Peršokti į turinį
Negalima prašyti ar platinti betkokių žaidimą (multiplayer) palengvinančių programų ir scriptų! Kitaip bus taikoma 1.21. taisyklė

[SCR] Anti vehicle damage with parachute (v3)


ES.^

Ši tema yra neaktyvi. Paskutinis pranešimas šioje temoje buvo prieš 3058 dienas (-ų). Patariame sukurti naują temą, o ne rašyti naują pranešimą.

Už neaktyvių temų prikėlimą galite sulaukti įspėjimo ir pranešimo pašalinimo!

Recommended Posts

[sCR] Anti vehicle damage with parachute


Aprašymas:
Skriptas neleidžia padaryti žalos transporto priemonėms naudojant parašiutą. Jeigu žmogus spaudžia KEY_FIRE (LMB/CTRL) parašiutą pakeičia į 0 slot'o ginklą.
Skriptas (v3):
if((newkeys & KEY_FIRE) || (newkeys & KEY_SECONDARY_ATTACK) && (newkeys & KEY_HANDBRAKE))
{
        new AI = GetPlayerAnimationIndex(playerid), wi[2];
        if(GetPlayerWeapon(playerid) == 46 && !(AI == 958 || AI == 959 || AI == 961 || AI == 962 || AI == 971 || AI == 1134 || AI == 1195))
        {
                ClearAnimations(playerid);
                ApplyAnimation(playerid, "PED", "IDLE_tired", 4.1, 0, 1, 1, 0, 1);
                GetPlayerWeaponData(playerid, 0, wi[0], wi[1]);
                SetPlayerArmedWeapon(playerid, wi[0]);
        }
}
OLD:


Skriptas (v1):

if(newkeys == KEY_FIRE)
{
        new AI = GetPlayerAnimationIndex(playerid), wi[2];
        if(GetPlayerWeapon(playerid) == 46 && !(AI == 958 || AI == 959 || AI == 961 || AI == 962 || AI == 1134 || AI == 1195))
        {
                GetPlayerWeaponData(playerid, 0, wi[0], wi[1]);
                SetPlayerArmedWeapon(playerid, wi[0]);
        }
}
Skriptas (v2):
if((newkeys & KEY_FIRE) || (newkeys & KEY_SECONDARY_ATTACK) && (newkeys & KEY_HANDBRAKE))
{
        new AI = GetPlayerAnimationIndex(playerid), wi[2];
        if(GetPlayerWeapon(playerid) == 46 && !(AI == 958 || AI == 959 || AI == 961 || AI == 962 || AI == 1134 || AI == 1195))
        {
                ClearAnimations(playerid);
                ApplyAnimation(playerid, "PED", "IDLE_tired", 4.1, 0, 1, 1, 0, 1);
                GetPlayerWeaponData(playerid, 0, wi[0], wi[1]);
                SetPlayerArmedWeapon(playerid, wi[0]);
        }
}


* Idėja nulaižyta nuo sarg'o, kiek žinau.

Autorius: Aš (ES.^ a.k.a johurt).

Redaguota , nario ES.^
Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

  • Parašė po 2 savaičių...
  • Parašė po 3 savaičių...
  • Parašė po 2 mėnesių...

Ši tema yra neaktyvi. Paskutinis pranešimas šioje temoje buvo prieš 3058 dienas (-ų). Patariame sukurti naują temą, o ne rašyti naują pranešimą.

Už neaktyvių temų prikėlimą galite sulaukti įspėjimo ir pranešimo pašalinimo!

Prisijungti prie diskusijos

Palikti atsakymą galite iš karto, o užsiregistruoti vėliau. Jeigu jau turite paskyrą mūsų forume, Prisijunkite.

Svečias
Atsakyti šioje temoje...

×   Įklijuotas tekstas turi teksto formatavimą.   Pašalinti teksto formatavimą

  Galimi tik 75 veidukai.

×   Nuoroda buvo automatiškai įterpta.   Įterpti nuorodą paprastai

×   Jūsų ankstesnis pranešimas buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   Jūs negalite įkelti nuotraukas tiesiogiai.Įkelkite arba įdėkite nuotraukas iš URL.

  • Šiame puslapyje naršo:   0 nariai

    • Nėra registruotų narių peržiūrinčių šį forumą.

Skelbimai


×
×
  • Sukurti naują...