Peršokti į turinį
  • ŽAIDIMAI
  • , ŽAIDIMAI
  • ŽAIDIMAI

Keli nauji callback!


cathien //

Ši tema yra neaktyvi. Paskutinis pranešimas šioje temoje buvo prieš 3487 dienas (-ų). Patariame sukurti naują temą, o ne rašyti naują pranešimą.

Už neaktyvių temų prikėlimą galite sulaukti įspėjimo ir pranešimo pašalinimo!

Recommended Posts

Sveiki, benaršydamas forum.sa-mp.com atradau gan gerą dalykėlį. Kelias naujas callbackus ir kelias f-jas.

 

Naujo callback ( public )

// Called when a player pauses their game.
forward OnPlayerPause(playerid);

// Called when a player returns to the game.
forward OnPlayerResume(playerid, time);

// Called when a player starts holding a key.
forward OnPlayerHoldingKey(playerid, keys);

// Called when a player releases a key.
forward OnPlayerReleaseKey(playerid, keys, time);

// Called when a player falls from a tall height.
forward OnPlayerFall(playerid, Float:height, Float:damage);

// Called when a player loses packets.
forward OnPlayerPacketLoss(playerid, Float:oldloss, Float:newloss);

// Called when a player crashes their vehicle.
forward OnPlayerCrashVehicle(playerid, vehicleid, Float:damage);

// Called when a player uses a vending machine.
forward OnPlayerUseVending(playerid);

// Called when a player's FPS change.
forward OnPlayerFPSChange(playerid, oldfps, newfps);

// Called when a player jacks another player's vehicle.
forward OnPlayerCarJack(playerid, targetid, vehicleid);

// Called when a player completely uses up all ammo in their weapon.
forward OnPlayerWeaponEmpty(playerid, weaponid);

// Called when a player shoots another player in their team.
forward OnPlayerFriendlyFire(playerid, targetid, weaponid);

// Called when a player aims at another player.
forward OnPlayerTargetPlayer(playerid, targetid, weaponid);

// Called when a player explicitly disables textdraw selection mode.
forward OnPlayerDisableCursor(playerid);

// Called when a player shoots more ammo than their weapon's clip can hold.
forward OnPlayerAntiReload(playerid, weaponid);

// Called when a player's animation finishes.
forward OnPlayerAnimationFinish(playerid, animlib[], animname[]);

// Called when a player is reloading their weapon.
forward OnPlayerReloadWeapon(playerid, weaponid, ammo);

// Called when a player is burning from fire.
forward OnPlayerBurning(playerid, status);

// Called when a player aims a weapon.
forward OnPlayerAiming(playerid, weaponid, status);

// Called when a player takes a picture with their camera.
forward OnPlayerTakePicture(playerid);

Naujos f-jos

// Returns 1 if the player is paused.
stock IsPlayerPaused(playerid);

// Returns 1 if the player is holding the key.
stock IsPlayerHoldingKey(playerid, keys);

// Returns the player's packet loss.
stock Float:GetPlayerPacketLoss(playerid);

// Returns the time that the player has been paused.
stock GetPlayerPausedTime(playerid);

// Returns 1 if the player is near any vending machine.
stock IsPlayerNearVending(playerid);

// Returns the player's FPS amount.
stock GetPlayerFPS(playerid);

// Returns 1 if the player is burning.
stock IsPlayerBurning(playerid);

// Returns 1 if the player is aiming.
stock IsPlayerAiming(playerid);

Naudojimo pavyzdžiai

public OnPlayerResume(playerid, time)
{
    new
        str[48];

    format(str, sizeof(str), "You've been paused for %d milliseconds.", time);
    return SendClientMessage(playerid, -1, str);
}

public OnPlayerCrashVehicle(playerid, vehicleid, Float:damage)
{ 
    SendClientMessage(playerid, 0xFF0000FF, "You have crashed your vehicle!");
    SendClientMessage(playerid, 0xFF0000FF, "Learn how to drive, please!");
    return 1;
}

Siuntimas - 

Pastebin
GitHub

 

Made by: Emmet_

Source: http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=490436

Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

aš čia žiūriu, kad visi idiotiškų teorijų prisimastę yra... tai HP padidina iki 200 tai FPS... kas toliau? Galva žmogeliuko padidina?

Ne, sobeitas gali nuimti FPS limitus, aš su savo beast pc ant samp gaunu 100 FPS o ant BF4 125 FPS, ant  GTA Sa yra užmestas FPS limitas ( max 100 or 30 with vsync on ), o su sobeit galima jį nusiimti, tačiau jis nėra nustatytas by default, todėl tas GetPlayerFPS tikrai naudos nauduos.

Su HP esu kaškada girdėjas, kad nustato į 200 prieš žaidėjui spawninantis, bet man rodos, kad tai buvo išimta.

 

Tačiau yra keli realūs būdai kaip galima sužinoti ar žaidėjas sobeiteris, bet tikslumas tik 65% beto tai galima apeiti.

Redaguota , nario Expert*
Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

O kaip nustatej jog tikslumas 65 procentai o ne 70, arba 75 arba 66?

Dariau pakartotina detect daug kartų poto paėmiau bendra vidurki, kiek kartų pavyko pasakyti, kad tai sob. Yra versija kurios detectinti išvis neina. Beto man atrodo, kad turėtum žinoti kaip detectinti sobeit ...

Redaguota , nario Expert*
Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

Ši tema yra neaktyvi. Paskutinis pranešimas šioje temoje buvo prieš 3487 dienas (-ų). Patariame sukurti naują temą, o ne rašyti naują pranešimą.

Už neaktyvių temų prikėlimą galite sulaukti įspėjimo ir pranešimo pašalinimo!

Prisijungti prie diskusijos

Palikti atsakymą galite iš karto, o užsiregistruoti vėliau. Jeigu jau turite paskyrą mūsų forume, Prisijunkite.

Svečias
Atsakyti šioje temoje...

×   Įklijuotas tekstas turi teksto formatavimą.   Pašalinti teksto formatavimą

  Galimi tik 75 veidukai.

×   Nuoroda buvo automatiškai įterpta.   Įterpti nuorodą paprastai

×   Jūsų ankstesnis pranešimas buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   Jūs negalite įkelti nuotraukas tiesiogiai.Įkelkite arba įdėkite nuotraukas iš URL.

  • Šiame puslapyje naršo:   0 nariai

    • Nėra registruotų narių peržiūrinčių šį forumą.

Skelbimai


×
×
  • Sukurti naują...