Peršokti į turinį
  • ŽAIDIMAI
  • , ŽAIDIMAI
  • ŽAIDIMAI

Vienas projektas gali turėti tik VIENĄ TEMĄ! Už daugiau nei vienos temos turėjimą tokios pačios bus taikoma 1.4. taisyklė.

Naujas Zombie: 4 Darkness + Damage MOD[/skill] serveris

Matelis

Ši tema yra neaktyvi. Paskutinis pranešimas šioje temoje buvo prieš 590 dienas (-ų). Patariame sukurti naują temą, o ne rašyti naują pranešimą.

Už neaktyvių temų prikėlimą galite sulaukti įspėjimo ir pranešimo pašalinimo!

Sveiki , atsidare vienintelis Lietuvoje , unikalus Zombie Darkness serveris.

Jis yra damage tipo , t.y. lvl kyla ne pagal nuzudymus , o pagal padaryta zala zombiams.Pasiekus 23 ir perejus i kita lwl zaidejas gauna 1 skill ir parases komanda: /skill gali keltis kokia nors galia , tai unikalu  , ne daugelyje swarm'u yra /power , kas jau daugeliui zaideju iprasta.

Pats Zombie Darkness 4 modas visiskai neprimena iprasto ZM plague , jis padarytas pagal CSO zaidimo modifikacija.

Placiau pasiskaityti apie si moda galite jo kurejo svetaineje:

http://idiasvn.net/enter/zombie-4-darkness

Serveryje yra unikalus unlockai is CSO.Adminai turi labai gerus unlockus , tokius kaip "Aeolis" , "Cyclone" , "Janus-VII" , "Janus-IX"..

Visus kvieciame ismeginti sio modo ir pastoviai zaisti serveryje!

Serverio IP adresas: 188.165.206.223:27017

Serverio web adresas: www.usercs.com

Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

• Parašė po 8 metų...

I would like to have those file if you don't mind, I really do miss playing this mod it was by far the best! is there any chance you can send me the damage mod file?

9/14/2014 3:10 PM, Matelis parašė:

Hello, the only unique Zombie Darkness server in Lithuania is opening.

It is of the damage type, that is, the lvl rises not according to the kills, but according to the damage done to the zombies. After reaching 23 and moving to another lwl, the player gets 1 skill and signs the command: /skill can raise some power, it is unique, not many swarms have it /power , which is common to many gamers.

The Zombie Darkness 4 mod itself does not resemble the usual ZM plague at all, it is made according to the CSO game modification.

You can read more about this mod on its creator's website:

The server has unique unlocks from CSO. Admins have very good unlocks, such as "Aeolis", "Cyclone", "Janus-VII", "Janus-IX"..

We invite everyone to try this mod and play regularly on the server!

Server IP address:  188.165.206.223:27017

Server web address: www.usercs.com

I really loved that server! please let me have that damage gunxp mode! I want those days back 

9/14/2014 3:10 PM, Matelis parašė:

Hello, the only unique Zombie Darkness server in Lithuania is opening.

It is of the damage type, that is, the lvl rises not according to the kills, but according to the damage done to the zombies. After reaching 23 and moving to another lwl, the player gets 1 skill and signs the command: /skill can raise some power, it is unique, not many swarms have it /power , which is common to many gamers.

The Zombie Darkness 4 mod itself does not resemble the usual ZM plague at all, it is made according to the CSO game modification.

You can read more about this mod on its creator's website:

The server has unique unlocks from CSO. Admins have very good unlocks, such as "Aeolis", "Cyclone", "Janus-VII", "Janus-IX"..

We invite everyone to try this mod and play regularly on the server!

Server IP address:  188.165.206.223:27017

Server web address: www.usercs.com

is there any chance you gonna open another server like that ever again? if not please send me the damage gunxp file. it would be better if you open the server thought 

Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

Ši tema yra neaktyvi. Paskutinis pranešimas šioje temoje buvo prieš 590 dienas (-ų). Patariame sukurti naują temą, o ne rašyti naują pranešimą.

Už neaktyvių temų prikėlimą galite sulaukti įspėjimo ir pranešimo pašalinimo!

Prisijungti prie diskusijos

Palikti atsakymą galite iš karto, o užsiregistruoti vėliau. Jeigu jau turite paskyrą mūsų forume, Prisijunkite.

Svečias
Atsakyti šioje temoje...

×   Įklijuotas tekstas turi teksto formatavimą.   Pašalinti teksto formatavimą

Galimi tik 75 veidukai.

×   Nuoroda buvo automatiškai įterpta.   Įterpti nuorodą paprastai

×   Jūsų ankstesnis pranešimas buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   Jūs negalite įkelti nuotraukas tiesiogiai.Įkelkite arba įdėkite nuotraukas iš URL.

• Šiame puslapyje naršo:   0 nariai

• Nėra registruotų narių peržiūrinčių šį forumą.

Skelbimai

• Sukurti naują...