Peršokti į turinį
  • ŽAIDIMAI
  • , ŽAIDIMAI
  • ŽAIDIMAI

[Kurimas]Auromatiniai vartai


just_game

Ši tema yra neaktyvi. Paskutinis pranešimas šioje temoje buvo prieš 4872 dienas (-ų). Patariame sukurti naują temą, o ne rašyti naują pranešimą.

Už neaktyvių temų prikėlimą galite sulaukti įspėjimo ir pranešimo pašalinimo!

Recommended Posts

Sveiki,

Nutariau įkelti NE MANO KURTĄ pamoka kaip sukurti automatinius vartus.

Game mod'as:

1.

Visų pirmą Game Mod'o viršuje po spalvom:

new naujivartai;

2.

Po to po OnGameModeInit su savo įvestom koordinatėm rašote:

naujivartai = CreateObject(object_ID, uždarytu vartų_X, uždarytu vartų_Y, uždarytu vartų_Z, uždarytu vartų_rad_X, uždarytu vartų_rad_Y, uždarytu vartų_rad_Z);

Po apačia idėkite:

SetTimer("CheckGate",1000,true);

3.

Šitą betkur prieš 4 žingsnio Skript'ą:

forward CheckGate();

4. Įdėkite po 3 žingsnio Skriptu su savo įvestom koordinatėm ir pasirinktu greičiu:

public CheckGate()
{
   new naujivartai_status;
   for(new i;i    {
       if(!IsPlayerConnected(i)) continue;
       if(IsPlayerInRangeOfPoint(i,10.0,uzdarytivartai_X,uzdarytivartai_Y,uzdarytivartai_Z))naujivartai_status=1;
   }
   if(nauji vartai_status)MoveObject(naujivartai, atidarytivartai_X, atidarytivartai_Y, atidarytivartai_Z,judėjimogreitis);
   else MoveObject(naujivartai, uzdarytivartai_X, uzdarytivartai_Y, uzdarytivartai_Z, judėjimogreitis);
}

Filter Script'as

Naujo Filter Skript'o viršuje įrašome:

#include 

O žemiau:

new naujivartai;

2.

Po to po įrašome su savo įvestom koordinatėm rašote:

public OnFilterScriptInit()
{
naujivartai = CreateObject(object_ID, uždarytu vartų_X, uždarytu vartų_Y, uždarytu vartų_Z, uždarytu vartų_rad_X, uždarytu vartų_rad_Y, uždarytu vartų_rad_Z);
return 1;
}

3. Įdėkite:

public OnGameModeInit()
{
   SetTimer("CheckGate",1000,true);
}

4.

Šitą betkur prieš 5 žingsnio Skript'ą:

forward CheckGate();

5. Įdėkite po 4 žingsnio Skriptu su savo įvestom koordinatėm ir pasirinktu greičiu:

public CheckGate()
{
   new naujivartai_status;
   for(new i;i    {
       if(!IsPlayerConnected(i)) continue;
       if(IsPlayerInRangeOfPoint(i,10.0,uzdarytivartai_X,uzdarytivartai_Y,uzdarytivartai_Z))naujivartai_status=1;
   }
   if(nauji vartai_status)MoveObject(naujivartai, atidarytivartai_X, atidarytivartai_Y, atidarytivartai_Z,judėjimogreitis);
   else MoveObject(naujivartai, uzdarytivartai_X, uzdarytivartai_Y, uzdarytivartai_Z, judėjimogreitis);
}

Kopijuota iš: http://wiki.sa-mp.com/wiki/Automatic_Gates

Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

Ši tema yra neaktyvi. Paskutinis pranešimas šioje temoje buvo prieš 4872 dienas (-ų). Patariame sukurti naują temą, o ne rašyti naują pranešimą.

Už neaktyvių temų prikėlimą galite sulaukti įspėjimo ir pranešimo pašalinimo!

Svečias
Ši tema yra užrakinta.
  • Šiame puslapyje naršo:   0 nariai

    • Nėra registruotų narių peržiūrinčių šį forumą.

Skelbimai


×
×
  • Sukurti naują...