Peršokti į turinį
  • ŽAIDIMAI
  • , ŽAIDIMAI
  • ŽAIDIMAI

Ši tema yra neaktyvi. Paskutinis pranešimas šioje temoje buvo prieš 3943 dienas (-ų). Patariame sukurti naują temą, o ne rašyti naują pranešimą.

Už neaktyvių temų prikėlimą galite sulaukti įspėjimo ir pranešimo pašalinimo!

Recommended Posts

(redaguota)

Kadangi aš čia šiaip ar taip, atsakau į didžiąją dalį pagalbos šauksmų, tai pamaniau, jog geriausia būtų tiesiog sukurti temą, kur jūs galėtumėt užduoti visus tuos klausimus - mažiau bereikalingų temų forume bus... Taigi, Minecraft žaidžiu nuo 1.7.3 BETA versijos, kuri buvo išleista 2011-07-8, taigi, jau virš 3 metų, kaip aš žaidžiu šį žaidimą, serverius pradėjau kurti nuo 1.8 BETA versijos, kuri buvo išleista 2011-09-15, taigi, jau beveik 3 metai, kaip aš kuriu/paleidinėju šio žaidimo serverius... Per tą laiką išmokau ko gero, galima sakyti visko, apie įskiepių konfigūravimą, nes tai nėra itin sunku, taigi, kadangi didžioji dalis klausimų bus apie konfigūracijos klaidas, tad, tikrai galėsiu padėti. Tai pat įgavau kažkiek Java kodavimo žinių, nors pažengęs dar itin nesijaučiu ir kol kas deja esu susikonsentravęs ties Bukkit API, bet kažkiek ties tokio tipo klausimais irgi galėčiau padėti, nors tokių nemanau jog itin daug atsiras... Tai pat, galite klausti ir apie problemas iš žaidimo pusės, padėsiu kuo galėsiu, bet iš anksto pasisakau, jog jokiomis Minecraft modifikacijomis aš nesidomiu ir apie jas neturiu beveik jokių žinių... Mažokai išmanau apie kitas platformas. Visą pagalbą teikiu nemokamai... Klausti galite tiek čia, tiek privačiai per Skype, kurios ID rasite mano profilyje, į šio forumo AŽ man dėl pagalbos su Minecraft serveriais nerašykit... Na, tai klauskit, nesidrovėkit... ;)

 

Keletas naudingų nuorodų visiškai žaliems (jog nekiltų visiškai durnų klausimų):

 

Didžioji dalis Minecraft serverių naudoja CraftBukkit platformą.

 

Oficiali pamoka, kaip sukurti CraftBukkit serverį:

http://wiki.bukkit.org/Setting_up_a_server

 

Įskiepius (pluginus) CraftBukkit platformai galite parsisiųsti iš:

http://plugins.bukkit.org/

 

Visas CraftBukkit platformos versijas galite parsisiųsti iš:

http://dl.bukkit.org/downloads/craftbukkit/

 

Oficiali pamoka, kaip sukurti CraftBukkit platformos įskiepį (pažengusiems, mokantiems bent Java pradmenis):

http://wiki.bukkit.org/Plugin_Tutorial

 

 

 
Pagalbą teikiu tik unikaliais klausimas, į kuriuos, taip sau, "pagooglines" atsakymo nerasi, tai pat, padedu su konfigūracijos klaidomis, bei konsolėje metamomis klaidomis. Jei norite jog ką nors už jus surasčiau, ką nors jums atsiųsčiau, ar ką nors už jus padaryčiau - VON IŠ ŠITOS TEMOS!
Redaguota , nario ProGreen

Filthy-Frank.jpg

  • ,

Gera idėja Grynai forume apmažės temų su tais pačiais pagalbos šauksmais .

Tam kartui galbut.

O dabar 1 rimtesnis klausimas - ar imanoma butu parasyti koda bukkitui , kad ismestu spouto text outputa?

Ft:http://www.part.lt/img/1dd6a8a3829366089839a2557f4e1ffb552.PNG kazka panasaus i sita?

Farming simulator 2015 modai!

http://www.ls2k15mods.com/

Tam kartui galbut.

O dabar 1 rimtesnis klausimas - ar imanoma butu parasyti koda bukkitui , kad ismestu spouto text outputa?

