Peršokti į turinį
  • ŽAIDIMAI
  • , ŽAIDIMAI
  • ŽAIDIMAI

Ši tema yra neaktyvi. Paskutinis pranešimas šioje temoje buvo prieš 5072 dienas (-ų). Patariame sukurti naują temą, o ne rašyti naują pranešimą.

Už neaktyvių temų prikėlimą galite sulaukti įspėjimo ir pranešimo pašalinimo!

Recommended Posts

Sveiki, pristatysiu jums pamoka /kliutis (Ji yra ne mano! Ikeliau kad butu lengviau jums ieskot)

..................................................................................................

Na su draugu dabar kaip ir kuriame serveri ir užsimanėme komandos /kliutis, paaiškinsiu ką ji daro.

/kliutis - tai skirta pastatyti kokia nors kliūti. Aš naudosiu 978 modelį.

Taigi šitą komandą galima pritaikyti GRP serveriams, bet galima naudoti ir FreeRoom'uose, kai vedi event ir panašiai.

Taigi pradedame.

1. Reikėtu susikurti kintamus kurie padės mums išimti ir tikrinti ar žaidėjas pastatęs kliūtį. Rašome kažkur viršuje:

new kliutis[MAX_PLAYERS], kliutisyra[MAX_PLAYERS];

..................................................................................................

2. Dabar po public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) callback'u dedame šį kodą:

if(!strcmp(cmdtext, "/kliutis", true))

{

if(kliutisyra[playerid] == 0)// tikrina ar žaidėjas nepastatęs kliūties

{

new Float:x, Float:y, Float:z, Float:Angle; //sukuriame kintamuosius

GetPlayerPos(playerid, x, y, z); // gauname žaidėjo pozicija

GetPlayerFacingAngle(playerid, Angle); // gauname jo "veido" ašį

kliutis[playerid] = CreateObject(978, x, y ,z, 0.0, 0.0, Angle, 96.0); // kuriame objektą

SendClientMessage(playerid, 0x0080FFFF, "Padariai kliuti"); // Parašome žinute

kliutisyra[playerid] = 1; // padarome kintamąjį į 1 reikšme

}

else //jeigu kliutisyra = 1 tai bus žiamiau pateiktas algoritmas

{

SendClientMessage(playerid, 0x0080FFFF, "Tu jau esi pastates kliuti, rasyk /ikliutis, kad isimti"); //parašome žinutę

}

return 1;

}

if(!strcmp(cmdtext, "/ikliutis", true))

{

DestroyObject(kliutis[playerid]); //naikiname objektą

kliutisyra[playerid] = 0; // pastatome kintamąjį į reikšme 0, kad žaidėjas galėtu vel statyti kliūti

return 1;

}

Na ir tiek iš šitos "sunkios" pamokos, tikiuosi padėjau ;] Pirma pamoka visgi ;]

Rašiau pamoką neįsitikinęs ar tikrai veiks kai bus daugiau žaidėju, mat niekaip tų portų negalių atsidaryti ;Pp

Jei kilo bėdų, rašome žemiau

www.cRPG.Lt - Country " RPG " !

  • ,
Čia Kiek Supratau Visi Žaidėjai Gali Statyti Kliūtį...

Nu cia kazkaip nelabai ....

  • Parašė po 1 mėnesio...

Ši tema yra neaktyvi. Paskutinis pranešimas šioje temoje buvo prieš 5072 dienas (-ų). Patariame sukurti naują temą, o ne rašyti naują pranešimą.

Už neaktyvių temų prikėlimą galite sulaukti įspėjimo ir pranešimo pašalinimo!

Svečias
Ši tema yra užrakinta.
  • Šiame puslapyje naršo:   0 nariai

    • Nėra registruotų narių peržiūrinčių šį forumą.

Skelbimai



×
×
  • Sukurti naują...