Peršokti į turinį
  • ŽAIDIMAI
  • , ŽAIDIMAI
  • ŽAIDIMAI

Prasau padekit dosiu +rep


Ši tema yra neaktyvi. Paskutinis pranešimas šioje temoje buvo prieš 5217 dienas (-ų). Patariame sukurti naują temą, o ne rašyti naują pranešimą.

Už neaktyvių temų prikėlimą galite sulaukti įspėjimo ir pranešimo pašalinimo!

Recommended Posts

Susirandi failą vip.txt o aš naudosiu pluginą uzas , atsidaryk ta failą su notepad ir rasi maždaug tokia informaciją






adminoteisiuinfom.jpg <---- Če gali redaguotis , pasikeisti paveikslėli gali tik nenutrink kabučių.


Ban Privilegija <---- Če gali redaguotis.

Kick Privilegija <---- Če gali redaguotis.

Slap/Slay Privilegija <---- Če gali redaguotis.

Map Keitimo Privilegija <---- Če gali redaguotis.

Slot reservacija. <---- Če gali redaguotis.


Kiek kainuoja Uzas?

Uzo kaina: 5 LT.
<---- Če gali redaguotis, pasikeisk kainą viską.
Del Uzo admin skype:vitaxas22


;]]

Svečias

Wa radau tik nezinau kur rasyti

-- Papildyta --

#include

#include

#include

#include

#define Keysrod (1<<0) | (1<<1) | (1<<9)

#define DAMAGE_RECIEVED

static const COLOR[] = "5lt menesiui Visam laikui 15lt"

static const CONTACT[] = "jokez2"

new bool:g_vipmenu

new bool:g_grenades

new mpd

new mkb

new mhb

new health_add

new health_add_hs

new health_max

new nKiller

new nKiller_hp

new nHp_add

new nHp_max

new AWP_Active

new Menu_Active

new bool:HasC4[33]

new bool:HasFLASHBANG[33]

new bool:HasHEGRENADE[33]

new bool:HasSMOKEGRENADE[33]

new round = 1

new MsgSayText

new maxplayers

new g_HudSync_Damage

#if defined DAMAGE_RECIEVED

new g_HudSync_Damage2

#endif

public plugin_init()

{

register_plugin("VIP", "2.06", "Godlike.Lt")

register_cvar("amx_contactinfo", CONTACT, FCVAR_SERVER)

mpd = register_cvar("amx_vip_mpd", "3")

mkb = register_cvar("amx_vip_mkb", "500")

mhb = register_cvar("amx_vip_mhb", "200")

health_add = register_cvar("amx_vip_hp", "15")

health_add_hs = register_cvar("amx_vip_hp_hs", "25")

health_max = register_cvar("amx_vip_hp_max", "100")

AWP_Active = register_cvar("amx_vip_awp_active", "1")

Menu_Active = register_cvar("amx_vip_menu_active", "1")

register_event("Damage", "on_damage", "b", "2!0", "3=0", "4!0")

register_event("Damage", "Damage", "b")

register_event("DeathMsg", "death_msg", "a")

register_event("DeathMsg", "hook_death", "a", "1>0")

register_event("CurWeapon", "Cur_Weapon", "be", "1=1")

register_logevent("logevent_Round_Start", 2, "1=Round_Start")

register_menucmd(register_menuid("rod"), Keysrod, "Pressedrod")

register_clcmd("awp", "HandleCmd")

register_clcmd("sg550", "HandleCmd")

register_clcmd("g3sg1", "HandleCmd")

register_clcmd("say /noriuvip", "ShowMotd")

register_clcmd("say", "handle_say")

new mapname[32]

get_mapname(mapname, 31)

if (equali(mapname, "cs_", 3) || equali(mapname, "de_", 3) || equali(mapname, "knas_", 3) || equali(mapname, "mini_", 3) || equali(mapname, "surf_", 3))

{

g_vipmenu = true

g_grenades = true

}

if (equali(mapname, "35hp_", 3) || equali(mapname, "aim_", 3) || equali(mapname, "awp_", 3))

{

g_vipmenu = false

g_grenades = false

}

else if (equali(mapname, "aim_", 3) || equali(mapname, "fy_", 3))

{

g_vipmenu = true

g_grenades = false

}

MsgSayText = get_user_msgid("SayText")

maxplayers = get_maxplayers()

g_HudSync_Damage = CreateHudSyncObj()

