Peršokti į turinį
  • ŽAIDIMAI
  • , ŽAIDIMAI
  • ŽAIDIMAI

Ši tema yra neaktyvi. Paskutinis pranešimas šioje temoje buvo prieš 5234 dienas (-ų). Patariame sukurti naują temą, o ne rašyti naują pranešimą.

Už neaktyvių temų prikėlimą galite sulaukti įspėjimo ir pranešimo pašalinimo!

Recommended Posts

Hitman:Contracts

Kažkada senai senai, prieš dvidešimt keturis milijonus baitų ( 2000m. gruodį ), žaidimų pasaulį išvydo vienas geriausių visų laikų action žaidimų „Hitman codename 47". Žaidėjai turėjo galimybę atsidurti slaptoje kriminalinėje laboratorijoje sukurto samdomo žudiko kailyje. Hitman: ContractsAštrus žaidimo siužetas, įsimenantys veikėjai, labai realistiška tiems laikams grafika, sulaukė tik geriausių atsiliepimų iš žaidėjų, bei kritikų. Praėjus beveik dviems metams, buvo išleista žaidimo apie žudiką kodiniu vardu 47 antroji dalis - „Hitman 2: Silent Assassin". Ir vėl kūrinys sulaukė didžiulio pasisekimo. Antrasis „Hitman" ilgai buvo vienas perkamiausių žaidimų daugelyje pasaulio šalių ir vėl tapo vienu geriausių savo žanre. Ir štai šių metų pavasarį danų firma „IO

ssl1091273825.jpg

trečią serijos apie klonuotą samdomą žudiką dalį – „Hitman: Contracts".

Žaidimas prasideda tuo, kad eilinė skustagalvio žudiko nr.47 užduotis Prancūzijoje, vos netampa jam paskutinė. Po pasalos, tik per stebuklą likęs gyvas, bet stipriai sužeistas ir persekiojamas gausaus specialiosios paskirties būrio, jis sugeba pasislėpti apleistame viešbutyje, kur jo laukia sunki, kovos dėl gyvybės naktis. Žmogui gyvenimas yra duodamas tik kartą, ir kaip taisyklė, pačiu netinkamiausiu momentu. Kodėl 47 – asis pakliuvo į tokį, rožėmis tikrai nenuklotą gyvenimo vingį? Kas galėjo trokšti jam blogo ( juk visi, kas turėjo garbės su juo susipažinti, jau senai buvo gavę kontrolinį bučinį į galvą ), kas pakišo jį čia – Prancūzijoje? Įstumtas į nepavydėtiną padėtį plikis bando prisiminti visas savo misijas ir stengiasi suvokti, kur gi čia šuo pakastas, ....ir štai pažaliuoja akyse (kas visai nereiškia, kad atėjo pavasaris)........atsiminimai prasideda.

Pirmiausiai žaidėjas nukeliamas į Rumuniją – į gimtąją samdinio laboratoriją, iš kur ir atplaukia pirmi nr.47 prisiminimai. šia esančiame psichiatrinės ligoninės priestate, laimingas ir neturintis problemų (nes jau senokai yra miręs ), su skyle galvoje, guli pats išprotėjas mokslininkas, sukuręs pavojingų žmogžudžių klaną. Šalia, be jokių emocijų ir sąžinės graužaties stovi nr.47. Taip....reikėtu nešdintis, bet tai bus padaryti pakankamai sunku, nes į laisvę jau spėjo ištrūkti ir vietiniai durneliai Napaleonai, Cezariai, bei šiaip paprasti vietiniai pacientai, kurie padedami dar ir vietinės rumunų policijos tampa tikru galvos skausmu 47 – ajam. Hitman: ContractsTačiau, net ir pabėgus iš šio „linksmo vakarėlio", nuotykiai Rumunijoje nesibaigia ir likimas mus nubloškia į mėsos kombinatą, priklausanti čionykščiam skerdienos karaliui ir jo žaviam, degradavusiam, narkomanui broliukui. Oooo..kokios čia vyksta orgijos. Pilnos salės kaukėtų, apsvaigusių svečių, pakampiais besimėtanti

ssl1091273807.jpg

skerdiena......žodžiu....nėra žodžių.

