Peršokti į turinį
  • ŽAIDIMAI
  • , ŽAIDIMAI
  • ŽAIDIMAI

Dingsta texdraw panaudojus komanda


Ši tema yra neaktyvi. Paskutinis pranešimas šioje temoje buvo prieš 2336 dienas (-ų). Patariame sukurti naują temą, o ne rašyti naują pranešimą.

Už neaktyvių temų prikėlimą galite sulaukti įspėjimo ir pranešimo pašalinimo!

Recommended Posts

Sveiki. Tokia bėdą kai žmogus parašo /salmas jam dingsta vienas textdraw. t.y jų yra 3.      Dėl šios eilutės kuri yra apačioj dingsta textdraw

PVZ:

1. Lietuvos 2. Miestelių 3. Gyvenimas

Naudoju komandą betkokiu komanda kurioje yra     ShowInfoText(playerid, "~g~Pakeitei lyti!", 3000, true);

                    2. Miestelių 3. Gyvenimas

 

 

 

 

Eilutė

        ShowInfoText(playerid, "~g~Užsidėjai šalmą!", 3000, true);

TextDraw:

    LogoTD[playerid][0] = CreatePlayerTextDraw(playerid, 9.844450, 321.617828, "Lietuvos");
    PlayerTextDrawLetterSize(playerid, LogoTD[playerid][0], 0.400000, 1.600000);
    PlayerTextDrawAlignment(playerid, LogoTD[playerid][0], 1);
    PlayerTextDrawColor(playerid, LogoTD[playerid][0], 10289151);
    PlayerTextDrawSetShadow(playerid, LogoTD[playerid][0], 0);
    PlayerTextDrawSetOutline(playerid, LogoTD[playerid][0], 0);
    PlayerTextDrawBackgroundColor(playerid, LogoTD[playerid][0], 255);
    PlayerTextDrawFont(playerid, LogoTD[playerid][0], 1);
    PlayerTextDrawSetProportional(playerid, LogoTD[playerid][0], 1);
    PlayerTextDrawSetShadow(playerid, LogoTD[playerid][0], 0);

Redaguota , nario Litukas123
Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

prieš 15 valandas(-ų), ES.^ parašė:

Tai, kad nelabai yra skirtumas ką naudoti: global ar player.
TS, textdraw'as šalinamas ar paslepiamas? Arba susimaišo textdraw'ų ID, arba kažkur paslepi/ištrini textdraw'ą. Parodyk ShowInfoText funkciją.

Dingsta tas textdraw. Jo net sugrąžint neeina. Bet dingsta tik vienas. Tada kažkaip subuginau, kad pirmo nerodytu, tada dingo antras.

 

COMMAND:pakeistilyti(playerid, params[])
{
    if(playerDB[playerid][admin] < 4) return 0;
    new skaicius,id;
    if(sscanf(params, "ud",id,skaicius)) return SendClientMessage(playerid, BLUE, "* Pakeisti lytį : /pakeistilyti [V_P] [ID]");
    else if(id == INVALID_PLAYER_ID) return SendClientMessage(playerid, RED, "* Tokio žaidėjo nėra");
    else
    {
        playerDB[id][lytis] = skaicius;
        ShowInfoText(playerid, "~r~Pakeitei lyti!", 3000, true);
    }
    return true;
}

Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

17 minutes prieš, ES.^ parašė:

Žiūrėk visur modo aplankale, įrašyk funkcijos pavadinimą į paiešką.

stock ShowInfoText(playerid, tekstas[], ShowTime, bool: WithSound)
{
    if(playerDB[playerid][InfoText] == INVALID_PLAYER_TEXT_DRAW)
    {
        playerDB[playerid][InfoText] = CreateInfoText(playerid, tekstas);

        PlayerTextDrawShow(playerid, playerDB[playerid][InfoText]);

        SetTimerEx("HideInfoText", ShowTime, false, "i", playerid);
    }
    else
    {
        HideInfoText(playerid);
        playerDB[playerid][InfoText] = CreateInfoText(playerid, tekstas);

        PlayerTextDrawShow(playerid, playerDB[playerid][InfoText]);

        SetTimerEx("HideInfoText", ShowTime, false, "i", playerid);
    }

    if(WithSound) { PlayerPlaySound(playerid, 1057, 0.0, 0.0, 0.0); }
    return 1;
}

Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

3 minutes prieš, ES.^ parašė:

Parodyk HideInfoText ir CreateInfoText funkcijas.

public HideInfoText(playerid)
{
    if(playerDB[playerid][InfoText] != INVALID_PLAYER_TEXT_DRAW)
    {
        PlayerTextDrawHide   (playerid, playerDB[playerid][InfoText]);
        PlayerTextDrawDestroy(playerid, playerDB[playerid][InfoText]);
        
        playerDB[playerid][InfoText] = INVALID_PLAYER_TEXT_DRAW;
    }
    return 1;
}

ir nžn tiksliai ar šitas:

stock PlayerText: CreateInfoText(playerid, tekstas[])
{
    new PlayerText: InfoTextdraw;

    InfoTextdraw = CreatePlayerTextDraw(playerid, 13, 150, tekstas);

    PlayerTextDrawUseBox         (playerid, InfoTextdraw, 1);
    PlayerTextDrawBoxColor       (playerid, InfoTextdraw, 0x00000099);
    PlayerTextDrawTextSize       (playerid, InfoTextdraw, 159, 81);
    PlayerTextDrawAlignment      (playerid, InfoTextdraw, 0);
    PlayerTextDrawBackgroundColor(playerid, InfoTextdraw, 0x000000ff);
    PlayerTextDrawFont           (playerid, InfoTextdraw, 1);
    PlayerTextDrawLetterSize     (playerid, InfoTextdraw, 0.33, 1);
    PlayerTextDrawColor          (playerid, InfoTextdraw, 0xffffffff);
    PlayerTextDrawSetOutline     (playerid, InfoTextdraw, 1);
    PlayerTextDrawSetProportional(playerid, InfoTextdraw, 1);
    PlayerTextDrawSetShadow      (playerid, InfoTextdraw, 1);

    return(InfoTextdraw);
}

 

Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

4 minutes prieš, ES.^ parašė:

Pabandyk OnPlayerConnect parašyt tokį kodą:


playerDB[playerid][InfoText] = INVALID_PLAYER_TEXT_DRAW;

Ir peržiūrėk visą modą, ar nėra jame kažko panašaus, pvz.:


playerDB[playerid][InfoText] = 1;
playerDB[playerid][InfoText] = 2;
playerDB[playerid][InfoText] = <kažkas>;

 

Veikia! Dėkui labai!!!

Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

Ši tema yra neaktyvi. Paskutinis pranešimas šioje temoje buvo prieš 2336 dienas (-ų). Patariame sukurti naują temą, o ne rašyti naują pranešimą.

Už neaktyvių temų prikėlimą galite sulaukti įspėjimo ir pranešimo pašalinimo!

Svečias
Ši tema yra užrakinta.
  • Šiame puslapyje naršo:   0 nariai

    • Nėra registruotų narių peržiūrinčių šį forumą.

Skelbimai


×
×
  • Sukurti naują...