Peršokti į turinį

Del Steam marketo.


RokasLi.

Ši tema yra neaktyvi. Paskutinis pranešimas šioje temoje buvo prieš 3611 dienas (-ų). Patariame sukurti naują temą, o ne rašyti naują pranešimą.

Už neaktyvių temų prikėlimą galite sulaukti įspėjimo ir pranešimo pašalinimo!

Recommended Posts

Sveiki, iskilo tokia beda, kad markete viskas parduodama uz dollerius, o pildyti galiu i walleta tik eurus, ar imanoma kazkaip pasikeisti ,kad pardavinetu ne dolcais , o eurais? Domejausi situ dauguma forumuose, ir pastebejau ,kad ne man vienam tokia problema iskilusi.


Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

Sveiki, iskilo tokia beda, kad markete viskas parduodama uz dollerius, o pildyti galiu i walleta tik eurus, ar imanoma kazkaip pasikeisti ,kad pardavinetu ne dolcais , o eurais? Domejausi situ dauguma forumuose, ir pastebejau ,kad ne man vienam tokia problema iskilusi.

Pas mane buvo Eurai Market'e, kadangi gyvenu UK tai parašiau į https://support.steampowered.com/ (atrašė po 12 h), pakeitė Steam Market valiutą į svarus.

Tu parašyk į Steam Support ir pakeis. Kito būdo nėra, arba susikurk nauja Steam Acc.

Redaguota , nario Scelerum
Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

(redaguota)

Pas mane buvo Eurai Market'e, kadangi gyvenu UK tai parašiau į https://support.steampowered.com/ (atrašė po 12 h), pakeitė Steam Market valiutą į svarus.

Tu parašyk į Steam Support ir pakeis. Kito būdo nėra, arba susikurk nauja Steam Acc.

Subject Status Category Date Created How to change steam market ... Open Steam Community Market

subcat.gifTechnical Issues Mon, 16th Jun 2014

 

Pirmadieni jiems parasiau, dar neatrase.

Redaguota , nario ~Rokas.
Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

Parasiau 4 pask. sk. korteles, ir Steam Acc nick. Parašiau savo ip ir kad Svarus rodo per Store, o per Steam Market eurai. Atrašė kitą dieną.

Rašyk: "Currency in Steam Wallet does

not match the currency in the Market...ir t.t." .

Dar gali bandyti: http://

store.steampowered.com/?cc=lt

Redaguota , nario Scelerum
Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

Hello,

A staff member has replied to your question:

Hello Rokas,

Thank you for contacting Steam Support.

We apologize for the delay.

We are unable to locate the Steam ID through the information you have provided.

Please provide any other emails and/or Steam ID's you have previously used.

If you have made a purchase though Steam, please provide the Confirmation Number included in the email you received after the purchase.

The fastest and most effective way to verify and locate your account is through ownership of a CD Key.

Please hand write your Support Ticket Number (Kodas) on the quick reference card or sticker above a CD Key that has been registered to the account you are trying to access. Please reply with a digital photo or scan of the CD Key (not a photocopy) with the ticket number hand written in .jpg format.

Note - the number should not be written on a separate piece of paper or inserted with image editing software.

If you have any difficulty locating the CD Key on the packaging, please see the following link:

http://support.steampowered.com/kb_article.php?ref=7480-WUSF-3601

Example scans:

http://support.steampowered.com/images/faq/2347-QDFN-4366/cdkey1.jpg

http://support.steampowered.com/images/faq/2347-QDFN-4366/cdkey2.jpg

After verifying your proof of ownership we will gladly assist you with this issue.

Nuoroda į komentarą
Dalintis per kitą puslapį

Ši tema yra neaktyvi. Paskutinis pranešimas šioje temoje buvo prieš 3611 dienas (-ų). Patariame sukurti naują temą, o ne rašyti naują pranešimą.

Už neaktyvių temų prikėlimą galite sulaukti įspėjimo ir pranešimo pašalinimo!

Svečias
Ši tema yra užrakinta.
  • Šiame puslapyje naršo:   0 nariai

    • Nėra registruotų narių peržiūrinčių šį forumą.

Skelbimai


×
×
  • Sukurti naują...