Iš Rumunijos veiksmas persikelia i tolimąjį Sibirą. šia 47 – asis nunuodija labai svarbų rusų armijos mokslininką, brūkšteli kartelį peiliu kažkokiam karininkui per gerklę ir išgelbėja pasulį nuo trečio pasaulinio karo, paskandinęs atominių galvučiu prikrautą povandeninį laivą.

Paiškilavęs šaltajame Sibire, mūsų herojus patraukia į nuošalų Anglijos kaimelį, knibždanti vietinių, nekaip nusiteikusių, susiraukusių britų. Atrodytu anokia čia bėda, - juk visada galima pakelti nuotaika kokiam kaimiečiui iššokus prieš jį iš už kampo ir taip netikėtai nupjovus jam kokią nereikalingą kūno dalį. Tačiau tai padarius, ko gero iš karto tektų rinkti savo paties smegenėles nuo šlapio angliško grindinio, kadangi labai jau daug tų kaimiečių aplink sukiojasi ir labai jau didelius vinčesterius tie išgamos su savimi visur tamposi. Belieka vadovautis taisyklę, - paskutinis juokiasi tas, kuris iššauna pirmas. O pašaudyti, kaip mes žinome, mūsų draugas tikrai neatsisako.

Likusios misijos žaidime ( išskyrus pačią paskutiniąją ), jau bus pažystamos visiems, žaidusiems „Hitman codename 47". Tačiau, bent jau man, buvo tikrai malonu vėl apsilankyti Roterdamo uoste, apžiūrėti gerai pažystamas vietas Honkonge, ar atlikti jau spėjusias prisimiršti užduotis Budapešte.

Pabaigoje, 47 – asis atsipeikėja tame pačiame viešbutyje Prancūzijoje. Dūžta langai, pro kuriuos į kambarį skrenda dūminės granatos. Hitman: ContractsNamas apsuptas. Koridoriuje jau girdėti kažkieno meilūs balsai, žadantys palikti tave gyvą,...jei kiaulės pradėtų skraidyti. Vienintelis išsigelbėjimas – stogas.

Apibendrinus norėtusi pasakyti, kad trečioji „Hitman" dalis, kaip ir pirmos dvi, yra verta dėmesio. Nuostabi grafika, bei garsas, puikus siužetas, bei stiprus priešininkų dirbtinis intelektas, daro šį žaidimą nuostabiu action žanro žaidimų šeimos nariu.

ssl1091273794.jpg

Hitman:Blood Money

2006-05-19 PC šeimininkus pasiekė vienas labiausiai lauktų 2006 metų action žanro žaidimų – „Hitman: Blood Money". Ši, ketvirtoji serijos apie, ko gero, žymiausią žaidimų pasaulio plikį, dalis tiek kritikų , tiek ir pačių žaidėjų buvo pasitikta su dideliu nekantrumu. Ir nors prieš pasirodant „Blood Money" rinkoje buvo nemažai pesimistinių žaidimo atžvilgių nuomonių, paremtų daugiausiai atgailėtina action žanro kokybe pastaraisiais metais bei kompanijos IO Interactive gebėjimu sužlugdyti iš pirmo žvilgsnio lyg ir neblogus projektus (čia galėtume prisiminti eilę antrosios „Hitman" dalies „Silent Assassin" minusų), visgi galutinis rezultatas pasirodė esąs vertas pagyrimų ir kelėtos prie žaidimo praleistų bemiegių naktų.