#if defined DAMAGE_RECIEVED

g_HudSync_Damage2 = CreateHudSyncObj()

#endif

}

public on_damage(id)

{

new attacker = get_user_attacker(id)

#if defined DAMAGE_RECIEVED

if (is_user_connected(id) && is_user_connected(attacker))

if (get_user_flags(attacker) & ADMIN_LEVEL_H)

{

new damage = read_data(2)

set_hudmessage(255, 0, 0, 0.45, 0.50, 2, 0.1, 3.0, 0.1, 0.1, -1)

ShowSyncHudMsg(id, g_HudSync_Damage2, "%i^n", damage)

#else

if (is_user_connected(attacker) && if(get_user_flags(attacker) & ADMIN_LEVEL_H))

{

new damage = read_data(2)

#endif

set_hudmessage(0, 100, 200, -1.0, 0.55, 2, 0.1, 3.0, 0.02, 0.02, -1)

ShowSyncHudMsg(attacker, g_HudSync_Damage, "%i^n", damage)

}

}

public Damage(id)

{

new weapon, hitpoint, attacker = get_user_attacker(id, weapon, hitpoint)

if(attacker <= maxplayers && is_user_alive(attacker) && attacker != id)

if(get_user_flags(attacker) & ADMIN_LEVEL_H)

{

new money = read_data(2) * get_pcvar_num(mpd)

if (hitpoint == 1)

money += get_pcvar_num(mhb)

cs_set_user_money(attacker, cs_get_user_money(attacker) + money)

}

}

public death_msg()

{

if (read_data(1) <= maxplayers && read_data(1) && read_data(1) != read_data(2))

cs_set_user_money(read_data(1), cs_get_user_money(read_data(1)) + get_pcvar_num(mkb) - 300)

}

public hook_death()

{

nKiller = read_data(1)

if ((read_data(3) == 1) && (read_data(5) == 0))

{

nHp_add = get_pcvar_num(health_add_hs)

}

else

nHp_add = get_pcvar_num(health_add)

nHp_max = get_pcvar_num(health_max)

if(!(get_user_flags(nKiller) & ADMIN_LEVEL_H))

return

nKiller_hp = get_user_health(nKiller)

nKiller_hp += nHp_add

if(nKiller_hp > nHp_max)

nKiller_hp = nHp_max

set_user_health(nKiller, nKiller_hp)

message_begin(MSG_ONE, get_user_msgid("ScreenFade"), {0,0,0}, nKiller)

write_short(1<<10)

write_short(1<<10)

write_short(0x0000)

write_byte(0)

write_byte(0)

write_byte(200)

write_byte(75)

message_end()

}

public logevent_Round_Start()

{

round++

new players[32], player, pnum

get_players(players, pnum, "a")

for(new i = 0; i < pnum; i++)

{

player = players

if(get_user_flags(player) & ADMIN_LEVEL_H)

{

give_item(player, "item_kevlar")

give_item(player, "item_assaultsuit")

if (g_grenades)

{

give_item(player, "weapon_flashbang")

give_item(player, "weapon_flashbang")

give_item(player, "weapon_hegrenade")

give_item(player, "weapon_smokegrenade")

}

give_item(player, "item_thighpack")

if(!get_pcvar_num(Menu_Active))

return PLUGIN_CONTINUE

if (g_vipmenu)

{

if (round > 3)

Showrod(player)

}

}

}

return PLUGIN_HANDLED

}

public Showrod(id)

{

if (g_vipmenu)

{

show_menu(id, Keysrod, "\rVIP Guns:\R\dgodlike.lt^n^n\r1. \wM4A1 & Deagle ^n\r2. \wAK47 & Deagle ^n^n\r0. \wExit ^n", -1, "rod")

}

return PLUGIN_CONTINUE

}

public Pressedrod(id, key)

{

switch(key)

{

case 0:

{

if (user_has_weapon(id, CSW_C4) && get_user_team(id) == 1)

HasC4[id] = true

else

HasC4[id] = false

if (user_has_weapon(id, CSW_FLASHBANG))

HasFLASHBANG[id] = true

else

HasFLASHBANG[id] = false

if (user_has_weapon(id, CSW_HEGRENADE))

HasHEGRENADE[id] = true

else

HasHEGRENADE[id] = false

if (user_has_weapon(id, CSW_SMOKEGRENADE))

