Peršokti į turinį
  • ŽAIDIMAI
  • , ŽAIDIMAI
  • ŽAIDIMAI

y_hooks.inc


Y_Sport

Ši tema yra neaktyvi. Paskutinis pranešimas šioje temoje buvo prieš 3446 dienas (-ų). Patariame sukurti naują temą, o ne rašyti naują pranešimą.

Už neaktyvių temų prikėlimą galite sulaukti įspėjimo ir pranešimo pašalinimo!

Recommended Posts

Šią temą , kuriu todėl, nes žvalgydamsis šiame forume (include kategorijoje), pastebėjau, kad daugumoje jūsų include yra labai netvarkingų kodų, dėl callback'ų naudojimo juose.

 

Tai yra vienas iš daugelio include YSI bibliotekoje.

 

Pavadinimas: y_hooks.inc siųstis (parsisiųsite visą YSI biblioteką (ji yra reikalinga, bet kodo pradžioje includinti vienintelį "y_hooks"))

 

Apie include:

Kai jūs visada naudojote šį kodą(paėmiau kaip pavyzdį):

public OnGameModeInit()
{
    // myinc OnGameModeInit
    return CallLocalFunction("myinc_OnGameModeInit", "");
}
#if defined _ALS_OnGameModeInit
    #undef OnGameModeInit
#else
    #define _ALS_OnGameModeInit
#endif
#define OnGameModeInit myinc_OnGameModeInit
forward myinc_OnGameModeInit();

Nuo šiuol jums užteks:

hook OnGameModeInit()
{
/* veiksmas */
}

Su šiuo include kaip matote kiekvienas kodas gali atrodyti tvarkingiau ir patogiau. 

 

Include toli gražu ne mano, paimta iš: (nereklama) čia

Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

Seniai žinojau apie y_hooks, bet kažkaip niekada neprisiruošiau jo panaudot... visada likau prie 7 hook metodo(tap pavadintas sa-mp.com forumuose)


public OnGameModeInit()
{
    #if defined Bebras_OnGameModeInit
        Bebras_OnGameModeInit();
    #endif
}
#if defined _ALS_OnGameModeInit
    #undef OnGameModeInit
#else 
    #define _ALS_OnGameModeInit
#endif
#define OnGameModeInit Bebras_OnGameModeInit
#if defined Bebras_OnGameModeInit
    forward Bebras_OnGameModeInit();
#endif


Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

 

Seniai žinojau apie y_hooks, bet kažkaip niekada neprisiruošiau jo panaudot... visada likau prie 7 hook metodo(tap pavadintas sa-mp.com forumuose)


public OnGameModeInit()
{
    #if defined Bebras_OnGameModeInit
        Bebras_OnGameModeInit();
    #endif
}
#if defined _ALS_OnGameModeInit
    #undef OnGameModeInit
#else 
    #define _ALS_OnGameModeInit
#endif
#define OnGameModeInit Bebras_OnGameModeInit
#if defined Bebras_OnGameModeInit
    forward Bebras_OnGameModeInit();
#endif


Su y_hook include kur kas paprasčiau viskas :D

Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

  • Parašė po 2 mėnesių...

Man rodos užmiršai paminėti, kad y_hooks includinti reikia kiekviename faile kur naudojamas y_hooks

Na čia gali būti daug išimčių. Aš pavyzdžiui kai sistemas darau atskiruose failuose ir po to jas includinu į pagrindinį .pwn failiuką, tai pačiame viršuje visų include , includinu šį include ir nebūtina visuose kituose mano include includint iš naujo šitą.

Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

Ši tema yra neaktyvi. Paskutinis pranešimas šioje temoje buvo prieš 3446 dienas (-ų). Patariame sukurti naują temą, o ne rašyti naują pranešimą.

Už neaktyvių temų prikėlimą galite sulaukti įspėjimo ir pranešimo pašalinimo!

Prisijungti prie diskusijos

Palikti atsakymą galite iš karto, o užsiregistruoti vėliau. Jeigu jau turite paskyrą mūsų forume, Prisijunkite.

Svečias
Atsakyti šioje temoje...

×   Įklijuotas tekstas turi teksto formatavimą.   Pašalinti teksto formatavimą

  Galimi tik 75 veidukai.

×   Nuoroda buvo automatiškai įterpta.   Įterpti nuorodą paprastai

×   Jūsų ankstesnis pranešimas buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   Jūs negalite įkelti nuotraukas tiesiogiai.Įkelkite arba įdėkite nuotraukas iš URL.

  • Šiame puslapyje naršo:   0 nariai

    • Nėra registruotų narių peržiūrinčių šį forumą.

Skelbimai


×
×
  • Sukurti naują...