Taigi pavojingiausias pasaulio snobas kodiniu pavadinimu 47 grįžo. Ech... kaip per tuos porą metų mes buvome išsiilgę jo nuostabios mėnulio šviesoje prožektoriumi šviečiančios plikės. Kaip malonu vėl pamatyti tą maniakišką meilės ir švelnumo sklidiną keturiasdešimt septintojo žvilgsnį. Taaaip ir vėl mūsų herojus lieka ištikimas savo senam stiliui ir į visas pasaulio vietas verslo reikalais vyksta vis su tuo pačiu per šitiek metų vis nesusidėvinčiu juodu kostiumu, - nesvarbu ar veiksmas vyksta Paryžiuje, kalnų kurorte ar keturiasdešimties laipsnių temperatūroje skendinčiame šilės kaimelyje. Jam juk nekaršta, jis klonas, jis žudikas, jis madingas. Gal tu nori jam paprieštarauti? Beje, visai nesenai 47-asis sužinojo keistą dalyką, - paslaptingomis aplinkybėmis buvo likviduoti keletas jo slaptos agentūros darbuotojų, o ir pačiam plikiui kažkas pradėjo įkyriai minti ant kulnų. Taigi ilgai nefilosofavęs, herojus išsivalo dantis, užsideda pirštinęs, įsimeta kišenėn Koltą ir patraukia į platųjį pasaulį savo darbo atlikti. Visgi romantiška ta samdomo žudiko profesija. Ir pinigai neblogi.

Trylikos „Hitman: Blood Money" misijų metu, žaidėjai turės galimybę pabuvoti keturiolikoje skirtingų lokacijų. Visi žaidimo lygiai yra labai skirtingi, detalūs, kupini gausybės įdomių, bei žaidimo eigai naudingų skriptinių scenų. Pirmasis žaidimo lygis, veiksmas kurio vyksta atrakcionų parke, kartu žaidėjams taps ir įdomiu apmokomuoju kursu. Vėliau žaidėjai, vykdydami įdomiausias žaidimo misijas tūrės galimybę pabuvoti nedidelėje šilės gyvenvietėje; Paryžiaus operoje; Šiaurės Kalifornijos alkoholikų reabilitacijos centre; San Diege; Naujojo Orleano karnavale kur galima bus pamatyti neįprastą virtualiam pasauliui daugiatūkstantinę žmonių minią ir bent jau man gražiausią kada nors regėta monitoriaus ekrane fejerverką; uždarame porno karaliaus vakarėlyje žaviame kalnų kurorte; turėsite galimybę paplaukioti didžiuliu laivu ir tapus jo įgulos nariu pašvaistyti už borto vieną kitą nepatikusį besmegenį vienetą; sudalyvausite, o tiksliau sakant sugriausite vedybų ceremoniją Misisipės slėnio kaimelyje; atsipūsite Las Vegase; bei leisitės į ekskursiją po Baltuosius Vašingtono Rūmus. Absoliučiai visos žaidimo misijos turi net po keletą alternatyvių būdų joms pereiti, todėl žaidimas daugumos žaidėjų bus peržaidžiamas po keletą kartų. Kiekvienos misijos pabaigoje žaidėjams bus pateikiama statistika (nužudytų žmonių, iššautų šūvių, kiek kartų herojus nereikalingai atkreipė į save dėmesį ir kt.) bei įvardintas jūsų kaip samdomo žudiko stilius kuriuo naudojotės lygio metų (pvz: Mass Murder, Specialist, Professional, Silent Assassin). Kuo mažiau kartų buvote pastebėti, bei kuo mažiau smurto naudojote lygių užduotims atlikti, tuo daugiau taškų, o kartu ir pinigų gausite. Įdomumo „Blood Money" žaidimo atmosferai prideda ir dar keletas serijos naujovių. Visų pirma tai – galimybė už uždirbtus pinigus ne tik pirkti, bet ir tobulinti ginklus, bei kitą reikalingą amuniciją. Dar viena naujovė – galimybė užbaigus misijas perskaityti apie savo žygius laikraštyje. Beje, priklausomai nuo jūsų veiksmų misijose atitinkamai kinta ir laikraščių tekstas. Taip pavyzdžiui kelis kart iššovus į atitinkamą auką, laikraštyje bus rašoma, kad ji buvo nužudyta neatsitiktinai ir, kad jos mirtis buvo užtikrinta net keliais kontroliniais šūviais. Laikraščio straipsniuose išryškėja ir puikus kūrėjų humoro jausmas. Pavyzdžiui, nepastebėtam įvykdžius misiją laikraštyje galima perskaityti, jog žudiko nepastebėjo niekas išskyrus senstelėjusią rūbininkę, kuri teigė jog matė tik tai jog pastarasis buvo madingai ir brangiai apsirengęs. Veliau sekančioje pastraipoje rašoma, kad atsižvelgiant į liudininkės aprašymą, operatyvioji policija yra sudariusi įtariamųjų sąrašą ir jau antra para daro reidus visuose šalia nusikaltimo vietos esančiuose gėjų klubuose.

