Peršokti į turinį
  • ŽAIDIMAI
  • , ŽAIDIMAI
  • ŽAIDIMAI

Ši tema yra neaktyvi. Paskutinis pranešimas šioje temoje buvo prieš 5111 dienas (-ų). Patariame sukurti naują temą, o ne rašyti naują pranešimą.

Už neaktyvių temų prikėlimą galite sulaukti įspėjimo ir pranešimo pašalinimo!

Recommended Posts

Sveiki visi,kviečiu jūs pažaisti LABAI įdomu internetinį žaidimą

http://riteriai.draugas.lt/?recruit=1H117237

http://riteriai.draugas.lt/?recruit=1H117237

http://riteriai.draugas.lt/?recruit=1H117237

Plačiau:

Šiame nemokamame naršykliniame žaidime tau nieko nereikia atsisiųsti!

Gali pradėti žaisti iš karto, nes registracija tetrunka kelias minutes.

Šioje viduramžių strategijoje galėsi pasirinkti tautą iš 11 tautų, susikurti savo unikalią strategiją, apmokyti 16 skirtingų karių, sutiksi 11 unikalių karių, galėsi statyti įvairius pastatus, vystyti 13 įgūdžių ir mėgautis daugeliu kitų žaidimo ypatybių. Tai puiki pramoga, tačiau gali pajusti ir nusivylimo kartėlį, nes reikės kovoti su tūkstančiais žaidėjų iš viso pasaulio, tad gali patirti tiek pergalių, tiek ir pralaimėjimų.

Atnaujinimai 3.1 :

1. Klano pokalbiai

Tik VIP nariai gali rašyti žinutes.

Temos pakeitimas kainuoja 10 auksinių.

Ne VIP nariai gali tik skaityti žinutes/

Kuo ilgiau esate neaktyvus pokalbiuose, tuo rečiau atsinaujina žinutės.

2. Veterano tobulinimai

Veterano tobulinimas = 11tas pėstininkų ir raitelių tobulinimas = 6tas karo mašinų tobulinimas.

Kainuoja 200 auksinių arba resursų, kurių kiekis priklauso pasaulio greičio.

trukmė 4-6 val., jeigu mokama auksiniais, 48-96 val., jeigu mokama resursais (trukmė priklauso pasaulio greičio).

Kiekvienam kariui galima patobulinti arba Veterano puolimą arba Veterano gynybą.

3. Pasiekimai

Iš viso yra 50 pasiekimų.

Kiekvienas pasiekimas gali būti įvykdytas vieną kartą per raundą.

Jeigu pasiekimas buvo įvykdytas prieš atsirandant pasiekimų sistemai, už daugelį pasiekimų apdovanojimas jau nebeskiriamas, tačiau yra išimčių: Mano kaimas, Mano miestelis, Mano miestas, Mano tvirtovė, Karalysčių užkariautojas, Pilių užkariautojas, Viduramžių komanda, Tvirti ryšiai, Karalių loterija, Specialiosios pajėgos, Bajorų ketinimai, Resursų pirkėjas, Gerovės metas, Sutartys ir diplomatija, Tegyvuoja valdovas ir kiti).

___________________________________________

1. Tamsiojo Riterio pilys

Dabar bus 4 Tamsiojo Riterio pilių lygiai. Pilys skirsis pagal pastatų lygius, karių kiekius ir išgaunamų resursų kiekį.

Lengviausia užkariauti Tamsiojo Riterio 1 lygio pilį. Aukštesnius lygius sunkiau.

Bet kokio lygio Tamsiojo Riterio pilis turi šias savybes:

Visi įgūdžiai meistro lygio;

Visų pilių lygis 36;

Visos pilys pažymėtos kaip neaktyvios ir kiekvienas gali užpulti jas;

Pradinė ištikimybė yra 20 000;

Pastatai yra skirtingo lygio, priklausomai nuo pilies lygio;

Resursų įplaukos yra mažesnės. Jos priklauso nuo pilies lygio.

Pilyse yra 8 karių rikiuotės, kurios keičiasi atsitiktine tvarka;

Visi kariai maksimaliai ištobulinti;

Tamsiojo Riterio pilį galima nugriauti, tačiau jos negalima paskelbti sostine. Nugriautoje pilyje visi pastatai tampa tokio pačio lygio, kaip prieš užkariavimą.

Klanas gauna taškus už Tamsiojo Riterio pilis;

Į šią pilį negalima siųsti pastiprinimo;

Kariuomenė pilyje neatsinaujina.

Skirtingo lygio Tamsiojo Riterio pilių ypatybės:

1 lygis

Šio lygio Tamsiojo Riterio pilis klanui prideda 1 tašką per valandą Klanų reitinge. Pilyje išgaunama 10% mažiau resursų. Iš viso yra 400 šio lygio pilių. Pilyje yra 25 620 populiacijos kariuomenė.

2 lygis

Šio lygio Tamsiojo Riterio pilis klanui prideda 2 taškus per valandą Klanų reitinge. Pilyje išgaunama 20% mažiau resursų. Iš viso yra 400 šio lygio pilių. Pilyje yra 34 920 populiacijos kariuomenė.