HasSMOKEGRENADE[id] = true

else

HasSMOKEGRENADE[id] = false

strip_user_weapons(id)

give_item(id, "weapon_m4a1")

give_item(id, "ammo_556nato")

give_item(id, "ammo_556nato")

give_item(id, "ammo_556nato")

give_item(id, "weapon_deagle")

give_item(id, "ammo_50ae")

give_item(id, "ammo_50ae")

give_item(id, "ammo_50ae")

give_item(id, "ammo_50ae")

give_item(id, "ammo_50ae")

give_item(id, "weapon_knife")

if (HasC4[id])

{

give_item(id, "weapon_c4")

cs_set_user_plant(id)

}

if (HasFLASHBANG[id])

{

give_item(id, "weapon_flashbang")

give_item(id, "weapon_flashbang")

}

if (HasHEGRENADE[id])

{

give_item(id, "weapon_hegrenade")

}

if (HasSMOKEGRENADE[id])

{

give_item(id, "weapon_smokegrenade")

}

}

case 1:

{

if (user_has_weapon(id, CSW_C4) && get_user_team(id) == 1)

HasC4[id] = true

else

HasC4[id] = false

if (user_has_weapon(id, CSW_FLASHBANG))

HasFLASHBANG[id] = true

else

HasFLASHBANG[id] = false

if (user_has_weapon(id, CSW_HEGRENADE))

HasHEGRENADE[id] = true

else

HasHEGRENADE[id] = false

if (user_has_weapon(id, CSW_SMOKEGRENADE))

HasSMOKEGRENADE[id] = true

else

HasSMOKEGRENADE[id] = false

strip_user_weapons(id)

give_item(id, "weapon_ak47")

give_item(id, "ammo_762nato")

give_item(id, "ammo_762nato")

give_item(id, "ammo_762nato")

give_item(id, "weapon_deagle")

give_item(id, "ammo_50ae")

give_item(id, "ammo_50ae")

give_item(id, "ammo_50ae")

give_item(id, "ammo_50ae")

give_item(id, "ammo_50ae")

give_item(id, "weapon_knife")

if (HasC4[id])

{

give_item(id, "weapon_c4")

cs_set_user_plant(id)

}

if (HasFLASHBANG[id])

{

give_item(id, "weapon_flashbang")

give_item(id, "weapon_flashbang")

}

if (HasHEGRENADE[id])

{

give_item(id, "weapon_hegrenade")

}

if (HasSMOKEGRENADE[id])

{

give_item(id, "weapon_smokegrenade")

}

}

case 9:

{

}

}

return PLUGIN_CONTINUE

}

public HandleCmd(id)

{

if (!get_pcvar_num(AWP_Active))

return PLUGIN_CONTINUE

if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)

return PLUGIN_CONTINUE

client_print(id, print_center, "* Sniperiniai ginklai tik VIP'ams *")

return PLUGIN_HANDLED

}

public Cur_Weapon(id)

{

if (!get_pcvar_num(AWP_Active))

return PLUGIN_CONTINUE

new WeaponID = read_data(2)

new mapname[32]

get_mapname(mapname, 31)

if (equali(mapname, "awp_", 3))

return PLUGIN_CONTINUE

else

{

if (WeaponID == CSW_AWP || WeaponID == CSW_SG550 || WeaponID == CSW_G3SG1)

{

if (!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))

{

client_print(id, print_center, "* Sniperiniai ginklai tik VIP'ams *")

client_cmd(id, "drop")

}

}

}

return PLUGIN_HANDLED

}

public ShowMotd(id)

{

show_motd(id, "vip.txt")

}

public handle_say(id)

{

new said[192]

read_args(said, 192)

if (contain(said, "/vip") != -1)

set_task(0.1, "print_adminlist", id)

return PLUGIN_CONTINUE

}

public print_adminlist(user)

{

new adminnames[33][32]

new message[256]

new contactinfo[256], contact[112]

new id, count, x, len

for(id = 1; id <= maxplayers; id++)

if(is_user_connected(id))

if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)

get_user_name(id, adminnames[count++], 31)

len = format(message, 255, "%s Prisijunge VIP'ai: ", COLOR)

if(count > 0)

{

for(x = 0; x < count; x++)

{

len += format(message[len], 255-len, "%s%s ", adminnames[x], x < (count - 1) ? ", " : "")

if(len > 96)

{

print_message(user, message)

len = format(message, 255, "%s ", COLOR)

}

}

print_message(user, message)

}

else

{

len += format(message[len], 255-len, "Nera prisijungusiu VIP'u.")

