo automatiškai įterpta.   Įterpti nuorodą paprastai

×   Jūsų ankstesnis pranešimas buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Šiame puslapyje naršo:   0 nariai

    Nėra registruotų narių peržiūrinčių šį forumą.

  • eneba
  • eneba
  • eneba



  • SuperGames programele
  • SuperGames programele