Ft:http://www.part.lt/img/1dd6a8a3829366089839a2557f4e1ffb552.PNG kazka panasaus i sita?

 

Ar teisingai tave supratau? Tu nori tą spout funkciją pritaikyt ant paprasto, Vanilla kliento, jog mestų tekstą vidurį ekrano? Ne, tai kol kas neįmanoma, 1.8 atnaujinime bus pridėta ši galimybė...

Filthy-Frank.jpg

(redaguota)

Gal žinai kodėl ant Spigot platformos,neveikiai Itemcase?http://dev.bukkit.org/bukkit-plugins/itemcase/ ta prasme ant slab,neduoda padėti itemus,youtube žiūrėjau pamoka,bandžiau bet neveikiai,ir dar error mėto kaip komanda kokia nors parašau,ps naudoju Spigotmc 1.7.10versija.

 

EDIT.nebereik,pasikeiciau spigotmc versija ir viskas veikiai.

Redaguota , nario Z3kar

Sveikas, gal žinai kodėl neveikia jokia balsavimo sistema? Na žinai kai būna ten kad parašai /vote ir išmeta linkus o ten nuėjus prabalsuoji, ir serve žaidėjas gauna ten kažkokių tai itemų ar pinigų ir pnš. Gavosi va šitaip kai mes bandėm: http://playcraft.lt/vote/

 

Naudojam Spigot 1.7.5 berods, nepamenu tiksliai. Bet kiek žinau nėr skirtumo.

 

Jei gali padėt ar gal net padaryt tą sistemą rašyk į skype: tautvis.jo

Priimu kiekvieno nuomonę skirtingai.

Sveikas, gal žinai kodėl neveikia jokia balsavimo sistema? Na žinai kai būna ten kad parašai /vote ir išmeta linkus o ten nuėjus prabalsuoji, ir serve žaidėjas gauna ten kažkokių tai itemų ar pinigų ir pnš. Gavosi va šitaip kai mes bandėm: http://playcraft.lt/vote/

 

Naudojam Spigot 1.7.5 berods, nepamenu tiksliai. Bet kiek žinau nėr skirtumo.

 

Jei gali padėt ar gal net padaryt tą sistemą rašyk į skype: tautvis.jo

 

Kaip matau, tai tavo ta balsavimo sistema negali prisijungti prie duombazės, todėl ir neveikia... Nurodykite teisingus prisijungimo duomenis prie MySQL ir problema turėtų išsispręsti...

Filthy-Frank.jpg

(redaguota)

Pridėk dar spigot tinklapį :) manyčiau naujokams būtų gerai žinot kad yra ne vien Craftbukkit :D

 

Tegu susižino patys, o tai naudos vietoj CB ir galvos jog tai yra tiesiog "geriau" už CB, o apie jokias jo galimybes ir funkcijas - nežinos...

 

 

Kaip Įkelti pluginą? : D

 

Bet kaip, svarbu jog būtų "poisoned"...

 

 

Prie kurios reikia jungtis prie VPS MySQL ar serverio MySQL?

 

Kaip suprast? Kartais serveris nestovi tame tavo VPS'e ir nenaudoja būtent to VPS'o MySQL? Šiaip ar taip, kaip suprantu, tai tame MySQL būtų saugoma informacija apie prabalsavusius žaidėjus, jog jie negalėtų balsuoti dar kartą per atitinkamą laiko tarpą... Tai čia visiškai nesvarbu ar svetainės į svetainės ar į serverio MySQL išsaugosi visą tą informaciją. Patogiau gi turbūt į svetainės būtų...

Redaguota , nario ProGreen

Filthy-Frank.jpg

(redaguota)

Ar įmanoma perdaryti CraftBukkita taip, kad nuo, bet kokios 1.7.x versijos žaidėjai galėtų eiti į serverį nu ta prasme toks pat variantas, kaip Spigoto, bet ar būtų įmanoma CraftBukkita perdaryti, jei taip, tai kaip?

 

Įmanoma, kadangi tas pats Spigot iš CB atsirado, bet aš nesuprantu, kokio velnio tau to reikia, kai gali tiesiog pasiimti daugeliu aspektų pranašesnį Spigot ir jį naudot...