Išsiplėtė ir mūsų herojaus judesių arsenalas. Nuo šiol 47-asis mokės ne tik šaudyti, tampyti nukautus ar apsvaigintus priešus, bei persirenginėti jų drabužiais, bet kartu galės panaudoti šalia esantį žmogų kaip gyvą skydą. Bent jau man dažnai naudotis šia žaidimo naujove neteko, tačiau kaip bebūtų visi nauji plikio judesiai tik dar daugiau pagyvina žaidimą. Išmoko 47-asis ir dar vieno kovoje su priešais labai reikalingi triuko. Dabar nuginkluoti ar apsvaiginti priešą bus galima ir be ginklo, priėjus prie jo ir paspaudus kairįjį pelės klavišą. Tuomet įmanomi trys judesių variantai, - pastumti priešą, skelti plike jam į nosį arba tiesiog sugriebti ir atimti jo ginklą.

Kompiuterinių priešų dirbtinis intelektas stipriai neišaugo. šia net ir prasidėjus susišaudymui su visa, sakykim, apsaugos darbuotojų minia nukauti, kad ir keliolika jų nebus ypatingai sudėtinga. Tačiau kaip jau minėjau, šį žaidimą žaisti reikėtų remiantis pagrindinai stealth elementais (slėptis, persirenginėti ir k.t) bei stebėti ir dalyvauti iš anksto kūrėjų užprogramuotose žaidimo skriptinėse scenose.

Ankstesniųjų „Hitman" serijos žaidimų lokacijos būdavo ganėtinai mažos. Savo ruožtu naujojoje dalyje jos ne tik, kad išsiplėtė bent keletą kartų, tačiau ir tapo daug interaktyvesnės bei detalesnės. Akivaizdžiai geriau atrodo ir žaidimo herojų portretai. Ir nors žaidimas reikalauja gana nemenkų kompiuterio resursų (bent 1,5Ghz procesorius; 512 Mb atminties 5Gb vietos diske), visi šie jo kaprizai yra pateisinami, - visgi bendra žaidimo kokybė yra išties aukšta.

Reziumuojant, rašyti daug nėra prasmės. „Hitman: Blood Money" puikus žaidimas ir tuo viskas pasakyta. Žaiskite.

Hitman 2:Silent Asassin

Mano geras draugas, kunigas šventikas Victorio nori mane atgrasinti nuo šito verslo, dabar aš dirbu jam, padedu atlikti ūkio darbus: surankiot agurkus, bei pomidorus, nešti vandenį, ravėt bulves ir t.t.