3 lygis

Šio lygio Tamsiojo Riterio pilis klanui prideda 5 taškus per valandą Klanų reitinge.Taip pat ją užkariavus iš karto suteikiamas 50 taškų priedas. Pilyje išgaunama 50% mažiau resursų. Iš viso yra 250 šio lygio pilių. Pilyje yra 56 900 populiacijos kariuomenė.

4 lygis

Šio lygio Tamsiojo Riterio pilis klanui prideda 10 taškų per valandą Klanų reitinge. Taip pat ją užkariavus iš karto suteikiamas 200 taškų priedas. Pilyje išgaunama 50% mažiau resursų. Iš viso yra 250 šio lygio pilių. Pilyje yra 101 700 populiacijos kariuomenė.

2. Šnipinėjimas

Jei šnipinėjimas sėkmingas, žaidėjas gali gauti informaciją netgi apie karių ginklų lygius ir populiaciją kasyklose. Šią informaciją galima gauti tik tuo atveju, jeigu šnipinėjimo žygis yra paskatintas ir daugiau kaip 85% žvalgų grįžta atgal.

3. 4 lygio orderis

Su 4 lygio orderiu, galima turėti iš viso 11 pilių ir ištobulinti tautų unikalius karius.

1. Gynybos tobulinimas - prideda 50% daugiau gyvybių tautos unikaliam kariui. Jis kainuoja 50 x unikalaus tautos kario kaina ir visas procesas užtrunka 10 val. laiko įprastinio greičio pasauliuose.

Pavyzdys: Samurajus kainuoja 150 aukso, 250 geležies, 50 medienos, 100 maisto, tad tobulinimas kainuos 50 kartų brangiau: 7500 aukso, 12500 geležies, 2500 medienos ir 5000 maisto.

2. Puolimo tobulinimas - prideda 50% daugiau gyvybių unikaliam tautos kariui. Jis kainuoja 50 x unikalaus tautos kario kaina ir visas procesas užtrunka 10 val. laiko įprastinio greičio pasauliuose.

3. Specialaus priedo tobulinimas - tobulina specialių unikalaus tautos kario . Jis kainuoja 100 x unikalaus tautos kario kaina ir visas procesas užtrunka 14 val. laiko įprastinio greičio pasauliuose. Lentelėje surašyta, kokį priedą prideda šis tobulinimas kiekvienam unikaliam tautos kariui:

Tautos unikalus karys Pridedamas priedas

Samurajus Padidina maksimalų atgaivintų karių kiekį iki 800

Janičaras Padidina maksimalų įgūdį iki 22%

Būgnininkas Padidina maksimalų įgūdį iki 44%

Alebardininkas Padidina maksimalų įgūdį iki 60%

Kryžiuočių riteris Padidina maksimalų įgūdį iki 60%

Huskarlas Padidina makstimalų įgūdį iki 29% (su įgūdžio priedu iki -39%

Čingischano sargybinis Padidina maksimalų įgūdį iki 40%

Apgulties bokštas Prideda 5% priedą prie visų karo mašinų puolimo ir padidina tikimybę nugriauti pastatą iki 60%

Karvedys Padidina maksimalų įgūdį iki 55%

Vienuolis Padidina maksimalų įgūdį iki 20%

Tangra dvasininkas Padidina maksimalų įgūdį iki 21%

4. Karo mašinos

Karo mašinos turi didesnes tikimybes sunaikinti pastatus. Naujos tikimybės yra:

. Katapulta - 0.05% tikimybė sunaikinti pastatą (0.03% - 2.5 versijoje);

. Trebišetas - 0.07% tikimybė sunaikinti pastatą (0.05% - 2.5 versijoje);

Daugiau apie karo mašinų galimybę sunaikinti pastatus gali paskaityti ČIA

5. Patarėjas

Iš viso bus 26 naujos intriguojančios užduotys. Dalis užduočių yra iš 2.5 versijos.

6. Klano patarėjas

Klano patarėjas kiekvienam vadui skiria 3 užduotis, kurias reikės įvykdyti tam, kad klanas gautų įvairius apdovanojimus.

1 užduotis: Klanas turi turėti 3 narius.

Apdovanojimas: Nemokamas klano herbas savaitei.

2 užduotis: Paskelbti 3 politikas (karą arba taiką) vienu metu.

Apdovanojimas: Galimybė paskelbti dar vien karą kitam klanui (4 vietoj l).

3 užduotis: Užkariauti visų lygių Tamsiojo Riterio pilis

Apdovanojimas: 200 taškų klano taškų..

7. Pabaigti tobulinimą

Bus galimybė pabaigti tobulinimą iš karto. Tai padaryti bus galima vieną kartą per parą ir kiekviena likusi valanda iki tobulinimo pabaigos kainuos 15 auksinių.

8. Atgauti įgūdžio taškus

Bus galima atgauti daugiau įgūdžių taškų - 20 įgūdžių taškų per raundą.

