Peršokti į turinį
  • ŽAIDIMAI
  • , ŽAIDIMAI
  • ŽAIDIMAI

Negalima prašyti ar platinti betkokių žaidimą (multiplayer) palengvinančių programų ir scriptų! Kitaip bus taikoma 1.21. taisyklė

Ši tema yra neaktyvi. Paskutinis pranešimas šioje temoje buvo prieš 3949 dienas (-ų). Patariame sukurti naują temą, o ne rašyti naują pranešimą.

Už neaktyvių temų prikėlimą galite sulaukti įspėjimo ir pranešimo pašalinimo!

Recommended Posts

Funkcija tikrinanti ar žaidėjas vandenyje. Jei taip gražinama - 1, jei ne - 0.

Naudojimas:

if(IsPlayerInWater(playerid)) SendClientMessage(playerid, -1, "Tu esi vandenyje!");
else SendClientMessage(playerid, -1, "Tavęs nėra vandenyje! Eik maudytis!");

Funkcija:

stock IsPlayerInWater(playerid)
{
new Float:Z;
GetPlayerPos(playerid, Z, Z, Z);
if(Z < 0.7) switch(GetPlayerAnimationIndex(playerid)) { case 1543,1538,1539,1250: return (true); }
if(GetPlayerDistanceFromPoint(playerid, -965, 2438, 42) <= 700 && Z < 45) return (true);
new Float:water_places[][] =
{
{25.0,  2313.0, -1417.0,        23.0},
{15.0,  1280.0, -773.0,         1082.0},
{15.0,  1279.0, -804.0,         86.0},
{20.0,  1094.0, -674.0,         111.0},
{26.0,  194.0,  -1232.0,        76.0},
{25.0,  2583.0, 2385.0,         15.0},
{25.0,  225.0,  -1187.0,        73.0},
{50.0,  1973.0, -1198.0,        17.0}
};
for(new t=0; t < sizeof water_places; t++)
if(GetPlayerDistanceFromPoint(playerid, water_places[t][1], water_places[t][2], water_places[t][3]) <= water_places[t][0]) return (true);
return (false);
}

 

  • ,
(redaguota)
Kas cia per magiski numeriai? Debilna kazkokia funkcija, kodel tiesiog nepatikrinus tik dabartinės animacijos?

Išvis CPed bloke 0x46C offsete yra toks dalykas:

0 = in air/water

1 = in car
2 = entering interior
3 = on foot
Ir jei 0 galima būtų dar patikrint žaidėjo aukštį.
Redaguota , nario TETYYS
(redaguota)

Ir kame logika? Žvejoti galėsi tik "plaukdamas" o ne būdamas šalia vandens, nes tam reikalinga "plaukimo" animacija. Čia labiau tiktų antrankių dėjimo tikrinimui, jaigu žmogus vandenyje, jo nesurakinsi.

new Float: PlayerPos[3]; GetPlayerPos(playerid, PlayerPos[0], PlayerPos[1], PlayerPos[2]);
if(PlayerPos[2] < 3.0 || IsPlayerInWater(playerid))
{
   //tu vandenyje arba prie jo
}
Redaguota , nario Rocky'
  • Parašė po 4 savaičių...
(redaguota)

 

Kas cia per magiski numeriai? Debilna kazkokia funkcija, kodel tiesiog nepatikrinus tik dabartinės animacijos?

Išvis CPed bloke 0x46C offsete yra toks dalykas:

0 = in air/water

1 = in car
2 = entering interior
3 = on foot
Ir jei 0 galima būtų dar patikrint žaidėjo aukštį.

 

Tai jei nesupranti kodo, tai nereikia vadint "debilna".. Tikrinant tik pagal aukštį buginsis, nes nepagalvoji apie interierų baseinus ir šeip "balas".

Redaguota , nario _kRego

Ši tema yra neaktyvi. Paskutinis pranešimas šioje temoje buvo prieš 3949 dienas (-ų). Patariame sukurti naują temą, o ne rašyti naują pranešimą.

Už neaktyvių temų prikėlimą galite sulaukti įspėjimo ir pranešimo pašalinimo!

Prisijungti prie diskusijos

Palikti atsakymą galite iš karto, o užsiregistruoti vėliau. Jeigu jau turite paskyrą mūsų forume, Prisijunkite.

Svečias
Atsakyti šioje temoje...

×   Įklijuotas tekstas turi teksto formatavimą.   Pašalinti teksto formatavimą

  Galimi tik 75 veidukai.

×   Nuoroda buvo automatiškai įterpta.   Įterpti nuorodą paprastai

×   Jūsų ankstesnis pranešimas buvo atkurtas.   Išvalyti redaktorių

×   Jūs negalite įkelti nuotraukas tiesiogiai.Įkelkite arba įdėkite nuotraukas iš URL.

  • Šiame puslapyje naršo:   0 nariai

    • Nėra registruotų narių peržiūrinčių šį forumą.

Skelbimai



×
×
  • Sukurti naują...