Tačiau vieną dieną aš pajutau, kad ne juokais noriu žudyti, viską papasakojau Victorio, jis mane išklausė ir supratingai pažvelgė į mane. Aš pasakiau išpažintį. Jis suprato. Kol vieną dieną jį pagrobė…

Kaip ir sakiau Victorio pagrobė, mano geriausią draugą, ramstį į gyvenimą pagrobė kažkokie valkatos, aš supratau, kad taip sėdėdamas nieko nepakeisiu, ir nusprendžiau išbandyti laimę, užsidėti senai pamirštą agento – 47 kostiumą, ir pasiimti 2 naujai iškeptus pistoletus.

hitman_2_2.jpgŽaidimas prasideda…

Susisiekiau su vyriausybe, vėliau ir su mano agentūra kuri pasakė, kad mano draugas yra laikomas visai netoli – Sicilijos pakraštį. Ką gi, ten aš ir važiuoju. Tik jau atsidūrus toje vietoje, kur turėjo būti laikomas mano draugas, išvydau tai ką mažiausiai tikėjausi išvysti – kamera buvo tuščia.

Kur jis?!…

Vėliau pėdsakai mane atvedė į traukinių stotį Sankt Peterburge, prisipažinsiu, patekdamas iš saulėtosios Sicilijos į šaltą kaip ledas Sankt Peterburgą tarsi apsisukau 180 laipsnių kampu, ir gerai, kadangi jau buvo nusibodęs tas karštos saulutės kepinimas, dabar aš kraują stingdančiame mieste bandau nužudyti vieną tipą iš nusikalstamos veiklos grupuotės narių.

Vėliau sekė lygiai kituose pasaulio kraštuose: Japonijoje: tais laikais kai buvo sukurtas šis žaidimas, turbūt tikroviškesnės žiemos sukurti buvo neįmanoma, tačiau dabar ne apie tai. Šiaip patiko visai neblogai atkurta Japonijos tema žaidime, dar dabar prisimenu tą lygį, kai aš slapta lėkiau tamsaus sunkvežimio bagažinėje, aplink mane be sniego ir stingdančio šalčio, nieko nebuvo galima įžiūrėti, o į mane iš neįmanomų tolių šaudė snaiperis. Ach…

go_hitman2.jpg

Toliau važiuojame į prabangių dangoraižių raizgalynę, (net nežinau kas tai per miestas, tačiau tai nesvarbu), buvau net gi persirengęs ugniagesiu, reikėjo nužudyti Geriausia Hakeri Ach…kiek apsaugos prisirinko, kai sužinojo, jog vargšelis negyvas.

Keli atjungti elektros laidai…..bumt….darbas baigtas.

Toliau mane perkėlė į atokiąją Indiją, kurioje, (viename lygyje), turėjau nužudyti kažką panašaus į ‘bin Ladeną, (keistas sutapimas), man pasitaikė visko: nuo paprastų susišaudimų atvirose teritorijose, iki galingo limuzinų likvidavimo, ir dar žmogaus pasikėsinimo, ir dar galiu pasakyti, kad visa tai vyko prie šventos bažnyčios, skirtos musulmonams, kur jau minėtieji tvarkingai pasideda savo „SMG“ prie kelių, ir meldžiasi garbingajam dievui – Alachui.

Toliau, po pasišaudimų saulėtoje Indijos dykumoje, patraukiame į kartu skirtingą, ir kartu panašią vietelę, ( kaip ji vadinasi aš taip pat neprisimenu), kuri primena tą pačią Indiją, man reikėjo nužudyti kelis svarbios asmenis, ir saugiau pabėgti, tačiau vykdydamas paskutinę plano dalį, aš užstrigau, sakykim sustojau savo ilgam kelį, kas gi mane sustabdė???… Agentas – 17, pasirodo, kad jis yra mano antrininkas, atrodo lygiai taip pat, tik jo kaklaraištis – oranžinės spalvos, ir jis po ausim turi neblogą, sakyčiau susikalbėjimo sistemą. Mes susikertame prie išėjimo iš vienos ligoninės, mūsų keliai susikerta, jis puola bėgti, aš vytis, jis bėga per vienas duris, tačiau viskas šiame spektaklyje yra be galo gerai suplanuota, pasigirsta audringi sprogimai ir prieš mane jau degantis labirintas…