 

Šiaip ar taip, atpažinimas pagal versiją yra dėl protokolo, kurį unikalų gauna kiekviena Minecraft versija, pagal jį tikrina, ar jis sutampa su serverio protokolu, na ir jei taip - įleidžia į serverį... Bet esmė tame, jog jei serveris nepritaikytas tai versijai, kaip klientas, viskas būna labai nestabilu, iš serverio,  o ypač iš kliento pusės (įvyksta daug klaidų, memory leak'ų, ar net nulūžta serveris/klientas), visam tam daug labiau pritaikytas Spigot iš bendro kodo pusės (mažiau tų klaidų), nei CB, tad, jei norėsi šią funkciją padaryti bent jau tokios kokybės, kokia yra Spigot'e, tai reikės labai daug ką keisti...

 

Kliento protokolą atpažysta "net.minecraft.server" pakete esanti klasė "NetworkManager", joje ko gero ir galėtum simuliuoti skirtingų protokolų palaikymą, bet klausimas, ar to tikrai reikia?

 

NetworkManager src:

https://github.com/Bukkit/CraftBukkit/blob/master/src/main/java/net/minecraft/server/NetworkManager.java

 

Daugiau informacijos:

http://minecraft.gamepedia.com/Classic_server_protocol#Protocol_Data_Types

http://wiki.vg/Protocol_History#1.7.6

http://wiki.vg/Protocol

Redaguota , nario ProGreen

Filthy-Frank.jpg

Įmanoma, kadangi tas pats Spigot iš CB atsirado, bet aš nesuprantu, kokio velnio tau to reikia, kai gali tiesiog pasiimti daugeliu aspektų pranašesnį Spigot ir jį naudot...

 

Šiaip ar taip, atpažinimas pagal versiją yra dėl protokolo, kurį unikalų gauna kiekviena Minecraft versija, pagal jį tikrina, ar jis sutampa su serverio protokolu, na ir jei taip - įleidžia į serverį... Bet esmė tame, jog jei serveris nepritaikytas tai versijai, kaip klientas, viskas būna labai nestabilu, iš serverio,  o ypač iš kliento pusės (įvyksta daug klaidų, memory leak'ų, ar net nulūžta serveris/klientas), visam tam daug labiau pritaikytas Spigot iš bendro kodo pusės (mažiau tų klaidų), nei CB, tad, jei norėsi šią funkciją padaryti bent jau tokios kokybės, kokia yra Spigot'e, tai reikės labai daug ką keisti...

 

Kliento protokolą atpažysta "net.minecraft.server" pakete esanti klasė "NetworkManager", joje ko gero ir galėtum simuliuoti skirtingų protokolų palaikymą, bet klausimas, ar to tikrai reikia?

 

NetworkManager src:

https://github.com/Bukkit/CraftBukkit/blob/master/src/main/java/net/minecraft/server/NetworkManager.java

 

Daugiau informacijos:

http://minecraft.gamepedia.com/Classic_server_protocol#Protocol_Data_Types

http://wiki.vg/Protocol_History#1.7.6

http://wiki.vg/Protocol

Dėkui už informacija, pasilieku ant Spigoto :)

Ši tema yra neaktyvi. Paskutinis pranešimas šioje temoje buvo prieš 3943 dienas (-ų). Patariame sukurti naują temą, o ne rašyti naują pranešimą.

Už neaktyvių temų prikėlimą galite sulaukti įspėjimo ir pranešimo pašalinimo!

Prisijungti prie diskusijos

Palikti atsakymą galite iš karto, o užsiregistruoti vėliau. Jeigu jau turite paskyrą mūsų forume, Prisijunkite.

Svečias
Atsakyti šioje temoje...

×   Įklijuotas tekstas turi teksto formatavimą.   Pašalinti teksto formatavimą

  Galimi tik 75 veidukai.

×   Nuoroda buvo automatiškai įterpta.   Įterpti nuorodą paprastai

×   Jūsų ankstesnis pranešimas buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   Jūs negalite įkelti nuotraukas tiesiogiai.Įkelkite arba įdėkite nuotraukas iš URL.

  • Šiame puslapyje naršo:   0 nariai

    • Nėra registruotų narių peržiūrinčių šį forumą.

Skelbimai




×
×
  • Sukurti naują...