9. Ritualai

Atliekant ritualus bus galima laimėti 3 kartus didesnius apdovanojimus greituose pasauliuose (2-5 greičio pasauliuose) ir 6 kartus didesnius apdovanojimus ypatingai greituose pasauliuose (6-10 greičio pasauliuose). Didesni priedai bus resursams ir kariuomenei.

10. Paskatintų žygių grįžimas

Grįžus paskatintam žygiui (nepriėjus tikslo) bus galimybė susigrąžinti dalį auksinių. Už bet kokį paskatinimą (išskyrus greičio) bus grąžinama 90% auksinių atgal. Už greičio paskatinimą auksiniai bus grąžinami taip:

jei žygis grįžo, nuėjęs 10% distancijos, žaidėjas gaus 90% sumokėtų auksinių;

jei žygis grįžo, nuėjęs 11-20% distancijos, žaidėjas gaus 80% sumokėtų auksinių;

jei žygis grįžo, nuėjęs 21-30% distancijos, žaidėjas gaus 70% sumokėtų auksinių;

jei žygis grįžo, nuėjęs 31-40% distancijos, žaidėjas gaus 60% sumokėtų auksinių;

jei žygis grįžo, nuėjęs 41-50% distancijos, žaidėjas gaus 50% sumokėtų auksinių;

jei žygis grįžo, nuėjęs 51-60% distancijos, žaidėjas gaus 40% sumokėtų auksinių;

jei žygis grįžo, nuėjęs 61-70% distancijos, žaidėjas gaus 30% sumokėtų auksinių;

jei žygis grįžo, nuėjęs 71-80% distancijos, žaidėjas gaus 20% sumokėtų auksinių;

jei žygis grįžo, nuėjęs 81-90% distancijos, žaidėjas gaus 10% sumokėtų auksinių;

jei žygis grįžo, nuėjęs 90% distancijos, žaidėjas auksinių nebesusigrąžins.

11. Tamsiojo Riterio pilių paieška

Bus galimybė ieškoti Tamsiojo Riterio pilių (tik VIP).

12. Paskatinti pirklių žygiai

Žaidėjai galės paskatinti pirklių žygius (jų greitį ir nešamą krovinį).

13. Antras sostinės keitimas

Pirmas sostinės keitimas bus nemokamas, tačiau žaidėjas galės vėl keisti sostinę, jei bus įvykdytos šios sąlygos:

. bus praėję bent 96 val. nuo ankstesnio sostinės keitimo;

. pirmas sostinės keitimas nieko nekainuoja, antras 200 auksinių;

. pilys, kurių ištikimybė žemesnė negu 10 000 negalės būti paskelbtos sostine (išskyrus pirmą keitimą);

. puolamos pilys negalės būti paskelbtos sostine (išskyrus pirmą keitimą).

14. Neliečiamybė

Bus viena papildoma neliečiamybė, kuri kainuos 200 auksinių. Jos nebus galima aktyvuoti, jei nuo praėjusios neliečiamybės bus praėję 48 val.

15. Resursų pirkimas

Bus galimybė nusipirkti resursus antrą kartą per parą:

bus galima nusipirkti tik vieno iš resursų kiekį, pagaminamą per 10 val;

kaina 30 auksinių;

ši galimybė bus tik tokiu atveju, jei žaidėjas pasinaudos pirmuoju pirkimu ir tik 24 val.

16. Nauja grafika

Pastatų grafika bus visiškai nauja. Kiekvienos tautos orderis skirsis.

17. Klano vado teisės

Klano vadas turės tas pačias teises klane ir dukteriniame klane.

18. Sukurti klaną

Žaidėjai negalės sukurti klano, kol nepasieks 3 lygio.

19. Klano politikos informacija

Prie klano politikos bus skelbiama, koks klano narys ir kada paskelbė politiką.

20. Nebus apribojimų klano politikai

Galima bus paskelbti neribotą kiekį karų, tačiau tik 3 pirmieji suteiks patirties priedą (kai klanas pabaigs antrą užduotį - keturi).

21.Išvalyti mūšio simuliatorių

Bus mygtukas, kurį paspaudus, bus išvalytas mūšio stimuliatorius.

22. Tobulinimo informacija

Kai bus paleistas tobulinimas, bus rašoma, kuri sritis yra tobulinama.

23. Mainų žygio trukmė

Pasiūlyme bus rašomas mainų žygio trukmės laikas.

24. Žygio rikiuotė

Išsiųsto žygio rikiuotė bus rašoma žygio informacijoje.

Ši tema yra neaktyvi. Paskutinis pranešimas šioje temoje buvo prieš 5111 dienas (-ų). Patariame sukurti naują temą, o ne rašyti naują pranešimą.

Už neaktyvių temų prikėlimą galite sulaukti įspėjimo ir pranešimo pašalinimo!

Svečias
Ši tema yra užrakinta.
  • Šiame puslapyje naršo:   0 nariai

    • Nėra registruotų narių peržiūrinčių šį forumą.

Skelbimai



×
×
  • Sukurti naują...