Peršokti į turinį
Negalima prašyti ar platinti betkokių žaidimą (multiplayer) palengvinančių programų ir scriptų! Kitaip bus taikoma 1.21. taisyklė

simple anti drive-by


Fexurious

Ši tema yra neaktyvi. Paskutinis pranešimas šioje temoje buvo prieš 3543 dienas (-ų). Patariame sukurti naują temą, o ne rašyti naują pranešimą.

Už neaktyvių temų prikėlimą galite sulaukti įspėjimo ir pranešimo pašalinimo!

Recommended Posts

Taigi, nusprendžiau pasidalinti paprastu anti-drive by:

 

virsuje modifikacijos, pridedame define:

#define PRESSED(%0)   (((newkeys & (%0)) == (%0)) && ((oldkeys & (%0)) != (%0)))

Ir po OnPlayerKeyStateChange dedame kodą:

if(PRESSED(KEY_HORN) && GetPlayerState(playerid) == PLAYER_STATE_PASSENGER) return PutPlayerInVehicle(playerid, GetPlayerVehicleID(playerid), 1); //ANTI DRIVE BY
Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

Aha... Sodini į vietą "1", t.y. priekyje esančio keleivio. Ištrauka iš wiki:

 

 

If the seat is invalid or is taken, will cause a crash when they EXIT the vehicle.

 

 

Mano alternatyva "anti-drive-by" būtų:

public OnPlayerStateChange(playerid,newstate,oldstate)
{
  if(newstate == PLAYER_STATE_PASSENGER)
  {
     SetPlayerArmedWeapon(playerid, 0);
     return 1;
  }
}
Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

(redaguota)

 

Aha... Sodini į vietą "1", t.y. priekyje esančio keleivio. Ištrauka iš wiki:

 

 

Mano alternatyva "anti-drive-by" būtų:

public OnPlayerStateChange(playerid,newstate,oldstate)
{
  if(newstate == PLAYER_STATE_PASSENGER)
  {
     SetPlayerArmedWeapon(playerid, 0);
     return 1;
  }
}

 apie SetPlayerArmedWeapon(playerid, 0); nepagalvojau, bet ir tik dabar pamačiau ištrauką iš wiki, thanks.

Redaguota , nario Matas F.
Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

Aha... Sodini į vietą "1", t.y. priekyje esančio keleivio. Ištrauka iš wiki:

 

 

Mano alternatyva "anti-drive-by" būtų:

public OnPlayerStateChange(playerid,newstate,oldstate)
{
  if(newstate == PLAYER_STATE_PASSENGER)
  {
     SetPlayerArmedWeapon(playerid, 0);
     return 1;
  }
}
O kaip gi kastetas?

if(newstate == PLAYER_STATE_PASSENGER || newstate == PLAYER_STATE_DRIVER)
{
     new weaponid[2];
     GetPlayerWeaponData(playerid, 0, weaponid[0], weaponid[1]);
     SetPlayerArmedWeapon(playerid, weaponid[0]);
}
Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

O kaip gi kastetas?

if(newstate == PLAYER_STATE_PASSENGER || newstate == PLAYER_STATE_DRIVER)
{
     new weaponid[2];
     GetPlayerWeaponData(playerid, 0, weaponid[0], weaponid[1]);
     SetPlayerArmedWeapon(playerid, weaponid[0]);
}

O ką kastetas? Jo ID yra 1. Betkokiu atveju, transporto priemonėje žaidėjas su kastetu nieko nenuveiks.

Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

Ši tema yra neaktyvi. Paskutinis pranešimas šioje temoje buvo prieš 3543 dienas (-ų). Patariame sukurti naują temą, o ne rašyti naują pranešimą.

Už neaktyvių temų prikėlimą galite sulaukti įspėjimo ir pranešimo pašalinimo!

Prisijungti prie diskusijos

Palikti atsakymą galite iš karto, o užsiregistruoti vėliau. Jeigu jau turite paskyrą mūsų forume, Prisijunkite.

Svečias
Atsakyti šioje temoje...

×   Įklijuotas tekstas turi teksto formatavimą.   Pašalinti teksto formatavimą

  Galimi tik 75 veidukai.

×   Nuoroda buvo automatiškai įterpta.   Įterpti nuorodą paprastai

×   Jūsų ankstesnis pranešimas buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   Jūs negalite įkelti nuotraukas tiesiogiai.Įkelkite arba įdėkite nuotraukas iš URL.

  • Šiame puslapyje naršo:   0 nariai

    • Nėra registruotų narių peržiūrinčių šį forumą.

Skelbimai


×
×
  • Sukurti naują...