print_message(user, message)

}

get_cvar_string("amx_contactinfo", contact, 63)

if(contact[0])

{

format(contactinfo, 111, "%s Contact Server Admin -- %s", COLOR, contact)

print_message(user, contactinfo)

}

}

public client_authorized(id)

{

set_task(35.0, "PrintText", id)

}

public PrintText(id)

{

new message[256]

format(message, 255, "^x04[VIP]^x01 Rasyk:^x03 /noriuvip^x01 kad pamatytum VIP statusa.")

print_message(id, message)

return PLUGIN_CONTINUE

}

print_message(id, msg[])

{

message_begin(MSG_ONE, MsgSayText, {0,0,0}, id)

write_byte(id)

write_string(msg)

message_end()

}

public client_connect(id)

{

new name[32]

get_user_info(id, "name", name, 31)

if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H) {

set_hudmessage(200, 0, 0, 0.05, 0.65, 2, 0.02, 30.0, 0.03, 0.3, 5)

show_hudmessage(0, "Special VIP %s prisijunge!",name)

}

}

wa toks

-- Papildyta --

Dosiu rep padek

-- Papildyta --

Dosiu rep padek

Visą šitą tekstą įsirašyk į text dokumentą. Po to text dokumente viršuje yra failas(file) ir spaudi išsaugoti kaip..(save as..) į failo pavadinimo vietą įrašai: vip.sma Sekantis etapas. vip.sma failą keli į savo serverio addons/scripting folderį ir spaudi compile.exe kad sukompiliuotų. Palauki.Savo amxx failą rasi compiled folderyje. Kaip įsidėti pluginą į serverį rasi internete. Vip.txt susikuri arba tiesiog susirandi internete. Google visagalė dėl serverio gali ir nepatingėt.

Visą šitą tekstą įsirašyk į text dokumentą. Po to text dokumente viršuje yra failas(file) ir spaudi išsaugoti kaip..(save as..) į failo pavadinimo vietą įrašai: vip.sma Sekantis etapas. vip.sma failą keli į savo serverio addons/scripting folderį ir spaudi compile.exe kad sukompiliuotų. Palauki.Savo amxx failą rasi compiled folderyje. Kaip įsidėti pluginą į serverį rasi internete. Vip.txt susikuri arba tiesiog susirandi internete. Google visagalė dėl serverio gali ir nepatingėt.

net ne :D Čia .sma failui kodas. :)) Nueik į valve/cstrike. Susikurk vip.txt tada ten su html kodais, parašyk visą info pvž:

body

{

background-color: #000000;

font-family:Verdana,Tahoma;

}

Ką gauni būdamas V.I.P?

Raund'o pradžioje gausite pasirinkti V.I.P Menu:

vip.jpg

Slap/slay komandos ir imunitecija su rezervacija. :)

Rašymas per admin chat visomis spalvomis

V.I.P skinas

Kiek kainuoja V.I.P?

V.I.P kaina: 5LT/Men tele2 papildymu.

Del V.I.P susisiekit su Admin skype: rašyk savo skype

original_img.png

Nauja taisyklė:

- Norint pakelti temą į sąrašo viršų, prašome naudotis mygtuku "Pakelti temą". Žodžiai kaip "BUMP,UP" yra draudžiami.

Ši tema yra neaktyvi. Paskutinis pranešimas šioje temoje buvo prieš 5217 dienas (-ų). Patariame sukurti naują temą, o ne rašyti naują pranešimą.

Už neaktyvių temų prikėlimą galite sulaukti įspėjimo ir pranešimo pašalinimo!

Prisijungti prie diskusijos

Palikti atsakymą galite iš karto, o užsiregistruoti vėliau. Jeigu jau turite paskyrą mūsų forume, Prisijunkite.

Svečias
Atsakyti šioje temoje...

×   Įklijuotas tekstas turi teksto formatavimą.   Pašalinti teksto formatavimą

  Galimi tik 75 veidukai.

×   Nuoroda buvo automatiškai įterpta.   Įterpti nuorodą paprastai

×   Jūsų ankstesnis pranešimas buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   Jūs negalite įkelti nuotraukas tiesiogiai.Įkelkite arba įdėkite nuotraukas iš URL.

  • Šiame puslapyje naršo:   0 nariai

    • Nėra registruotų narių peržiūrinčių šį forumą.

Skelbimai



×
×
  • Sukurti naują...