Kitoje misijoje aš vėl atsidūriau Sankt Peterburge, man reikia nueiti į vieną pastatą, ir nužudyti vyrą, kuris laiko įkaitu mano draugą Victorio. Kai aš jau prie durų, vedančių tiesai į akis, pasirodo, kad mano taikinys tėra tik kartoninė dekoracija šiame žiauriame ir kraupiame, prisunktame smurto pasaulyje. Tačiau aš žinau, jie taip greitas nepasiduoda, už kitų durų manęs jau laukia mano pasekėjas, tas pats barkodas, agentas – 17, kurį aš ramiai nukepiau su pianino viela. Toliau veiksmas vykstas Rojuje, kur man paskambina agento – 17 agentūros darbdavys, ir gerokai nustemba supratęs, kad ten ne agentas – 17, ten visas – 47!!!!! Na ką, laikas kerštui! Pavyko išsiaiškinti, kad Victorio yra Sicilijoje, toje pačioje šventikų bažnyčioje, kurioje ir prasidėjo visas veiksmas, tik dabar jau nešviečia saulė, dabar lyja lietus ir garsiai griaudžia Perkūnas. Viskas smarkiai pasikeitę, nei pradžioje, visur pilna agentų – žudikų, aš net pats pasimečiau, pasiėmiau pora ginklų iš tokio namelio, kuriame buvo sukrauti per visą žaidimą atrakinti ginklai, tarp jų: pistoletai, automatai, shotgun’ai, yra net gaisrininkų kirvis, pianino viela, kuri tarsi išrėkia: “Silent Assassin”, ir dar daug įvairių ginklų.

Prasiskynęs kelią pro uniformuotus dėdes, aš savo draugą radau gyvą ir sveiką…

Imta Iš Pcgames.lt

77d2222b71885e62469200f8292f2987900.png

fanas.png

  • Parašė po 2 savaičių...
Hitmana ,super geimas ,nors ir su dabartiniais palyginus senas "paskutine dalis 2006m. isejo ,bet jis vis dar vienas geriausiu zaidimu :)

Nu joo,blood money su popSu daug zaidem...Very awesome,ir easter egg'u radom ir pns...kaip tik nemeginom pereit misiju...bet ydomiausias budas pereit misija bent man buvo nepasinauduojus maskuote nuzudyti TIK bosus ir pabaigt misija,bet tai neymanoma ant kai kuriu misiju padaryt,bet ant kai kuriu pvz 2tros(iskart po training) galima ir ne vienu budu.

Hitmana ,super geimas ,nors ir su dabartiniais palyginus senas "paskutine dalis 2006m. isejo ,bet jis vis dar vienas geriausiu zaidimu :)

Nu joo,blood money su popSu daug zaidem...Very awesome,ir easter egg'u radom ir pns...kaip tik nemeginom pereit misiju...bet ydomiausias budas pereit misija bent man buvo nepasinauduojus maskuote nuzudyti TIK bosus ir pabaigt misija,bet tai neymanoma ant kai kuriu misiju padaryt,bet ant kai kuriu pvz 2tros(iskart po training) galima ir ne vienu budu.

jo ,tie 2 budai kuriuos anakart atradau tikrai nelengvi :D bet ant ps2 tai daugkart sunkiau :D ,kadanors gal ikelsiu cia video kaip pereit ant pro nepastebetam ,bent tas misijas ,kurias moku...

Ši tema yra neaktyvi. Paskutinis pranešimas šioje temoje buvo prieš 5234 dienas (-ų). Patariame sukurti naują temą, o ne rašyti naują pranešimą.

Už neaktyvių temų prikėlimą galite sulaukti įspėjimo ir pranešimo pašalinimo!

Svečias
Ši tema yra užrakinta.
  • Šiame puslapyje naršo:   0 nariai

    • Nėra registruotų narių peržiūrinčių šį forumą.

Skelbimai



×
×
  • Sukurti naują...